2019-08-03, 19:19
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikea-Kamprad
Google för ju statistik över klick och sökningar. Letade efter var man kunde se det men hittade ingenting. Asaps manager sitter säkert och kolla på listorna över google, spotify, youtube, twitter etc och slickar sig om munnen. Någon som vet om man kan få fram sådan statistik som vanlig användare. Vore kul att se.

Google trend har antal sökningar på google.
Gå in på Google trends och sök på Asap
Citera
2019-08-03, 19:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Barbequeken
Nu ordbajsar du så det sprutar ur öronen. "Bail" eller annat alternativ. Rätt ointressant då om Trump menade exakt borgen eller något annat. Så lägg ner tugget. Det är bara drygt.

Nej, det är inte ointressant. MSM har skapat många artiklar med fake news baserade på den här felaktigheten.

Som i sin tur gett upphov till den här typen av vänsterblivna kommentarer:
"With no due respect, sir, like Norway, Sweden doesn’t have a bail system. Our justice system is far from perfect, but we don’t hand out “get out of jail free cards” just cause you have money. It’s called “fair treatment”, maybe you should look into it."
Citera
2019-08-03, 19:20
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikea-Kamprad
Google för ju statistik över klick och sökningar. Letade efter var man kunde se det men hittade ingenting. Asaps manager sitter säkert och kolla på listorna över google, spotify, youtube, twitter etc och slickar sig om munnen. Någon som vet om man kan få fram sådan statistik som vanlig användare. Vore kul att se.

Varsågod.

https://www.bildtagg.se/bild/are4z9nzxwjxj74hq640ae

Man kan ju se en "viss" ökning. Haha.
Citera
2019-08-03, 19:22
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbequeken
Vad du vill och vad jag skiter ut hamnar i samma behållare. Hans kompis erkänner han var drogad, han snackar som han är tungt drogad. Det räcker för mig. Att du har andra preferenser skiter jag fullständigt i.

Han sa att han själv var drogad. Men jag har inget sett om kompisen, dvs han som blev slagen.

Men skit på du. Jag kan vänta på beviset att den slagne afghanen var drogad
Citera
2019-08-03, 19:22
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Sen vill jag också ha bevis på att afghanen verkligen var drogad.
Jag föreslår att du kontaktar polisen och upplyser dom om att du vill att dom rutinmässigt drogtestar afghaner i så fall. I detta fallet är det dock redan försent.
Citera
2019-08-03, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Han sa att han själv var drogad. Men jag har inget sett om kompisen, dvs han som blev slagen.

Men skit på du. Jag kan vänta på beviset att den slagne afghanen var drogad

Kommer inte hända efter polisen inte testade honom, och kompisen var tvungen att gå när polisen kom, så blev ingen av dom testade.

Man behöver hoppa från taket på ett tolvvåningshus bara för att ta reda på att man kan dö. Vissa saker är uppenbart.

Att du hela tiden ser till dessa lowlifes fördel med en gedigen kriminell bakgrund säger bara en hel del om dig. Kvinna eller bög.
Citera
2019-08-03, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Varsågod.

Tack. Jävlar! Inte bra för Svea mamma. Nu kommer alla halvkändisar hit för att spöa upp en afghan och få en karriärboost. Det blir dyrt för oss.
Citera
2019-08-03, 19:29
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Han kan ju använda droger imorgon. Då kan man testa. 😏
Men det bevisar ju i så fall fortfarande inte att han varit drogad vid det aktuella tillfället?

Precis som att "vittnet" åkte fast för brott mot knivlagen några dagar senare inte bevisade att han hade kniv på sig vid tillfället (något som domaren för övrigt var ytterst angelägen om att upplysa honom om).
Citera
2019-08-03, 19:29
Medlem
loisloiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realism2000
Så dags nu, ASAP har suttit inne en månad och beräknas ha förlorat 16 miljoner i inkomst.
Det får han skylla på sig själv. Rocky kunde tagit taxi och åka tillbaka till Grand hotell. På Kungsgatan ligger taxistopp med många bilar.
Citera
2019-08-03, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Jag föreslår att du kontaktar polisen och upplyser dom om att du vill att dom rutinmässigt drogtestar afghaner i så fall. I detta fallet är det dock redan försent.
ja nu är det bara att glömma,
Men om Polisen gör flygande inspektion på dessa anses det vara trakasserier.
Det ÄR mycket påverkade unga killar med svart hår på stan.
Vilka de är och varför de hänger runt och trakasserar/skrämmer folk verkar ingen vilja svara på, det blir jobbigt. Man vill inte vara rasist.
Vi har en kristen grundsyn vilket betyder att vi inte dömer någon utan grund, vi vänder andra kinden till och ger folk en ny chans. Det är bra för det mesta men inte alltid.
Om man vänder på det, vad har vi att erbjuda dessa unga killar? En gymnasieutbildning.
Är det verkligen en svensk gymnasieutbildning de behöver och vad har de för nytta av den sen?
Eller är det bara något vi ger dem för att vi inte vill vara rasister?
Om en del av dessa killar är reko, jamen visst ska de ha en chans då. Bara det att vi inte vet vilka som är de där reko killarna.
-Och om de är kriminella?
Varför ska vi låta dem stanna då?
På bekostnad av familjer som inte får assistens till sina supersjuka barn för att regeringen vill spara pengar?
Svåra frågor. Dubbelmoral och skämskudde.
Senast redigerad av Yanii 2019-08-03 kl. 19:36.
Citera
2019-08-03, 19:32
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Varsågod.

Se där ja. Ser ut som han för ökningens skull skulle behöva hamna i finkan och där göra ngt radikalt. Så att siffrorna stiger igen. För Spotify och liknande är det läge att släppa nytt om händelsen eller tiden som häktad
Senast redigerad av locknloll 2019-08-03 kl. 19:35.
Citera
2019-08-03, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Men det bevisar ju i så fall fortfarande inte att han varit drogad vid det aktuella tillfället?

Precis som att "vittnet" åkte fast för brott mot knivlagen några dagar senare inte bevisade att han hade kniv på sig vid tillfället (något som domaren för övrigt var ytterst angelägen om att upplysa honom om).

Men din jävla aphjärna. Se videon för fan.
https://www.youtube.com/watch?v=m2OLIowzwQI

Vem fan beter sig så som han och inte är drogad? Han kan knappt stå utan att vingla. Han kan knappt prata. Han är klen liten skit på typ5 65 kilo, mot en stor jävla nigga på 130 kilo och backar ändå inte. Och de är många fler dessutom. Ändå backar han inte. Det är inte normalt. Jag har sett sånt här mer än en gång i jobbet. "Full & Dum" oftast men i detta fall drogad.

Sluta spela efterbliven. Klart han är drogad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in