2019-08-23, 18:45
Medlem
Farsan beställde hem General extra stark portion 30pack för 1182kr.
Han fick istället hem 30pack av LD, 582kr enligt deras sida.

Han fick ett svar från kundtjänst där de bad om order nr (Som han redan skrivit i sitt första mail till dem.) sen tystnad från deras sida. Gått flera veckor.

Sett att fler haft liknande problem när jag kollat upp dem.
Själv har jag varit nöjd när jag beställt därifrån men kan de inte ordna upp det när de gör fel är de ju rena skiten.

Fler som haft problem med dem?
Citera
2019-08-23, 18:52
Bannlyst
Detta har aldrig hänt, inte en jävla chans. Vad har din pappa för email? Mejlet måste bara ha hamnat helt på vift eller i ett spamfilter eller nåt. Snusbolaget är på samma nivå som Smoketower när det kommer till kundservice. Snacka fan inte skit om ett företag som sköter sig så exemplariskt som Snusbolaget.
Senast redigerad av Toalettborsten 2019-08-23 kl. 19:11.
Citera
2019-08-23, 18:56
Medlem
Tripportreats avatar
Morsan och några vänner till henne har beställt därifrån i flera år utan problem, de verkar superseriösa så detta låter rätt osannolikt.

Jag har jobbat mycket inom service, kundtjänst och försäljning och är det något jag lärt mig av det så är det att det ofta är kunderna som gör fel när problem uppstår, så fort en privatperson betalar för en tjänst eller vara så är det som att allt personligt ansvar upphör att gälla.

//Tripportreat
Citera
2019-08-23, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba00
Har alltid fått det jag frågat efter hos min lokala tobakshandlare. Internetbutiker är för folkskygga muppar. Gå till en vanlig livsmedelsaffär eller till en tobakshandlare istället!

Smidigt att beställa hem när utbudet inte finns i närheten. Men ingen av oss kommer beställa igen.
Citera
2019-08-23, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StickmanRevolution
Själv beställde jag ett 30-pack LD och fick hem ett 30-pack general extra stark portion. Så jag klagar inte!

Haha ja det vore ju bra om det var så. Men en gubbe som lever på pension klagar på att lägga 500kr för mycket på skit snus.
Citera
2019-08-23, 18:58
Medlem
Aldrig haft problem med snusbolaget och då har jag säkert minst 30 beställningar genom åren. Har inte hört något från polarna som beställer därifrån heller.

Skulle snarare råda din farsa att kolla i skräpposten.
Citera
2019-08-23, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Morsan och några vänner till henne har beställt därifrån i flera år utan problem, de verkar superseriösa så detta låter rätt osannolikt.

Jag har jobbat mycket inom service, kundtjänst och försäljning och är det något jag lärt mig av det så är det att det ofta är kunderna som gör fel när problem uppstår, så fort en privatperson betalar för en tjänst eller vara så är det som att allt personligt ansvar upphör att gälla.

//Tripportreat

Vad har han gjort för fel som betalat för en vara men får hem en annan?

Jag har också jobbat inom kundservice. Vet inte vad det har med saken att göra.

Han skrev ett mail där han beskrev vad som hänt. Fick ett mail tillbaka där de bad om order nr. Han svarade på det. Fick tillbaka att de skulle kolla på det.
Efter en vecka skrev han ett mail till. Inget svar.
För några dagar sen påminde han dem igen men inget svar.
Citera
2019-08-23, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Aldrig haft problem med snusbolaget och då har jag säkert minst 30 beställningar genom åren. Har inte hört något från polarna som beställer därifrån heller.

Skulle snarare råda din farsa att kolla i skräpposten.

Jag har heller aldrig haft problem då jag fått vad jag beställt.
Finns inget i skräpposten, har självklart redan kollat.
Citera
2019-08-23, 19:04
Medlem
Imagoos avatar
Jag har aldrig haft några problem med Snusbolaget. Numera handlar jag dock mest hos Nettotobak, de är snäppet bättre.
https://www.nettotobak.com/
Citera
2019-08-23, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imagoo
Jag har aldrig haft några problem med Snusbolaget. Numera handlar jag dock mest hos Nettotobak, de är snäppet bättre.
https://www.nettotobak.com/

Tack för tips! Verkar vara olika upplevelser, recensioner bland annat på deras facebook sida vittnar om att folk haft samma problem med fel varor + kundtjänst. Andra är nöjda.

Ska kika på den sidan om jag inte hittar återförsäljare i närheten.
Citera
2019-08-23, 19:36
Medlem
Knucklehugss avatar
Fick portion istället för lös från snusbolaget en gång men det var inte därför jag bytte till nettotobak utan det var leveranstiden.
Citera
2019-08-23, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knucklehugs
Fick portion istället för lös från snusbolaget en gång men det var inte därför jag bytte till nettotobak utan det var leveranstiden.

Ja verkar vara en del som fått fel alt. saknade dosor i sina beställningar.

Ska testa den sidan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in