2019-08-10, 18:36
Medlem
Lås upp dörren genast, gå in till grannen! Ditt barn kan skada sig och tänk om ingen reagerar om du dör så hon inte hittas i tid?
Larma på en gång!
Citera
2019-08-10, 18:47
Medlem
EddieGeins avatar
Hur går det TS?
Citera
2019-08-10, 18:54
Medlem
Obehagligt när det blir tyst, man undrar hur det går och så är det ett litet barn närvarande. Fruktansvärt. Hoppas hon ringde ambulansen och kom under vård och att barnet gods omhand av någon som den kan vara trygg hos.
Citera
2019-08-10, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schkog
Kvinna 26 år, har svalt 200mg oxy, håller även på att nodda då jag även tagit heroin för en timme sedan, sköljde nu ner min oxy med sprit...

Jag har tagit heroin och oxy sedan druckit alkohol för att ta mitt liv
Jag ångrar mig, jag har barn i hemmet, dotter 1 år
Ingen polis, jag kommer bli av med barnet
Jag kommer dö, snälla gud hjälp mig ur det här

Om du dör så dör barnet av svält/törst/värme. Rädda er båda.... Nu. Idiot.
Citera
2019-08-10, 19:11
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Aja sjukt , jag dricker inte ens när jag har barnen hoppas det löste sig för din unge.
Citera
2019-08-10, 19:19
Medlem
Hoppas att det går bra med barnet.
Citera
2019-08-10, 19:27
Medlem
Men gud hur går det?!
Citera
2019-08-10, 19:27
Medlem
selusts avatar
Gör en tråd på familjeliv eller något annat stort forum typ reddit å kolla om någon där kan hjälpa dig också
Citera
2019-08-10, 19:51
Medlem
sneervs avatar
Folk här ska inte bli för oroliga tycker jag.

Dels så är trådstarten väldigt skum, göra en tråd att man just nu tagit mycket oxy med sprit och i meningen efter skriva att man ångrar sig för man har en 1åring och ber om hjälp från oss.

Hon vet nog vart man ska ringa eller på nått sätt kontakta någon i denna situation om hjälp. Inte ha en flashback tråd redo att posta.

Jag kan ju så klart ha fel och hoppas såklart att denna tjej får den hjälp hon behöver om det är som hon skriver.

Men som sagt detta är lite skumt om det verkligen är ett akut läge.
Citera
2019-08-10, 19:51
Medlem
okok1s avatar
Är dosen dödlig?
Citera
2019-08-10, 20:04
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneerv
Folk här ska inte bli för oroliga tycker jag.

Dels så är trådstarten väldigt skum, göra en tråd att man just nu tagit mycket oxy med sprit och i meningen efter skriva att man ångrar sig för man har en 1åring och ber om hjälp från oss.

Hon vet nog vart man ska ringa eller på nått sätt kontakta någon i denna situation om hjälp. Inte ha en flashback tråd redo att posta.

Jag kan ju så klart ha fel och hoppas såklart att denna tjej får den hjälp hon behöver om det är som hon skriver.

Men som sagt detta är lite skumt om det verkligen är ett akut läge.

Det har hänt många gånger att folk dött efter att dom skapat liknande trådar på flashback. Om det är på riktigt så måste hon 112.
Citera
2019-08-10, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Är dosen dödlig?

Beror på hur mycket hon har tagit och hur tolerant hon är, men mest troligt då det är en jakla cocktail samt att det tog i syfte att begå självmord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in