Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
God morgon @Carinha78
Obs ! .... inlägget här ovan sett inom den gråa citat-rutan var skrivet av dig till medlemmen @Sh.Holmes, men jag går in här och svarar.
Det finns endast två sidor i detta fallet,
Antingen, skriver @JokerMannen osanningar, eller så är det medlemmen @Sh.Holmes som gör det ?
Båda kan inte vara sannfärdiga och båda, kan heller inte ljuga, till observandum, eftersom vi skriver olika.
En av dem är osannfärdig, och en av dem är sannfärdig.
Till observandum, beträffande ordet "Grisögon" och som endast kommit från medlemmen @Sh.Holmes riktat mot Stef*n Davidss*n, är ett rent pejorativ, och anledningen är subjektiv.
Mvh/ @JokerMannen
Ps: det är upp till var och en, att tro på vad den vill Ds.
Godmorgon själv, JM!
Tack för din kommentar! Jag har absolut inget emot att få synpunkter och kommentarer från trådens mer alerta deltagare, men när konton som gång efter annan ger sig på mina inlägg och ändå aldrig kommer nånvart, utan istället får lämna diskussionen "tomhänt", ser jag det som ett medvetet trådförstörande. Trist.
När det gäller din fråga ang trovärdighet alt sanningsenlighet vill jag försöka svara diplomatiskt.
Du har helt rätt i att JM resp Den Store Detektiven inte båda samtidigt kan vara sannfärdiga i en fråga där de stå på varsin sida.
Låt mig därför uttrycka mig enligt följande: Den som mha egenpåhittad "ögondiagnostik" anser sig kunna avgöra ansvar för ett begånget brutalt mord, den har inte mitt fulla förtroende.
Trodde f ö att skallmätningarna sen länge var utrangerade ur vetenskapen. Men Den Skarpsinnige tycks ha skaffat sig en helt egen nisch i kriminalkabinettet..