2018-03-24, 21:28
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Ja, hon ser väldigt bra ut. Tråkigt att hon är sånt nötfall. Om hon nånsin lyckas få en kille igen, så kommer min första tanke tyvärr bli Sharon Stones karaktär i Basic Instinct...
Ja, eller Glenn Close i Fatal Attraction.
Citera
2019-01-18, 04:55
Medlem
LemPicas avatar
Kallar sej numera Vanita Therese Sammari på Facebook.
Listad som i ett förhållande och har bilder på någon Khaled Samari som enligt sin egen Facebook bor i Buenos Aires.
Kollar man hans Facebook finns inte en enda bild på henne.
Han är heller inte listad som i ett förhållande.
Verkar underligt.

Hennes nuvarande profilbild är på henne i vad som kan tolkas som en brudklänning med blommor i hand och Khaled som pussar henne på kinden.
Dock är ingen av dom listad som gift?
Hon kallar sej Sammari vilket verkar vara hans efternamn trots att han stavar med ett m.

Hon verkar snurrig som aldrig förr.

Tillägg; kollade ratsit och hon heter fortfarande Vanita Therese Bergman och är skriven hos sina föräldrar som jag tolkar det.
Ogift.
Senast redigerad av LemPica 2019-01-18 kl. 05:03. Anledning: Tillägg
Citera
2019-01-18, 11:14
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Listad som i ett förhållande och har bilder på någon Khaled Samari som enligt sin egen Facebook bor i Buenos Aires.

Verkar underligt.

Tillägg; kollade ratsit och hon heter fortfarande Vanita Therese Bergman och är skriven hos sina föräldrar
Ogift.

Inte underligt. Vanita är dömd för mordförsök.

Hon fantiserar mycket. Konfrontera henne inte med hennes lögner.
Senast redigerad av Arne Bajse 2019-01-18 kl. 11:37.
Citera
2019-01-18, 13:22
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Inte underligt. Vanita är dömd för mordförsök.

Hon fantiserar mycket. Konfrontera henne inte med hennes lögner.

Jag är väl medveten om vad hon gjort.
Jag har inga planer på att ”konfrontera” henne.
Inte för att jag skulle vara rädd utan för att det inte är vidare viktigt.

Otroligt att hon inte blev dömd till vård...
Citera
2019-01-18, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Som en lekman. Bipolär. Hon är ju liksom världens sötaste men det är något fel där. Hon lär vara bipolär med en tendens till det våldsamma slaget. Hoppas hon har fått hjälp för det.

Som bipolär själv så kan jag direkt säga att du inte kan ha mer fel. Typ 1 är helt vanliga tills de får sina skov och kan då bli typ psykotiska.
Typ 2 hamnar i depressioner vid sina skov.
Bägge kan försvinna relativt snabbt med behovsmedicinering.

Jag fattar inte varför du ens gissade på det, det räcker för dig att kolla på wiki.
Hon har inte borderline heller.
Det här är absolut något schizo, eftersom det håller i sig.
Vore hon bipolär så hade hon skämts när hon kommer ner på jorden och raderat allt.

Din jubelidiot.
Citera
2019-01-18, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Kollar man hans Facebook finns inte en enda bild på henne.
Verkar underligt.

Hennes nuvarande profilbild är på henne i vad som kan tolkas som en brudklänning med blommor i hand och Khaled som pussar henne på kinden.
Dock är ingen av dom listad som gift?
Hon kallar sej Sammari vilket verkar vara hans efternamn trots att han stavar med ett m.

Tillägg; kollade ratsit och hon heter fortfarande Vanita Therese Bergman och är skriven hos sina föräldrar som jag tolkar det.
Ogift.

Bluffbröllop för att få någon att bli svensk medborgare? Hon har väl alltid varit pengakåt? Bor hon i norrland btw?
Citera
2019-01-18, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Vad har Vanita för diagnos ? Bipolär, manodepressiv, schizofreni ? Det låter som hon är väldigt psykiskt sjuk, hon måste ha dolt det bra för hon verkade ok på tv.

Manodepressiv är ett gammalt ord och är exakt samma sak som bipolär.

Sitter ni och skriver för att få upp era postcounts? För det där är fan retarderat att sitta och gissa utan att veta någonting.

Typ "jag tror den där fyrkanten är rund.
Den där blåa färgen är röd."

Kasta inte diagnoser på folk utan att veta någonting. Den här tjejen har någon form av schizofren sjukdom, alt fast i en psykos som behöver medicineras bort.

Era små bögar.
Citera
2019-01-18, 14:36
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Som bipolär själv så kan jag direkt säga att du inte kan ha mer fel. Typ 1 är helt vanliga tills de får sina skov och kan då bli typ psykotiska.
Typ 2 hamnar i depressioner vid sina skov.
Bägge kan försvinna relativt snabbt med behovsmedicinering.

Jag fattar inte varför du ens gissade på det, det räcker för dig att kolla på wiki.
Hon har inte borderline heller.
Det här är absolut något schizo, eftersom det håller i sig.
Vore hon bipolär så hade hon skämts när hon kommer ner på jorden och raderat allt.

Din jubelidiot.

Detta är ett INTERNETFORUM där vi får ta och att gissa. Utan att behöva bli kallade jubelidioter och bögar av sådana som dig. Du visar väl ganska klart att som bipolär det finns ganska stor vrede där.
Citera
2019-01-28, 22:33
Medlem
adolfbubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Detta är ett INTERNETFORUM där vi får ta och att gissa. Utan att behöva bli kallade jubelidioter och bögar av sådana som dig. Du visar väl ganska klart att som bipolär det finns ganska stor vrede där.

Vrede har ju inget med Bipolaritet att göra. Som drrty skriver flera gånger, läs på istället för att gissa.
Citera
2019-08-10, 11:57
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Satt nyss och tittade på det här sköna klippet med Sveriges rixpucko nummer ett: Vanita Bergman.
Ingen av länkarna i ditt inlägg fungerar. Vilken säsong och vilket avsnitt handlar tråden om?
Citera
2019-08-11, 05:25
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Ingen av länkarna i ditt inlägg fungerar. Vilken säsong och vilket avsnitt handlar tråden om?
Jag testade att skriva "vanita lyxfällan" i närmaste Google-ruta och fick fram S09E03.
Citera
2019-08-11, 21:19
Medlem
Bara jag som tycker hon är ganska söt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här