2019-08-22, 21:41
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Jag njuter över hur du, ställd inför alternativ fakta, vacklar över din tidigare tvärsäkre BO. Time will tell!

Jag vacklar inte... min uppgift från dag ett kommer från vänner nära F*lip. Om de bara ville kasta F*lip i smutsen så är det deras grej.

Vad du läser och njuter av ikväll är att jag sammanfört och förklarat vad som inkommit som alternativ sanning senaste dygnet. JAG - inte du har funnit en koppling mellan OS, AL, NB, Pig F*lip, Kr*stin och företaget Sir of Sweden med showroom på Lästmakargargatan no 20.
Citera
2019-08-22, 22:11
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vad har du för vänner egentligen? Näe, jag har aldrig varit med om att någon på fyllan, på skoj, ska ta mig på kuken eller "fyllebögat" med mig. Och nej, man blir inte kåtare av kokain. Var får du allt ifrån?
"kåtare av kokain", den var bra! Schysst avhyvling serverad Antar människan aldrig hört talas om kokainimpotens, dvs man får inte stånd.
Nej, man blir varken vackrare, kåtare eller smartare av kokain. Möjligen hämmar knarket vissa inhibitioner.

Men on topic, den här TV-kändisen är alltså ingen framför rutan? Den där NB har jag inte hört talas om förr.
Citera
2019-08-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
"kåtare av kokain", den var bra! Schysst avhyvling serverad Antar människan aldrig hört talas om kokainimpotens, dvs man får inte stånd.
Nej, man blir varken vackrare, kåtare eller smartare av kokain. Möjligen hämmar knarket vissa inhibitioner.

Men on topic, den här TV-kändisen är alltså ingen framför rutan? Den där NB har jag inte hört talas om förr.

Läs M Ps biografi skriven av Vallgren och håll sen käften. Stånd eller inte kokain ökar folks sexuella begär. Det gör folk till gränslösa knullomaner otrogna överkåta och dumma i huvudet. Sen är det djupt omoraliskt med den drogen se hur det går för dem som arbetar med att sälja skiten. Nu är detta färdigdiskuterat med olika hobbyknarkande småglin.

Men sen jag sett bild på "offret" om det nu är OS så behövdes nog ingen kola där. För att han skulle bli kåt, på en man.

Framför rutan? I rutan på tv 4 har han varit modeexpert. Ser sympatisk ut. Vilket han säkert är.
Senast redigerad av Ajara 2019-08-22 kl. 23:17.
Citera
2019-08-22, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
Jag vacklar inte... min uppgift från dag ett kommer från vänner nära F*lip. Om de bara ville kasta F*lip i smutsen så är det deras grej.

Vad du läser och njuter av ikväll är att jag sammanfört och förklarat vad som inkommit som alternativ sanning senaste dygnet. JAG - inte du har funnit en koppling mellan OS, AL, NB, Pig F*lip, Kr*stin och företaget Sir of Sweden med showroom på Lästmakargargatan no 20.

Skojar du? Du har ju redan ”slagit fast” att BO är Fil*p, Kr*st*ns son. Du hade ju sådana bevis för detta, sa du, redan konstaterat i februari?...?

https://postimg.cc/4Kn0tmmf

Du efterlyste ju för någon dag sedan alla på Flashback som tidigare ifrågasatt FL som BO.

Och nu plötsligt vacklar du. Tillåt mig skratta
Citera
2019-08-22, 23:51
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Skojar du? Du har ju redan ”slagit fast” att BO är Fil*p, Kr*st*ns son. Du hade ju sådana bevis för detta, sa du, redan konstaterat i februari?...?

https://postimg.cc/4Kn0tmmf

Du efterlyste ju för någon dag sedan alla på Flashback som tidigare ifrågasatt FL som BO.

Och nu plötsligt vacklar du. Tillåt mig skratta
Var har jag vacklat. Läsförståelse verkar inte vara din grej. Vilka bevis har framkommit att det i n t e är F*lip? Jag har i ett inlägg sammanställt de fakta som framkommit under det senaste dygnet (exakt sex månader efter händelsen) med den alternativa person som nu lyfts fram. Jsg har inte tagit tillbaka eller ändrat min åsikt i ärendet.

F*lip är bisexuell, bor med sin mamma Kr*stin på no 14 Lästmakargatan. F hålles av en i media känd flickvän "Pig" att älska henne och avsluta med bögerierna.

En Oscar Samuelsson (ballettdansör på operan) blev tidigt i tråden beskylld liksom ett gäng andra gossar på Norrmalm. Denne balettOscar har inget med saken att göra men många här lurades av det faktum att även NB är uppväxt på balettiljorna.

