2019-08-02, 21:32
Medlem
Windchesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Gick du igenom säkerhetskontroll förra gången du åkte privatjet?
Jag tror att man måste, men är inte säker på de exakta bestämmelserna.

Du är dum.
Citera
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Det är inte lagligt, eller okej, att trakassera folk. Men det är värre att misshandla, även om man uppfattar sig trakasserad.

Det här borde vara enkelt att fatta om du är gammal nog för att få använda Flashback.

Men bara för att ett brott är värre än det andra så innebär väl inte det att det som begick den mildare gärningen bör gå ostraffad?
Citera
Medlem
Lustiga reaktioner i den här tråden. "Time served" var väl alltid en realistisk utgång, och det är fortfarande troligt att det är resultatet. Fortfarande en fällande dom. Inget att fira... right?

Är det någon som kör flightradar24 på privatjeten förresten? Vore kul att se när den anlänt, och vart den flyger.
Citera
2019-08-02, 21:33
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Räcker 11 000 km till LA?
Ja, men jag vet inte varifrån det framgår att det ska till Los Angeles? Syns inte på FR24 iaf och dessutom bor väl Rocky i New York?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Alltså, det är ta mig fan bara äldre svenska kvinnor och afghaner som beklagar sig över att Rocky släpptes på fri fot om man läser kommentarerna på Facebook. Svenska kvinnor alltså, herregud vad de brinner för kriminella afghaner.

#Vistårinteututanafghanskkuk

Alla feta batikhäxor har en riktigt stor gråtfest idag. Stackare.. Det kommer kelas lite extra med de hazariska husdjuren idag.
Citera
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattmasen
Knappast att han fått sitt pass, då han väntar på sin dom.

Han hade INTE kunnat lämna landet utan pass.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Kan tänka mig att det är ett medvetet gemensamt upplägg att låta Pantzar vara den som tar i mest. Psykologiskt riktigt ur flera perspektiv, afghanen har både visat och vittnat om hur hans heder/ära etc. är viktigt för honom. Att då bli såpass hårt åtgången av en kvinna gör det nog svårare för honom att hålla sig själv i styr. Det kan också ge en bild av en orädd kvinna mot ett gäng män (åklagaren, målsäganden och målsägandebiträdet). Skickligt spelat.

Kan tänka mig det var planerat. Så att kaos-afghanens heder blir lite extra kränkt. Han kanske rent av väljer att lämna Sverige. Kan vi ha sådan tur?
Citera
Medlem
https://www.flightradar24.com/FA7X/218a72f5

Rutten till Los Angeles https://i.ibb.co/WBdg41Q/flightplan.png
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Han har en spelning i Kanada imorgon, som inte är inställd. Kan han vara på väg ditåt? Vore väl ändå humor.
Hihi, får sitta uppe hela natten nu och titta på flightradar24
Citera
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Tyvärr blir vi inte av med hazaren. Men Rocky lär inte återvända så den sopan slipper vi. Vi behövde inte ens bekosta flygresan. Jag skulle inte sörja någon av dem om de lämnade landet.
Detsamma. Lika mycket tyvärr har väl bägge kostat Sverige en hel del nu - en i form av diverse bidrag, den andre i form av köpta konsertbiljetter.
Citera
2019-08-02, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodgy
Lustiga reaktioner i den här tråden. "Time served" var väl alltid en realistisk utgång, och det är fortfarande troligt att det är resultatet. Fortfarande en fällande dom. Inget att fira... right?

Är det någon som kör flightradar24 på privatjeten förresten? Vore kul att se när den anlänt, och vart den flyger.
Här är det planet som förmodligen är privatjeten.

https://www.flightradar24.com/FA7X/218a72f5
Citera
2019-08-02, 21:34
Medlem
Tänk om en afghan skulle flyga hem efter att släppts från häkte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in