Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
1.04 anmält
Ja det är obehagligt, särskilt när hin uppmanar andra att framträda men vill inte göra det själv, man undrar ju I vilket syfte?
Jag har hela tiden trot att JG och eller HD har varit delaktiga, att polisen nu säger att de letar efter en eller flera gm starker den teorin.
@Sh.Holmes
Jag itererar igen, man har misstankar inom polisen om att det funnits en så kallad anstiftare till mordet på Hjärsta-kvinnan.
Hd's bostadsrätt, belägen vid F-G 45, blev genomsökt av polisen.
Det är otroligt viktigt inom detta mordfallet att inte släppa JG ur sikte.
Till observandum, @Dalaan's angivna tider här inom tråden, överens-stämmer inte med verkligheten, det vill säga, approximativt klockan 🕚23:28 eller 🕚23:29 så som även sagt klockan 🕚23:30
Jag utgår ifrån att Lena Wesström utsattes för ett överfall, när hon därstädes då, befann sig ståendes på Rättarevägen 9 under den då aktuella måndags-kvällen den 14 Maj år 2018.
Själva det då aktuella mötet med Gärningspersonen på Rättarevägen 9 ... hade dem emellan, varit bestämt i förväg, och som jag tidigare låtit påpeka, att det då hade funnits en medhjälpare och som då tillfälligt gömt sig någonstans inom vegetations-området som var nära angränsande till den då aktuella mordplatsen.
Själva tillhygget som då brukades av gärningspersonen, har högst troligast varit utplacerat i förväg nära in till själva den då aktuella mordplatsen.
Det är mycket troligt, att den så kallade medhjälparen sedan därefter lämnat mordplatsen efter en kort tid, då därnäst gärningspersonen fortsatt själv med döds-misshandeln av Hjärsta-kvinnan, bakom bullerplanket.
Lena Wesström's mobiltelefon📱 lokaliserades till en ... plats, men, den avlidna kvinno-kroppen fanns betydligt längre därifrån, till detta kommer då följande fråga,
Varför låg den avlidna kvinno-kroppen bakom ett bullerplank och vederbörande's mobiltelefon📱betydligt längre, där ifrån ?
Mvh/ @JokerMannen