2019-08-03, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag har bott i USA och jag känner många amerikanare, i huvudsak vita. De är inte dummare eller mer ignoranta än svenskar. "Öhh dumma amerikanare tar fel på Sverige och Schweiz. Höhöhö". Kan du själv alla stater och huvudstäder i USA?

Dessa rapande "gettonegrer" från Harlem har väl gjort ett OK intryck under rättegången?

Varför antar du att jag påstår att alla amerikaner är dumma? Det jag klagar på är hur de blint tror att Trump är orsaken till att ASAP släpptes, vilket är ignorans och inte förstå källkritik.
Citera
2019-08-03, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EveyHammond
OK, så du tycker vi ska köra jämförelseleken? Tycker du det är rimligt att jämföra någonting till 99% förekommande, att tjejer "gushar" sanningen utan att tänka på konsekvenserna vid omskakande händelser, med någonting till 0,000000000000000000000000000000000000000000000000 01% (eller nåt) förekommande, att en stjärna hux flux slocknar?
"gushar", vad är det för någonting? Ärligt talat jag förstår inte vad du menar. Antagligen en generationsfråga.
Citera
2019-08-03, 08:00
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolut-justice
Vår blivande J.O förhandstippade jänkarna om utgången vilket gjorde att dom baxade över en privatjet så han kunde dra inom 2 tim. Måste ha varit Grands snabbaste utcheckning...

CNN läckte ut brevet från Robert C. O'Brien som bl.a angav " the US government wanted to "resolve this case as soon as possible to avoid potentially negative consequences to the US-Swedish bilateral relationship", vilket kunde ha blivit visumskäprning via Homeland security för inresande "svenskar".

ASAP har nu c:a 20 min kvar innan han flyger över Las Vegas + c:a32 min till L.A.X, konstigt nog var kärran clearad för SNA, han bor väl i West Hollywood så då är LAX mycket bättre.

Ser ut som han drar till Kanada för spelning - han måste ju få in flis.

Även Mustafa behöver stålar - han ska lansera ett ny Cava... : https://imgur.com/sRzMG3S
(obs ironi...)

Trevlig helg !

Underbar bild! Tack och trevlig helg själv.
Citera
2019-08-03, 08:06
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolut-justice
Vår blivande J.O förhandstippade jänkarna om utgången vilket gjorde att dom baxade över en privatjet så han kunde dra inom 2 tim. Måste ha varit Grands snabbaste utcheckning...

CNN läckte ut brevet från Robert C. O'Brien som bl.a angav " the US government wanted to "resolve this case as soon as possible to avoid potentially negative consequences to the US-Swedish bilateral relationship", vilket kunde ha blivit visumskäprning via Homeland security för inresande "svenskar".

ASAP har nu c:a 20 min kvar innan han flyger över Las Vegas + c:a32 min till L.A.X, konstigt nog var kärran clearad för SNA, han bor väl i West Hollywood så då är LAX mycket bättre.

Ser ut som han drar till Kanada för spelning - han måste ju få in flis.

Även Mustafa behöver stålar - han ska lansera ett ny Cava... : https://imgur.com/sRzMG3S
(obs ironi...)

Trevlig helg !

Sommarens must-have på beachen

Antar att tråden tar fart igen när domen kommer, ska bli intressant.
Citera
2019-08-03, 08:12
Medlem
mjohan84s avatar
Detta är
Skrattretande , att en stjärna kan göra så
Här, de sparkade på en man som låg ner

Hade en svensk medborgare gjort så här (du eller jag) så kan ni räkna med påföljd

Lövet började skaka när Trump hörde av sig, så jäkla löjlig denna soppa är
Citera
2019-08-03, 08:27
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Detta är

Hade en svensk medborgare gjort så här (du eller jag) så kan ni räkna med påföljd

Vad pratar du om? han satt i häktet i över 30 dagar, för att han försvarade sig mot en vidrig afghan. En svensk hade knappast fått värre straff än någon månad för detta.
Citera
2019-08-03, 08:28
Medlem
Mullrets avatar
Landar strax, 550ft flyghöjd. Undrar hur hans kommentarer kring Sverige kommer bli?
Citera
2019-08-03, 08:29
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Detta är

Det var ingen man som låg ner, det var en multikriminell pundarhazar med kniv som trackaserade stjärnan sen var det inga sparkar, bara markeringar. Hade de sparkad på riktigt hadde hazaren inte rest sig direkt.
Citera
2019-08-03, 08:31
Medlem
PixelGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Landar strax, 550ft flyghöjd. Undrar hur hans kommentarer kring Sverige kommer bli?

Planet ser ut att ha landat nu.
Citera
2019-08-03, 08:35
Medlem
Svenska regeringen hade inget val. BNP backade sista kvartalet. De vill inte riskera att förarga Trump mer. Trump borde skicka en flaska fint rött vin till Stefan för det här kan bli tungan på vågen för 4 år till som världens mäktigaste person.
Citera
2019-08-03, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag betvivlar inte att det är på väg till USA men lite nyfiken får man väl vara
Du kanske kan säga när och varifrån det flög till Arlanda?

Och det blev Los Angeles precis som jag skrev från det planet lyfte.
Citera
2019-08-03, 08:43
Medlem
Politiska påtryckningar på Sverige fick A$AP Rocky frisläppt

https://edition.cnn.com/2019/08/02/americas/aap-rocky-obrien-letter-sweden-intl/index.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in