Citat:
Ursprungligen postat av
PrimalFear
Här är en till $ICUI 35% upp här 2-3 månader.
Som sagt detta är lätt för mig.
Det handlar om en sekvens, jag kan ta fram 2-3 veckors väntetid, men då är det cirka 10-15% avkastning. Det är därför man säger "time is money".
Jag har gått ner till 1 minuts nivå på börskurser, där har jag upplevt ännu avancerade modell som jag inte lyckats dekoda än, jag misstänker att dessa sekvenser inte har en ordning då det handlar om så kort tid och börsen/verkligheten förlåter fel/misspricing under 1-2 minuter. Man kallar det för algos fighting, kan vara fullt möjligt.
Dock allt över 5 minuts timeframe skapar historia, och ingen algo skapar falsk historia under så lång tid då det finns så många olika spelare som medverkar för att göra priset enligt en högre plan. En plan som jag har hittat koden till.
Bumpa den här tråden om 2-3 månader så gör vi en check! Money talks, om du har rätt så kan alla sura kommentarer här bli just bara sura kommentarer.
Jag har snart 70M på mitt avanza-konto i mina egna tips, skriver ibland här. Hur mycket av egna pengar har du satt in i dina egna tips? Utan egna pengar så blir tyvärr trovärdigheten noll. Det är för lätt att sitta i en källare med dator och kläcka ur sig tips. Hjärnan är skapt så att man faktiskt tror på vad man själv skriver, även om tipsen vid en faktakoll faktiskt är usla. Det enda som räknas är pengarna vid slutet av dagen.