Citat:
Ursprungligen postat av
Sallander
Skojar du? Du har ju redan ”slagit fast” att BO är Fil*p, Kr*st*ns son. Du hade ju sådana bevis för detta, sa du, redan konstaterat i februari?...?
https://postimg.cc/4Kn0tmmf
Du efterlyste ju för någon dag sedan alla på Flashback som tidigare ifrågasatt FL som BO.
Och nu plötsligt vacklar du. Tillåt mig skratta

Var har jag vacklat. Läsförståelse verkar inte vara din grej. Vilka bevis har framkommit att det i n t e är F*lip? Jag har i ett inlägg sammanställt de fakta som framkommit under det senaste dygnet (exakt sex månader efter händelsen) med den alternativa person som nu lyfts fram. Jsg har inte tagit tillbaka eller ändrat min åsikt i ärendet.
F*lip är bisexuell, bor med sin mamma Kr*stin på no 14 Lästmakargatan. F hålles av en i media känd flickvän "Pig" att älska henne och avsluta med bögerierna.
En Oscar Samuelsson (ballettdansör på operan) blev tidigt i tråden beskylld liksom ett gäng andra gossar på Norrmalm. Denne balettOscar har inget med saken att göra men många här lurades av det faktum att även NB är uppväxt på balettiljorna.
Det finns dock en Osk@r (med k) S@muelsson som bor i samma trappuppgång som F*lip och Lill-Babs dotter. Denne OS har en koppling till kläder via Sir of Sweden med showroomadress Lästmakargatan 20.
Kvar har vi @ndreas Larsson, gossen som jobbar med klädföretaget Berg&Berg... han påstås här i tråden vara vittnet som (i chock?) avslöjat bögeriet.