2019-08-20, 12:13
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Precis! Känner ett par stycken😉

Jodu! Hade småbarn med en sådan madame! 5000-6000 i månaden tyckte hon var rimligt att jag skulle betala till henne för barnets kostnader! In my ass!

Blondinbella skulle nog på bästa hollywoodmanér på fullaste allvar tycka att 50k i månaden var minsta acceptabla underhåll för barnet!
Citera
2019-08-20, 12:15
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Ja absolut! Sverige är inte USA där exfruarna ska ha feta underhåll (det är det hollywoodfrun Gunilla Persson lever av) men många lever i villfarelsen att de aldrig kan bli tvingade att betala mer än vad försäkringskassan betalar ut i bidragsförskott (eller vad det nu heter) på 1573 kr i månaden!, så är inte fallet! Det finns gott om giriga ensamstående morsor där ute!

Ja. För ensamstående morsor är ju kända för att ha det så fett och kunna vältra sig i lyx.

De här diskussionerna om underhåll åt Bella är för övrigt helt irrelevanta. Hennes relationer håller aldrig så länge att det skulle kunna bli aktuellt med vare sig barn eller giftermål. Jag ger det två månader till - tops.
Citera
2019-08-20, 12:21
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Ja. För ensamstående morsor är ju kända för att ha det så fett och kunna vältra sig i lyx.

De här diskussionerna om underhåll åt Bella är för övrigt helt irrelevanta. Hennes relationer håller aldrig så länge att det skulle kunna bli aktuellt med vare sig barn eller giftermål. Jag ger det två månader till - tops.

Två månader är en lång tid i sammanhanget, för att bli gravid räcker det med några minuter.
Citera
2019-08-20, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Två månader är en lång tid i sammanhanget, för att bli gravid räcker det med några minuter.

Återigen. En golddigger som blir gravid gör det inte för underhållet, utan för att kunna få honom att gifta sig. Plus att få ett barn med guldkantad framtid.
Citera
2019-08-20, 13:40
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped

Nej det är de inte! Men de är kända för att anse att de ska ha bra mycket mer pengar av exmännen än vad de får! De meddelar gärna att barnbidraget och de futtiga tusenlapparna exmannen betalar minsan inte täcker kostnaderna för barnet! Att de ska lägga sin EGNA pengar på barnet tycker de inte.

Dock tror jag inte Blondinbella avser bli gravid för att tjafsa om någon tusenlapp hit eller dit i månaden!
Citera
2019-08-20, 15:49
Medlem
Snälla, blanda inte ihop vanliga kvinnor/mammor med B-Bella, hon är högst onormal med sitt manipulerande vad det gäller ALLTING, så please återgå till enbart henne..( alltså inte era ex, grannar m.m...)
Citera
2019-08-20, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Snälla, blanda inte ihop vanliga kvinnor/mammor med B-Bella, hon är högst onormal med sitt manipulerande vad det gäller ALLTING, så please återgå till enbart henne..( alltså inte era ex, grannar m.m...)

Den mest onormala mamman jag någonsin
läst om. Om man nu kan kalla henne mamma?
Citera
2019-08-20, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Den mest onormala mamman jag någonsin
läst om. Om man nu kan kalla henne mamma?
Precis. det övergår mitt förstånd varför Soc inte ger HELA vårdnaden till Odd, så finge barnen lite mer struktur i vardagen och lugn å ro, såsom barn behöver från födsel upp till tonår.
detta fortsätter ju i tonåren också givetvis men barna börjar vilja ha lite mer frihet då, vilket man måste gå med på, under gemensamma överenskommelser, ( de kommer att pröva sig..)
Bellsan klarar inget av detta! Hon behöver verkligen inga fler barn! Snarare färre..
p.s, det är Bella vi diskuterar i hennes skvallertråd, inga andra.( ej riktat till dig Doiten)
Citera
2019-08-20, 18:35
Medlem
Citat:
Precis. det övergår mitt förstånd varför Soc inte ger HELA vårdnaden till Odd, så finge barnen lite mer struktur i vardagen och lugn å ro

Kom igen, så illa är det inte, såvitt vi vet så har ju barnen det inte så illa. Hon är varken alkis eller våldsam. Skulle soc ta hennes barn skulle behöva ta typ 25% av alla barn.
Citera
2019-08-20, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Kom igen, så illa är det inte, såvitt vi vet så har ju barnen det inte så illa. Hon är varken alkis eller våldsam. Skulle soc ta hennes barn skulle behöva ta typ 25% av alla barn.
Nej så klart så länge hon har MINST 2 pers där som bevittnar vad hon gör dag ut å dag in, tycker DU det är normalt för en förälder å ha det så?
Citera
2019-08-20, 18:44
Medlem
Vet inte hur länge du följt Blondinbella, kanske du hoppat in nyligen och tänker, nämen såå illa kan det väl inte vara.. Mitt svar: JO, det kan det. Om du är intresserad på riktigt, sätt dig ner ta dig god tid plöj igenom hennes bloggar, där står allt, svart på vitt, hon säger det själv till och med..
Citera
2019-08-20, 18:54
Medlem
Citat:
Precis. det övergår mitt förstånd varför Soc inte ger HELA vårdnaden till Odd, så finge barnen lite mer struktur i vardagen och lugn å ro, såsom barn behöver från födsel upp till tonår.
detta fortsätter ju i tonåren också givetvis men barna börjar vilja ha lite mer frihet då, vilket man måste gå med på, under gemensamma överenskommelser, ( de kommer att pröva sig..)
Bellsan klarar inget av detta! Hon behöver verkligen inga fler barn! Snarare färre..
p.s, det är Bella vi diskuterar i hennes skvallertråd, inga andra.( ej riktat till dig Doiten)

Håller verkligen med
Barnen behöver utvecklas få leka bli smutsiga
inte bara va en modell till BB. Det är den bilden hon ger. Hoppas verkligen inte hon sätter fler barn till världen när hon inte kan ta hand om dom hon har.
Har funderat vad hennes pojke kommer säga om dagen kommer då han läser att han inte va önskad av sin mamma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in