Obehagligt när det blir tyst, man undrar hur det går och så är det ett litet barn närvarande. Fruktansvärt. Hoppas hon ringde ambulansen och kom under vård och att barnet gods omhand av någon som den kan vara trygg hos.
Kvinna 26 år, har svalt 200mg oxy, håller även på att nodda då jag även tagit heroin för en timme sedan, sköljde nu ner min oxy med sprit...
Jag har tagit heroin och oxy sedan druckit alkohol för att ta mitt liv
Jag ångrar mig, jag har barn i hemmet, dotter 1 år
Ingen polis, jag kommer bli av med barnet
Jag kommer dö, snälla gud hjälp mig ur det här
Om du dör så dör barnet av svält/törst/värme. Rädda er båda.... Nu. Idiot.
Dels så är trådstarten väldigt skum, göra en tråd att man just nu tagit mycket oxy med sprit och i meningen efter skriva att man ångrar sig för man har en 1åring och ber om hjälp från oss.
Hon vet nog vart man ska ringa eller på nått sätt kontakta någon i denna situation om hjälp. Inte ha en flashback tråd redo att posta.
Jag kan ju så klart ha fel och hoppas såklart att denna tjej får den hjälp hon behöver om det är som hon skriver.
Men som sagt detta är lite skumt om det verkligen är ett akut läge.
Dels så är trådstarten väldigt skum, göra en tråd att man just nu tagit mycket oxy med sprit och i meningen efter skriva att man ångrar sig för man har en 1åring och ber om hjälp från oss.
Hon vet nog vart man ska ringa eller på nått sätt kontakta någon i denna situation om hjälp. Inte ha en flashback tråd redo att posta.
Jag kan ju så klart ha fel och hoppas såklart att denna tjej får den hjälp hon behöver om det är som hon skriver.
Men som sagt detta är lite skumt om det verkligen är ett akut läge.
Det har hänt många gånger att folk dött efter att dom skapat liknande trådar på flashback. Om det är på riktigt så måste hon 112.