Livlig fantasi
Du tror inte att vittnena som var på plats såg sen att det var O. P som låg där. Dom som gjorde livräddning på O. P då, fick dessa aids?
Hahne ogillade Palme, han har nog inte sett nå bilder alls, bara rykten. Tomtar o troll.
https://www.expressen.se/nyheter/anna-forsokte-radda-livet-pa-olof-palme/
[QUOTE=aktapirenelskling|68297766]Som sagt så vet jag mycket väl att inte Kramm sköt jag nämner ju det i mitt inlägg att han hade alibi. Jag vet mycket väl också att han hette kirsit eftersom det var jag som tog upp vad det stod i engelska wikipidian där det bland annat stod att han hette kirsit.
Frågorna jag ställer är hur/varför kunde Holmer bli hotad av Kramm? Utpressade Kramm Palme med bilder? Vi vet ju att Hahne sett en hel rulle med nakenbilder med Palme och flickor/damer.
Detta är ju glödhett och vore en minst lika jobbig situation för Palme att få kontroll på bildernas negativ som var på vift än sonen fått Harvardtiden betald. Var Kramm en som hade dessa bilder eller? Varför hade Holmer haft kontakt med Kramm om det inte var för att få tillbaka negativen.
Intressant är det då om Kramm hade någon underättelsetjänst med ett
annat namn
Om han hade det så står det naturligtvis inte i wikipida det är hemligt.
När jag sökte på Kramm i denna tråd stod det att han varit i farten även tidigt på 70-talet i Stockholm.
Inkubationstiden för aids ligger på 10 år har jag för mig så 1970-1975 någongång smittades Palme.
Det jag luskade o ville ha fram var om det var någon som arbetat inom polis eller liknande som antingen kunde slå på hans namn eller berätta vad det var för uppgift han hade i Stockholm/ Sverige.
Ps Wien i Österike brukade kallas för underättelsernas huvudstad vet dock inte om Kramm var just från Wien. Man kan också tänka sig att förutom handel med flickor kvinnor också skötte narkotikahandel vapen till och från Stockholm lite som 70-talets Epstein som likt Fritzl gärna byggde underjordiska hus för olika syften. Såsom man gjort medvetet i Usa där 100tals tjänstemän blivit fångade på film i på sexfester och annat med unga tjejer för utpressningssyften längre fram. Man kan inte avfärda att Kramm var Fritzl genom att läsa wikipidia.
Ingen har i denna tråd vad jag kunnat se berätta vem Kramm var men det finns säkerligen folk som vet vilket såklart gör det än mer intressant. Vad hade Holmer gjort Kramm för att bli hotad?
Kanske själv hotat kramm om att få negativen? Man kan ju också tänka sig att Kramm var a pain in the ass och måste bort då han hotade Palme och Holmer kanske hade Holmer en plan att få sätta dit Kramm för mord som han inte begått men att det skulle se ut så samtidgt som man fick bort det potentiella hotet om att bilderna skulle komma fram då Kramm satt bakom lås o bom. Det kan också va så att om man nästlade Kramm som misstänkt till mordet kunde man köpslå med han får vi tillbaka bilderna så släpper vi dig Ps Dammegårds far arbetade troligen inom danska stay behind så han vet nog mycket hurvida Kramm var Fritzl eller inte. Personligen tror jag att Kirsit var Fritzl. Alla telefonsamtal och hot som händer desto närmare mordet blir desto intressantare därav är frågorna om Kirsit intressanta, ingen verkar kunna ge ett svar vilket kan tyda på att han då hade en hemligtjänst.
Kirsit kan va länken till Holmers beteende dessa dagar. Kirsit kan va förklaringen till att man inte velat lösa mordet och inte velat berätta om wt-männen. Alla wt-män kan varit Holmers gubbar som icensatte en flyktväg för Palme och räddningen för socialdemokraternas rykte. Ingen Palme ingen utpressning kanske de tänkte inom partitoppen. Sanningen är att jag bara spekulerar, jag har ingen aning om vem Kirsit var eller när bilderna togs och om Kirsit var inblandad i detta. Hahne vet ju inte något om tider och har problem med minnet. Jag har heller ingen aning om Palme hade aids men man måste få diskutera frågan. Frågan är räcker dessa bilder för att Palme och Ebbe HH och Lidbom ska icensätta ett mord för att rädda sig själv och socialdemokraternas rykte eller har det inte alls med bilderna att göra var det oskyldiga bilder?[/quote]