2019-08-06, 01:24
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Precis som folk redan har skrivit så sitter globalisterna bara och väntar på att nationella ska kliva i deras fälla.
Nej om de som hade makten hade sett er som ett hot så hade SL skakat galler nu.

Ni är en allt mer irrelevant politisk sekt.
Citera
2019-08-06, 05:50
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512

Men ändå är NMR på allas läppar.
Citera
2019-08-06, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512

Det är de definitivt inte men det är stabiliteten som är deras grej och det har fått sig en törn nu. De som har donerat större summor eller gett upp sin anonymitet genom att ansluta sig tror jag har svårt att acceptera att organisationen blir en lekstuga eller en arena för personliga stridigheter.
Citera
2019-08-06, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndGame
Som nationell och tidigare boendes i Helsingborg kan jag konstatera att du saknar koll.

Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Ni kommer ju bara få det ännu jobbigare i AFA att tysta både NMR och denna så kallade utbrytargrupp, kanske inte blir så dåligt ändå.

Kan inte du Endgame berätta om Helsingborgskampanjen och hur det brukar sluta när våra organisationer splittras? Många hobbynationella här som inte vet mer än vad NF skrivit om dom senaste 5 åren. Man blir sin egen fiende och allt börjar handla om prestige, pengar mm mm
Citera
2019-08-06, 10:54
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utkonsekvent
Kan inte du Endgame berätta om Helsingborgskampanjen och hur det brukar sluta när våra organisationer splittras? Många hobbynationella här som inte vet mer än vad NF skrivit om dom senaste 5 åren. Man blir sin egen fiende och allt börjar handla om prestige, pengar mm mm

Vi vet fortfarande vad som hänt och i vilken omfattning det rör sig om. Alla verkar lägga locket på så kan likaväl vara en storm i ett vatten glas.
Citera
2019-08-06, 11:18
Medlem
Citat:
Vi vet fortfarande vad som hänt och i vilken omfattning det rör sig om. Alla verkar lägga locket på så kan likaväl vara en storm i ett vatten glas.

Eftersom exakt alla från NMR har lagt locket på kan vi nog konstatera att det är lite mer än en storm i ett vattenglas.
Citera
2019-08-06, 12:34
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobbeTjackis
Eftersom exakt alla från NMR har lagt locket på kan vi nog konstatera att det är lite mer än en storm i ett vattenglas.

Varför skulle dom öppna käften till rödingarna, Expo och Expressen? Vill de berätta hur saker och ting ligger till för allmänheten så har de egna kanaler att göra det på. Medlemmarna är ju de ända som har rätt till att veta vad som hänt, och de verkar inte bry sig särskilt mycket om det. Om den nu så kallade utbrytargruppen hade haft ett ont öga mot organisationen så hade dom med glädje kunnat gola ner allt och alla om saker och ting, men även "dom" håller käft. Jag förstår att ni retar er på det eftersom ni trodde detta var slutet för en organisation som ni är handfallna mot.
Senast redigerad av motarbetar 2019-08-06 kl. 12:41.
Citera
2019-08-06, 12:44
Medlem
Ulo2000s avatar
Jag undrar om utbrytarfalangen kanske har tröttnat på infiltreringen av organisationen ifrån AfA, EXPO och SÄPO. Det går ju inte att bedriva en revoultionär "kamp" om hälften av organisationen består av rödingar, tjallare eller säkerhetspoliser.
Man tar med sig de slagskämpar som "bevisat sig" på gatan och "kulturarbetarna" får stanna kvar tills de har gjort riktiga uppoffringar.
Citera
2019-08-06, 13:05
Medlem
Citat:
Varför skulle dom öppna käften till rödingarna, Expo och Expressen? Vill de berätta hur saker och ting ligger till för allmänheten så har de egna kanaler att göra det på. Medlemmarna är ju de ända som har rätt till att veta vad som hänt, och de verkar inte bry sig särskilt mycket om det. Om den nu så kallade utbrytargruppen hade haft ett ont öga mot organisationen så hade dom med glädje kunnat gola ner allt och alla om saker och ting, men även "dom" håller käft. Jag förstår att ni retar er på det eftersom ni trodde detta var slutet för en organisation som ni är handfallna mot.

Haha retar oss? Vi njuter av att se båda sidorna falla ihop Det verkar ju gå fantistisk för organisationen, bara senaste dagarna har vi sett de två tv-stjärnorna Freddy och Sebastian släppa den bästa propagandan för NMR sen stenåldern!
Citera
2019-08-06, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulo2000
Jag undrar om utbrytarfalangen kanske har tröttnat på infiltreringen av organisationen ifrån AfA, EXPO och SÄPO. Det går ju inte att bedriva en revoultionär "kamp" om hälften av organisationen består av rödingar, tjallare eller säkerhetspoliser.
Man tar med sig de slagskämpar som "bevisat sig" på gatan och "kulturarbetarna" får stanna kvar tills de har gjort riktiga uppoffringar.

Ja jag undrar fortfarande vem det är inom NMR som golat till Expo? Eller är det en SÄPO-infiltratör? Isf - vem är det?

Jag har ju mina aningar. Finns ju folk i organisationen med en historia av att gola.
Citera
2019-08-06, 13:26
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobbeTjackis

Du har fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Ulo2000

Vad yrar herrn om?
Citera
2019-08-06, 13:27
Medlem
DinSepsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obotlig
Ja jag undrar fortfarande vem det är inom NMR som golat till Expo? Eller är det en SÄPO-infiltratör? Isf - vem är det?

Jag har ju mina aningar. Finns ju folk i organisationen med en historia av att gola.

Det finns ju det, en särskild som är välkänd för att aldrig få nog av att höra sin egen röst och berätta "coola historier" både om sig själv och till exakt alla andra som vill lyssna ligger ju nära till hands och det hade även förklarat herrns (mängder snack till trots) totala avsaknad av verkstad när det verkligen gäller...
Senast redigerad av DinSepsis 2019-08-06 kl. 13:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in