Det finns dock en Osk@r (med k) S@muelsson som bor i samma trappuppgång som F*lip och Lill-Babs dotter. Denne OS har en koppling till kläder via Sir of Sweden med showroomadress Lästmakargatan 20.

Kvar har vi @ndreas Larsson, gossen som jobbar med klädföretaget Berg&Berg... han påstås här i tråden vara vittnet som (i chock?) avslöjat bögeriet.
Citera
2019-08-23, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhereToGo
Nej, han bor dock på samma gata. Filip är ej inblandad över huvud taget. OS har flickvän (dock ej skriven på adressen).

Händelsen inträffade som någon tidigare nämnt på OS arbete, som också ligger på samma adress, under en ”efterfest”.

Enligt trovärdig källa så har OS och NB flörtat med varandra under hela kvällen, och OS har varit med på allt ända tills de blev påkomna av vittnet.

Vittnet berättar sedan för OS flickvän som blir rasande och uppmanar honom att polisanmäla. Hade inte vittnet varit där så hade det antagligen slutat med en avsugning och en man som dagen efter vaknat upp och funderat på när han ska ta steget ut ur garderoben.

Festligt med bögdraman ^^

Får se hur länge OS och hans flickvän håller ihop efter denna händelse. Kan inte vara kul att vara tillsammans med en kille som som tydligen bögar runt.
Citera
2019-08-23, 08:14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Rättegången startar idag:

Citat:
Enligt ett yttrande från frivården har TV4-profilen beskrivit stämningen som ”uppsluppen, grabbig och tidvis gränslös” där han tillsammans med målsäganden och en annan person provat kläder, en av killarna har gjort juckrörelser och när TV4-profilen var ensam med målsäganden ska denne ha sagt: ”pussa på den här” och menat sitt kön.

[...]

– Det blev hets om att jag skulle pussa på hans snopp. Så jag böjde mig fram och gjorde det. Det var verkligen bara en puss, inget annat, säger TV4-profilen i polisförhör.

– Känslan var att jag kände mig lite utsatt och de var hetsiga och fysiskt större än mig. Sen vet jag inte om killen liksom fick ångest för att han hade tjej eller att den andra killen såg eller om de planerat att sätta dit mig. Det vet jag inte.

Enligt TV4-profilen var sällskapet kvar i lokalen i ytterligare en halvtimme efter händelsen innan de alla tre lämnade lokalen och han tog en taxi hem.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/b5aL0k/tv4-profilen-drog-ner-mina-kalsonger

Hejar på "profilen". Obehaglig upplevelse, men den borde han kunnat skaka av sig på ett par tre veckor och med några fyllor, inte genom att ligga samhället till last med en massa kostnader och bök
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2019-08-23 kl. 08:17.
Citera
2019-08-23, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/b5aL0k/tv4-profilen-drog-ner-mina-kalsonger

Hejar på "profilen". Obehaglig upplevelse, men den borde han kunnat skaka av sig på ett par tre veckor och med några fyllor, inte genom att ligga samhället till last med en massa kostnader och bök

Jag hejar absolut på honom också. Två kompisar mot honom ska de verkligen köpa det, hur de snackat ihop sig? Tänk om inget är sant lär knappast finnas teknisk bevisning. Tv 4 profilen själv kanske knappt minns vad som hände. Och de andra har ju också hållit på vad det verkar.

Fast å andra sidan brukar det räcka med ett vittne. Problemet i sexbrottsmål brukar ju vara att inget vittne finns. Han grät när polisen kom och så vidare, även om det såklart kan ha varit förnekelsetårar över smygbögeriet. Står inget om att han ringde flickvännen strax efter. Det gjorde han säkert.
Senast redigerad av Ajara 2019-08-23 kl. 08:49.
Citera
2019-08-23, 08:51
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Och de andra har ju också hållit på vad det verkar.
"Vad det verkar" = Vad den anklagade själv påstår. Ska bli intressant att höra hur rätten ser på saken.
Citera
2019-08-23, 08:52
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Jag lutar definitivt också åt "profilens" håll.
Citera
2019-08-23, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Haniver
"Vad det verkar" = Vad den anklagade själv påstår. Ska bli intressant att höra hur rätten ser på saken.

Ja blir intressant. Skulle vilja veta om det finns andra vittnen också. De som såg detta deras flirtade innan, OS och NBs som någon nämnt. Om detta handlar om att OS vill rädda sitt eget skinn det vill säga med alla medel bevara en straight identitet. Så är det oerhört fult. Rätten ska inte syssla med sånt tycker jag.
Citera
2019-08-23, 09:10
Medlem
antoneriks avatar
Det är jobbigt när precis allting kallas för våldtäkt år 2019. Vad är det som exakt har hänt? Har MGM tagit BO:s penis i munnen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in