2019-07-18, 09:01
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig
Grekland var det första jag tänkte på när hon blev tyst. Lät mer som serbiska i bakgrunden där hon satt med sin bärs och cig. Hon "sjöng" med i låten i bakgrunden och det lät inte grekiskt. Om hon inte är i Grekland borde det la vara dags om inte annat?

Det låter ju onekligen då som hon tagit en liten serbisk vacay istället men det borde stundas för fetaost och Sorbas om man går på vad hon sagt. Jag har fortfarande inte fattat hur hon kunnat flytta sin frivård till en turistort i Grekland faktiskt. Är det vanligt att man kan göra det? Det låter sjukt, man blir dömd, utsläppt efter 2/3, måste genomföra frivård, man skiter i den, blir efterlyst för nya (samma) brott igen, sticker från Sverige och sen får man genomföra frivården i Grekland istället? Det är något som inte stämmer med det.
Citera
2019-07-18, 10:48
Medlem
Svimfärdigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Det låter ju onekligen då som hon tagit en liten serbisk vacay istället men det borde stundas för fetaost och Sorbas om man går på vad hon sagt. Jag har fortfarande inte fattat hur hon kunnat flytta sin frivård till en turistort i Grekland faktiskt. Är det vanligt att man kan göra det? Det låter sjukt, man blir dömd, utsläppt efter 2/3, måste genomföra frivård, man skiter i den, blir efterlyst för nya (samma) brott igen, sticker från Sverige och sen får man genomföra frivården i Grekland istället? Det är något som inte stämmer med det.

Mycket som inte stämmer med vår Lidda... Men ja, det låter knas. Förstår inte det heller. Hon flyr från snuten men får fördelar. Frivården borde ju främja ett lagligt leverne och inte underlätta för folk som inte är 100% klara med systemet kan man tycka.
Citera
2019-08-04, 00:46
Medlem
xmzs avatar
Nytt liv, ny kärlek? Kan ta vägen vart som helst...
https://youtu.be/jxx4wR-c7eU
Citera
2019-08-05, 18:37
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Nytt liv, ny kärlek? Kan ta vägen vart som helst...
https://youtu.be/jxx4wR-c7eU

Jävlar, ny snubbe pa kroken och svettig som en gammal disktrasa ute pa serbisk klubb Hon har deletat klippen nu men fy fan va risig hon ser ut nu. En riktig gammal trollpacka. Hon kunde inte halla sig ända för att skicka ett klipp dagen efter sin party-night till V som handlade om att snart är det försent för honom att fa henne tillbaka da hon kanske hittat en ny man som hon visade upp i de föregaende klippen. Snart är det försent V att ta tillbaka Liddan, hon har släppt dig och gatt vidare i livet! Synda skynda!
Citera
2019-08-06, 09:41
Avslutad
Citat:
Jävlar, ny snubbe pa kroken och svettig som en gammal disktrasa ute pa serbisk klubb Hon har deletat klippen nu men fy fan va risig hon ser ut nu. En riktig gammal trollpacka. Hon kunde inte halla sig ända för att skicka ett klipp dagen efter sin party-night till V som handlade om att snart är det försent för honom att fa henne tillbaka da hon kanske hittat en ny man som hon visade upp i de föregaende klippen. Snart är det försent V att ta tillbaka Liddan, hon har släppt dig och gatt vidare i livet! Synda skynda!

utifall ni missat så la hon tidigare upp videos där hon berättade att hon börjat jobba med sexchatt
Citera
2019-08-06, 09:54
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
utifall ni missat så la hon tidigare upp videos där hon berättade att hon börjat jobba med sexchatt

Hahahaahah, det hade jag missat Helt perfekt yrke som passar perfekt i den episka historien om Lidija Manfredi. Pengar rullar in som det ska, det gar bra.
Citera
2019-08-06, 16:37
Medlem
Monkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar

4 pass om dagen, man undrar ju om det är via chatt eller telefon. Tror ingen är förvånad vid Liddans val av ny karriär, alternativt så är det tillfälligt tills hon ska börja på komvux som hon var så pepp på i cirka en dag. Pengarna rullar ju in nu iallafall, såpass att hon har råd med ett lyxigt rum i en lägenhet med bäddfåtölj, 18 tum tjock-TV monterad på väggen och 7 värmeljus utspridda på diverse bordsytor. V uppmanas att skynda sig att höra av sig innan Liddan hittar en ny snubbe. Det kan man ju förstå, ett sånt kap hon blivit sen hon försvann från YT sist.
Citera
2019-08-06, 16:38
Medlem
xmzs avatar
Vad jag förstår så är den nya snubben, ”vännen”, hennes hyresvärd.

