2019-08-02, 20:01
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
trump vet tydligen inte att ASAP har mordhotat honom i en av sina sångtexter.
Trump är en hederlig person som inte är långsint. Att någon skriver något i en en sångtext påverkar inte en hederlig politiker som har världens bästa som ansvarsområde. Jag tycker att både Trump och den duktige musikern Rocky kan gå ut från det här med raka ryggar. Dom har stått upp mot ondskan i världen på ett bra sätt. Bra av svensk domstol att fatta ett snabbt beslut också.
Citera
2019-08-02, 20:02
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
Asap dejtar en Kardashian Kardashians är god vän med familjen Trump. Transjenner stöttade Trump under hans kampanj.

Det brukar kallas för korruption i andra lägen att låta vänner diktera ens politik, men det är bara min åsikt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonMill
Vad blev domen?

Den meddelas om 2 veckor men rimligen blir den lindrig om han blir fälld eftersom det inte finns skäl att hålla honom häktad
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Åklagare ger sällan pressträffar innan dom faller. Han vet ju inte om han vann eller förlorade än

Eftersom de sätts på fri fot så faller hans yrkande. Därmed har han förlorat. Om det är 100% eller 50% är mindre intressant. Förutom om det innebär att Rocky kan begära skadestånd om yrkande skrivs ner tillräckligt. Då är han totalt bortgjord.
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Trump är en hederlig person som inte är långsint. Att någon skriver något i en en sångtext påverkar inte en hederlig politiker som har världens bästa som ansvarsområde. Jag tycker att både Trump och den duktige musikern Rocky kan gå ut från det här med raka ryggar. Dom har stått upp mot ondskan i världen på ett bra sätt. Bra av svensk domstol att fatta ett snabbt beslut också.

Som inte är långsint?

Han hackar för fan fortfarande på Hillary Clinton och McCain!
Citera
Bannlyst
Afghanens advokat intervjuades i expressen och han sa han var nöjd med rättegången!!!!

Även Trumps gisslansgubbe höll skön presskonferens.

SVT däremot missade hela Slobodans presskonferens, dom är så sämst.
Citera
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Japp, undra hur hans "heder" mår efter att den blivit sönder smulad av en kvinna..

Ja han borde ju vara vansinnig bara av att hon var kvinna och gav sig på honom och dessutom fick rätt. Få se om han vågar hota henne på något sätt. Han är tillräckligt svagbegåvad för att göra en sådan sak för hederns skull tror jag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Varför är Trump så engagerad i detta? Orimligt stort intresse för detta ju. Vinna röster?

Yes, det stämmer. Han behöver svartas röster för att vinna valet.
Citera
2019-08-02, 20:03
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TVdator
Läste massa kommentarer under från folk som tror att det är pga något Trump gjort
Ja visst är det skrämmande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det brukar kallas för korruption i andra lägen att låta vänner diktera ens politik, men det är bara min åsikt.

Så Sverige borde sluta med att lägga sig i andra länder då?
Citera
Medlem
-DaRude-s avatar
Har inte följt rättegången, vem är Carla och hur mosade hon hazaren?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.

Inte långsint??? hahaha.. han som snackade skit om John Mccain långt efter dennes död
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in