2019-08-20, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smeso
Försöker du att använda mina hjärnceller när du skriver?
Det tror jag inte på.

Hur var det nu med beläggen?
Du har inte visat att du ens fattat vad som menas med "belägg", bara att du vet vad trams är ...
Använda dina hjärnceller? Idiot! Ingen annan kan använda dina hjärnceller mer än du. Men du använder de inte ens själv. Du har låtit autopiloten styra. Du skulle skaka av skam om du reflekterade lite över vad du faktiskt skriver.
Citera
2019-08-20, 13:07
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demotrams
se ovan.
Vilket inlägg?
Citera
2019-08-20, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Vilket inlägg?
de du fick i föregående inläggen.
Citera
2019-08-20, 14:23
Medlem
Smesos avatar
Citat:
Använda dina hjärnceller? Idiot! Ingen annan kan använda dina hjärnceller mer än du. Men du använder de inte ens själv. Du har låtit autopiloten styra. Du skulle skaka av skam om du reflekterade lite över vad du faktiskt skriver.

Du som inte ens kan ge exempel på vad belägg är tycker att jag ska skämmas?

Kul, alltså.

Du fattade tydligen inte att jag bara skojade med hur illa du skrivit?
Citera
2019-08-20, 14:28
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Högskoleprovet är inget mått på intelligens. Vad du säger och vad du visar motsäger varandra. En person som har 1,8 på hp skulle med all säkerhet klura ut att ett antal händelser tillbaka i tiden är omöjligt matematiskt och dessutom hört talas om regression. Du är inget mer än en lögnare.

Min Gud är mitt vittne att jag har dubbel universitetsexamen. Jag vet vad jag pratar om och du saknar allt förstånd.
Det gick alltså inte att sluta med inläggen som bara går ut på att kalla folk lögnare och anklaga dem för dåligt förstånd. Du måste verkligen ha ett extremt dåligt självförtroende för att trycka ner andra som du gör.
Citera
2019-08-20, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smeso
Du som inte ens kan ge exempel på vad belägg är tycker att jag ska skämmas?

Kul, alltså.

Du fattade tydligen inte att jag bara skojade med hur illa du skrivit?
Det går tyvärr inte att skilja på när du är seriös och när du skojar eftersom inte ett enda inlägg utav dig har varit korrekt eller logiskt.
Citera
2019-08-20, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Det gick alltså inte att sluta med inläggen som bara går ut på att kalla folk lögnare och anklaga dem för dåligt förstånd. Du måste verkligen ha ett extremt dåligt självförtroende för att trycka ner andra som du gör.
Jag trycker inte ner andra. Gällande tron på Gud och missförstånd kring andlighet och Gud den mäktige kompromissar jag inte en millimeter. Det är inte att trycka andra om jag exponerar dina fadäser. Skulle aldrig pådyvla eller tvinga på någon min tro MEN när du eller någon annan självmant deltar i en diskussion om Gud och andlighet och kommer mer lögner eller i bästa fall felaktigheter så bemöter jag er som sig bör. I andra sammanhang vare sig det är politik, ekonomi, psykologi, relationer, kärlek, etnicitet, nationer, vilken religion som är den rätta, matlagning, droger osv bryr jag mig mindre om ni kommer med felaktiga påståenden även om jag skulle korrigera er då också men på annat sätt.
Citera
2019-08-20, 17:36
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
de du fick i föregående inläggen.
Vänligen precisera bättre.
Det är många inlägg som är ”föregående”.
Citera
2019-08-20, 17:37
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Jag trycker inte ner andra. Gällande tron på Gud och missförstånd kring andlighet och Gud den mäktige kompromissar jag inte en millimeter. Det är inte att trycka andra om jag exponerar dina fadäser. Skulle aldrig pådyvla eller tvinga på någon min tro MEN när du eller någon annan självmant deltar i en diskussion om Gud och andlighet och kommer mer lögner eller i bästa fall felaktigheter så bemöter jag er som sig bör. I andra sammanhang vare sig det är politik, ekonomi, psykologi, relationer, kärlek, etnicitet, nationer, vilken religion som är den rätta, matlagning, droger osv bryr jag mig mindre om ni kommer med felaktiga påståenden även om jag skulle korrigera er då också men på annat sätt.

Jo, du trycker ner alla som inte håller med dig och du är väldigt snabb på att göra det. Du kanske skulle backtracka lite och se vad du faktiskt skriver.
Citera
2019-08-20, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Vänligen precisera bättre.
Det är många inlägg som är ”föregående”.
Nja, inte mellan mig och dig. Det är ett x antal inlägg.
Citera
2019-08-20, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Jo, du trycker ner alla som inte håller med dig och du är väldigt snabb på att göra det. Du kanske skulle backtracka lite och se vad du faktiskt skriver.

Det kanske uppfattas så men min mening är inte att trycka ner andra.
Citera
2019-08-20, 17:40
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Det kanske uppfattas så men min mening är inte att trycka ner andra.

Du kanske ska se över ditt språkbruk då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in