Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Lista behöver jag inte göra, det finns en hel dokumentär-serie på TV (även på youtube) "Murderers and their Mothers". och det är förvånansvärt vanligt att föräldrarna och i synnerhet mammorna är "bättre" än vanliga/normala föräldrar/mammor. men undantag finns givetsvis, men då oftast foster/adoptivföräldrar.
Och OT tycker jag väl inte att det är då en del påstår att MGM "måste" vara psykopat, och några har hävdat att det troligen är hans mors fel.
Var är alla feminister nu då till dessa kvinnor/mödrars försvar?
Så om man säger sanningen att kvinnor också, självklart, kan förstöra sina barn. Så är man INTE en feminist? Tur man är kvinna då, för då är man automatiskt försedd med gloria. Var är din känsla för demokrati, och mänskliga rättigheter? Och människors lika värde och likhet inför lagen? Sverige lider verkligen av en radikalfeministisk psykos. Det skrämmer mig verkligen.
Jag tror att denna VD har ett enormt kvinnohat. Annars hade han inte riktat ett sånt besinningslöst våld mot en kvinna. Och jag tror att han har misshandlat kvinnor i alla sina relationer, tyvärr.