2019-05-25, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Bara jag som gillar denna? Börjar nästa vecka på Viaplay (tror jag). Den börjar iaf i USA den 28 maj. Äntligen!
Tycker den är jättebra, snyggt filmat, tillräckligt realistiska karaktärer och handling, den visar ett mörker som finns i kalifornien och på många ställen i USA men är även humoristisk och ljus ibland på något sätt. Rolig utveckling av karaktärerna, Jay har blivit så galen Det är logiskt med tanke på hans uppväxt, omgivning och hans farsa.
Citera
2019-05-30, 21:18
Medlem
.diyus avatar
Vad är poängen med Nicky?

Lönlös karaktär, lönlös story, lönlös skådespelare.

Kan hon inte bara dra åt helvete? Dö en horribel död. Börjar känna ett personligt hat mot henne, trots att det bara är på låtsas.

Hon drar ner serien för mycket. En sidokaraktär som får en att spola förbi varje scen med henne. JA, jag irriterar mig på henne överdrivet mycket.

Resten är WT-pack, men det är kul att följa maktkampen mellan Baz och Smurf (som inte vet hur man dricker utan att köra ut tungan mellan läpparna - WTF?) samt alla jobb de gör. Lite väl hollywood över serien ibland men det funkar som underhållning i brist på annat.

Är på sista avsnittet i säsong 2.
Citera
2019-06-07, 01:34
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Los Angeles brorsorna är tillbaka i en fjärde säsong, nu är vi allaredan på 2.a avsnittet.
Senast redigerad av DragonOnWall8 2019-06-07 kl. 01:49.
Citera
2019-06-12, 20:51
Medlem
CompleteControls avatar
Säsong 4 går lite på halvfart tycker jag. För mycket av Smurfs "flashbacks". Underhållningen är hur Pope ska överleva säsongen.....
Citera
2019-07-26, 19:50
Medlem
CompleteControls avatar
Yes! Nu när äntligen säsong 4 tagit fart kan man se fram mot den 5:e.
https://variety.com/2019/tv/news/animal-kingdom-season-5-tnt-1203277978/
Citera
2019-07-26, 20:29
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Säsong 4 går lite på halvfart tycker jag. För mycket av Smurfs "flashbacks". Underhållningen är hur Pope ska överleva säsongen.....

Citat:
Yes! Nu när äntligen säsong 4 tagit fart kan man se fram mot den 5:e.
https://variety.com/2019/tv/news/animal-kingdom-season-5-tnt-1203277978/
Vi är uppe på S04-E09 nu, jag har ju sagt att jag gillar denna serie, förvånad att inte flera hänger i tråden.. menmen
Denna säsong går upp till 12 avsnitt va?
Kul kolla LA.
Citera
2019-07-26, 21:02
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Vi är uppe på S04-E09 nu, jag har ju sagt att jag gillar denna serie, förvånad att inte flera hänger i tråden.. menmen
Denna säsong går upp till 12 avsnitt va?
Kul kolla LA.

Jag tar tillbaka det där om Smurfs flashbacks. Börjar bli riktigt bra. 13 avsnitt enligt Viaplay. Konstigt att inte fler gillar denna. Ligger topp tio i USA på crime/drama.
Citera
2019-07-26, 21:14
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Jag tar tillbaka det där om Smurfs flashbacks. Börjar bli riktigt bra. 13 avsnitt enligt Viaplay. Konstigt att inte fler gillar denna. Ligger topp tio i USA på crime/drama.
Whaaat, tio i topp hah,
Bra att vissa förstår att serien är bra!
Det finns inga överdrivna flashback från smurf direkt, story nu mera om grabbarna / tjejerna / crime
etc
Citera
2019-07-26, 21:40
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Whaaat, tio i topp hah,
Bra att vissa förstår att serien är bra!
Det finns inga överdrivna flashback från smurf direkt, story nu mera om grabbarna / tjejerna / crime
etc

Två frågeställningar inför säsong 5:
Citera
2019-08-10, 10:58
Moderator
TheLuckys avatar
Den stora utvecklingen har varit:

Citera
2019-08-21, 21:32
Medlem
CompleteControls avatar
Sista avsnittet S04E13 är ute nu. Vilken avslutning! Bara att längta tills nästa sommar och säsong 5 och fortsättning på The Codys dysfunktionella familj.... :-)

Senast redigerad av CompleteControl 2019-08-21 kl. 21:33. Anledning: Glömde den viktigaste frågan i spoilern...
Citera
2019-08-21, 23:10
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Sista avsnittet S04E13 är ute nu. Vilken avslutning! Bara att längta tills nästa sommar och säsong 5 och fortsättning på The Codys dysfunktionella familj.... :-)

Aha, det kommer en 5.e säsong alltså, låter lovande.
Nu är det öppet för många olika intressanta spår.
'Can't wait'
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in