2019-08-05, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Skönt att det är några som sätter ner foten. Hela han ser ju lite gubbsjuk om man ska vara helt ärlig

Tror inte han har gett dessa kvinnor några "trauma" direkt utan mer att de tycker han har varit äcklig.
Och sen lär de rida på meetoo-vågen av politiska skäl.

Dock måste jag säga att denne man är nog stereotypen för en "snuskgubbe" oavsett vad han har gort eller inte gjort. Så har jag tänkt sen dag ett då jag fick se hans uppenbarelse på TV. Vilket förståss INTE behöver innebära att så är fallet. Känns som om detta enkelt hade kunnat klaras upp utan rättsväsendet.
Citera
2019-08-05, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GR82BSTR8
Tack!

C-namn alltså. Han kanske trodde att de var C-märkta för honom. Har alltid tyckt karln sett äcklig ut. Alla fula människor gör ser ju inte äckliga ut, är personligheten rätt kan de se bra ut ändå. Tycker jag. Men nu vet jag inte om det här är klara fall men det är ju lite misstänkt med tre stycken anmälare så är han skyldig åker han förhoppningsvis dit.
Citera
2019-08-05, 19:13
Medlem
Vilka är tanterna som anklagar den välhängda mångmiljonären?
Jag anar penisavund.
Citera
2019-08-05, 19:29
Medlem
Citronitas avatar
”SEXUELLT OFREDANDE 0150-K1191-19
Eskil Erlandsson har ofredat Cecilie Tenfjord Toftby, på ett sätt som kunde förväntas kränka hennes sexuella integritet, genom att lägga sin hand på hennes lår och pilla på hennes kjolkant. Det hände vid ett tillfälle mellan den 1 oktober 2018 och den 30 november 2018 i riksdagens restaurang Strömmen,Stockholms stad. Eskil Erlandsson begick gärningen med uppsåt.”

Alltså denna. Den här riksdagskvinnan måste blivit så traumatiserad så hon kan inte ange närmare tidpunkt än ”ett tillfälle” i oktober eller november förra året. Någon gång då. Hur kan man ens åtala på så lösa boliner? Är hon säker på att det bar han? Eller att det ens skett? Eller är det andra skäl bakom?
Citera
2019-08-05, 19:33
Avslutad
Oj va körd han är nu när det ska statueras exempel, jag skulle föreslå alkoholfria sammankomster för politikerna, det blir bättre beslut, billigare och miljövänligare framför allt.

FREE ESKIL
Citera
2019-08-05, 19:39
Medlem
Citronitas avatar
Eskil ville väl bara visa hur nära ”närodlad politik” verkligen kan vara.
En god Centerpartist!
Citera
2019-08-05, 19:44
Medlem
Vad säger GW? Blir det kurran för Eskil? Hade han varit snygg hade han fått ligga med alla tre.
Citera
2019-08-05, 19:59
Medlem
Så Eskil Erlandsson åtalas alltså nu för sexuella ofredande. Gällande tre kvinnor inom olika politiska nivåer. Där han ska ha smekt och lagt sina händer mot deras lår. På ett högst olämpligt sätt. Och finns även ett fjärde fall, som dock ej helt bekräftas än.

Tror ni att Annie kan ha råkat ut för Eskils intima närmanden någon gång? Där hon valt att vara tyst och låtit sin egen inblandning passera? Även om andra kvinnor nu valt att prata.

Där han sannolikt (men utan bevis) betett sig opassande mot Annie. Genom att exempelvis smeka sin händer uppför hennes lår, och sen vidare upp mot trosorna. För att genast be honom att sluta. Även om hon fann det upphetsande, i all sin olämplighet.

Där Annie tidigare valt att, i korta ordalag, kritisera hans ”sjuka” beteende. Men tror ni inte Annie skamligt nog, gillade Eskils intima oväntade invit? Även om bara till en liten grad?

Han har ju tydligt och öppet flörtat med henne tidigare. Där Annie själv verkar njuta av uppmärksamheten.

https://gfycat.com/deeplikelycolt
Senast redigerad av kollada77 2019-08-05 kl. 20:05.
Citera
2019-08-05, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tizzenizze
Vad säger GW? Blir det kurran för Eskil? Hade han varit snygg hade han fått ligga med alla tre.

Hur gör du hoppet till att de tre kvinnorna hade velat ligga med honom om han var snygg?

Det finns väl många snygga män men inte fan vill alla ligga med dem för det. Det är mer män som fungerar så. Men du kanske inte är riktigt könsmogen än så du har inte fattat det där?
Citera
2019-08-05, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goteborgspuman
För mig är det uppenbart att detta är samordnar mellan Annies och de delar av C:s verkställande utskott som var mot att släppa fram Kristersson samt de M-politiker som inte vill ta stöd av SD.
Jag har länge haft bakgrund i C och god insyn i processerna så jag vet att Eskil och Annie haft en pågående fejd sedan 2012 då Eskil försökte få henne avsatt för att hon släppte fram idéprogrammet.
Detta förvånar mig inte alls.

Eskil är annars en ganska kul typ som är måttfull med alkohol och gärna drar ”fräckisar”.
Speciellt kåt är han då inte.

Förvånar mig inte heller att C Toftby (anti-SD) används som torped i detta ärende. Hon hatar SD lika mycket som Annie och saknar helt moral.
Själv har hon en mångårig otrohetsaffär med partikamraten Sten Bergheden. Båda två är gifta och har barn.
Det tycker jag är bra info för deras familjer att ha, om man nu ändå ska vara öppen och ärlig med allt.

Intressant. Så du menar att Annie Lööf och en anti-SD falang inom C har planerat och iscensatt detta? Ja, det skulle inte förvåna mig. Det råder numera ingen tvekan om att Annie är en psykopat som är beredd att gå hur långt som helst för att få sin vilja fram.
Citera
2019-08-05, 20:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Intressant. Så du menar att Annie Lööf och en anti-SD falang inom C har planerat och iscensatt detta? Ja, det skulle inte förvåna mig. Det råder numera ingen tvekan om att Annie är en psykopat som är beredd att gå hur långt som helst för att få sin vilja fram.
Ett fittstim som gemensamt baxar hästkuken under bussen? Inte otänkbart, faktiskt.
Citera
2019-08-05, 20:32
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Är målsäganden en tik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in