Får väl sära lite för att ha råd med en sunkig etta i Serbien med trasig dusch och spis.

Hon talar ju flytande serbiska, men pratade med honom på engelska. Ger mig fan på att hon drar någon vals om att hon är italienska, och drar några klyschor på skolitalienska och ylar till några slagdängor. Hon manipulerar nog alla som kommer i hennes väg.
Citera
2019-08-07, 14:01
Medlem
MonkMans avatar
Nagon som hann pa och se de sista 2 klippen som hette nagot med "Mitt Svar" och "Del 2" hon la ut för nan dag sedan? Vad handlade de om och vad var de svar pa?
Citera
2019-08-07, 17:57
Medlem
Citat:
Nagon som hann pa och se de sista 2 klippen som hette nagot med "Mitt Svar" och "Del 2" hon la ut för nan dag sedan? Vad handlade de om och vad var de svar pa?

En av hennes följare på Youtube som hon är övertygad är en av hennes fiender undrade hur det gick med boken och om hon hade saknat denne. Videon var ett svar på dessa frågor, det tar tid att skriva en bok. Inte så mycket nytt egentligen samma tema
Citera
2019-08-10, 18:47
Medlem
MonkMans avatar
Är det bara jag eller är det så att hon nu på riktigt lagt ner hela sin crusade emot V,N och Linda etc? Hon verkar mest lägga ut klipp nu där hon uggle-hoho'ar och pratar om sitt egna faktiska liv.

Visst nämner hon sina plågoandar men det känns som det görs mest för att rättfärdiga att hon lägger ut klipp. Känns mest att hon gör det på gammal vana nu och att hon måste ju ha något att prata om så då kan hon nämna "psykopaterna" lite och så har hon något att gör i 30 min när hon sitter själv och krökar.

Hon kanske passar bättre nere i Serbien än i Sverige, det är kanske enklare för henne där nere och hon kanske mår lite bättre psykiskt oxå och där av mindre YT-aktivitet och vi har ju inte sett ett enda klipp där hon är totalt tokig och står och svär och spottar, skriker och knackar naglarna i luren på jävligt länge. Är det så att Liddan har centrerat sig mentalt, funnit en tillvaro som är nyttig för henne och som kanske kan resultera i en ljusare framtid än den som väntade henne i Sverige? Ärligt talat verkar det inte gå någon nöd på henne nu, om man får tro henne (vilket man såklart inte ska till 100%) så tjänar hon ju lite cash iallafall och diggar vädret och stämningen i Belgrad. Hon verkar frisk från gikten och käft-kräftan oxå.

Edit - Jag var tvungen att dra på lite Decpacito nu när jag ägnade henne en längre tanke. Fan va bra den är alltså
Senast redigerad av MonkMan 2019-08-10 kl. 18:54.
Citera
2019-08-10, 19:04
Medlem
Citat:
Är det bara jag eller är det så att hon nu på riktigt lagt ner hela sin crusade emot V,N och Linda etc? Hon verkar mest lägga ut klipp nu där hon uggle-hoho'ar och pratar om sitt egna faktiska liv.

Visst nämner hon sina plågoandar men det känns som det görs mest för att rättfärdiga att hon lägger ut klipp. Känns mest att hon gör det på gammal vana nu och att hon måste ju ha något att prata om så då kan hon nämna "psykopaterna" lite och så har hon något att gör i 30 min när hon sitter själv och krökar.

Hon kanske passar bättre nere i Serbien än i Sverige, det är kanske enklare för henne där nere och hon kanske mår lite bättre psykiskt oxå och där av mindre YT-aktivitet och vi har ju inte sett ett enda klipp där hon är totalt tokig och står och svär och spottar, skriker och knackar naglarna i luren på jävligt länge. Är det så att Liddan har centrerat sig mentalt, funnit en tillvaro som är nyttig för henne och som kanske kan resultera i en ljusare framtid än den som väntade henne i Sverige? Ärligt talat verkar det inte gå någon nöd på henne nu, om man får tro henne (vilket man såklart inte ska till 100%) så tjänar hon ju lite cash iallafall och diggar vädret och stämningen i Belgrad. Hon verkar frisk från gikten och käft-kräftan oxå.

Edit - Jag var tvungen att dra på lite Decpacito nu när jag ägnade henne en längre tanke. Fan va bra den är alltså

Har du länken till hennes YT?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in