2019-08-02, 22:55
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehs
SwebbTV bildades av sverigedemokraten Jan Sjunnesson och var bl.a. plattform för de som förnekar klimatforskarnas rön om sambandet mellan fossila bränslen och den globala uppvärmningen.

Så bra då att den stängdes ner.

Under medeltiden var det varmt. Fast då berodde det på ngt annat...
Citera
2019-08-02, 22:56
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Definitivt Lars Bern och Elsa Widding, låtsasexperterna som försökte mästra all världens klimatforskare.

Pratar du om opportunisterna nu?
Senast redigerad av Glossus 2019-08-02 kl. 23:02.
Citera
2019-08-02, 22:57
Medlem
Citat:
Definitivt Lars Bern och Elsa Widding, låtsasexperterna som försökte mästra all världens klimatforskare.

Vilka är de ”riktiga” experterna?

Lars Bern är en låtsasexpert?

Fy fan. Orkar inte. Ska nog starta en trollfabrik så att jag slipper anstränga mig.
Citera
2019-08-02, 22:58
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
SwebbTV bildades av sverigedemokraten Jan Sjunnesson och var bl.a. plattform för de som förnekar klimatforskarnas rön om sambandet mellan fossila bränslen och den globala uppvärmningen.

Jag sörjer inte kanalen. Nu hoppas vi mest på verklighetsförnekarna i Svt som stängs ner näst. Vore en stor seger för demokratin.
Citera
2019-08-02, 22:59
Medlem
Snubben2006s avatar
Youtube-kanalen "legenden" verkar ha råkat ut för samma sak?
Citera
2019-08-02, 23:01
Medlem
Citat:

Enda anledningen till att man måste ta till sådana grepp är ju om den egna agendan är i fara. Om den egna agendan är ett luftslott och om de som censureras är nära sanningen.

Handlar det bara om trams o lögner behvs inga nedstängningar, bara enkel argumenation och övetygande bevis.

Tvivlar starkt på att detta är på inititativ av Google utan att det är andra mäktiga händer som drar i trådarna.
Citera
2019-08-02, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forgiveness
Vilka är de ”riktiga” experterna?

Lars Bern är en låtsasexpert?

Fy fan. Orkar inte. Ska nog starta en trollfabrik så att jag slipper anstränga mig.
De riktiga experterna är de som forskar och får sina rön publicerade i vetenskapliga tidskrifter.
Citera
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:

Vilken tur att vi har riktiga experter som Greta Thunberg och Leonardo Di Caprio då istället...
Sanningen är ju den att såna som Bern och Widding aldrig ryggat tillbaka från att gå in i debatt om klimatet men att ingen vågat utmana dom. Istället är det så mycket bekvämare att bara tysta ned dom kritiska rösterna.
Det är ren fascism vi ser framför oss.
Citera
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Helvete vad sjukt. Jävla judar som sitter och styr och försöker dölja vad som händer..
Citera
Medlem
secretcinemas avatar
Lika bra att den försvann. Vänstertroll som drev kanalen som försöker ge SD ett dåligt rykte.
Citera
2019-08-02, 23:03
Medlem
Mindbusinesss avatar
Om jag startar en kanal som berättar en massa negativa saker* om svenskar (etniska), kommer den också att ses som hate speach och stängas ner?
Vad tror ni?

* alkoholvanor, hämmade, självmordsbenägna, ogästvänliga, sextokiga osv...
Citera
2019-08-02, 23:03
Medlem
Lennart Matikainen: Svensk webb-tv blockad av Gestapo-tube!

https://www.youtube.com/watch?v=XlnUqT_irqA&feature=youtu.be
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in