2019-08-02, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lm5711
Tror jag läste att de utses var fjärde år efter valet har varit, och sitter sedan i fyra år?

Den uppgiften är värd att kolla upp.
Citera
2019-08-02, 13:38
Medlem
kl. 14:37: Nu börjar rättegången. Tingsrätten kommer att tillåta två tidigare domar som bevisning i målet, meddelar ordförande nu, skriver SVT.
Hämtat från svenska yle
Citera
2019-08-02, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Fågelviksvägen 5 Norsborg
c/o Sida Vid Sida
Där ligger ju Net on net. Finns en rätt bra kebabkiosk inne i den döda gallerian. Där sitter han nog och äter kebab isf hela dagarna, kanske där han jobbar också?
Citera
2019-08-02, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Jag glömde ju att han nu begåvats med egna livvakter efter flygturen.
Han har också beviljats personskydd av polisen.
https://omni.se/19-aringen-reste-till-iran-stor-hotbild-mot-honom/a/GGe27Q

/Provokatör

Det blir bara sjukare och sjukare, så en gratis semestervecka i Iran dessutom, all inclusive.
Citera
2019-08-02, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lm5711
Nej, inte vad jag sett, han är kanske inte dum på just det sättet.

Men GW fick ju rätt när han sa "högst osannolikt att afganen betalat dem med egna pengar". PK-vänstern gick bananas, men fick sen hålla truten när det står i förhören att afganen "fått dem av nån".

Jag har tidigare tyckt gw varit lite seg men efter det här har jag blivit fan. Någon som vet vilken snus han brukar?
Citera
2019-08-02, 13:41
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Jag glömde ju att han nu begåvats med egna livvakter efter flygturen.
Han har också beviljats personskydd av polisen.
https://omni.se/19-aringen-reste-till-iran-stor-hotbild-mot-honom/a/GGe27Q

/Provokatör

Strömberg kan ju inte vara klok. Han måste väl känna till att afghanen redan planerat att åka till Iran och vara där på sin systers bröllop. Nu kunde han bara stanna där en vecka pga rättegången. Strömberg försöker få det till att afghanen flydde pga mediauppståndelsen och eventuell hotbild.

Bilden i artikeln skvallrar också om det havererade svenska hen-samhället. Säkerhetsvakterna är en späd svensk kvinna och en späd invandrare som är huvudet kortare än alla andra, typ 160 cm vardera. Vilket skämt Sverige är.
Citera
2019-08-02, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loislois
Riktiga khazarer tillämpar judendom sedan 700-talet. Alltså säga att «jag har också blivit trakasserad av hazarerna» är jämförbart med «jag har också blivit trakasserad av jude» 😱
Här är väl uppenbart att det inte handlar om några judar.
Citera
2019-08-02, 13:42
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frk Nyfiken
kl. 14:37: Nu börjar rättegången. Tingsrätten kommer att tillåta två tidigare domar som bevisning i målet, meddelar ordförande nu, skriver SVT.
Hämtat från svenska yle

Najs. Då kommer försvaret ha ett fall där MÄ är dömd för ett bråk där det användes kniv.
Så nu har vi fog för att anta att Benzo-Afghanerna hade kniv, för det har hänt förrut.
Citera
Bannlyst
Sitter hörlursafghanen med i dagens rättegång?
Citera
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Man undrar vad afghanens syftet var med att start ett bråk.

Det kan man bara spekulera i. I början kanske han inte ens ville starta ett bråk, utan var bara allmänt störig. När rapparna sen svarade lite bryskt så blev han sur, och trappade upp störigheterna. Till slut blev han bortföst av köttberget till vakt, och kände då att hans heder var kränkt inför en massa åskådare.

En afgan med kränkt heder = garanterad cirkus
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medlemskap
Hahahaha. Vad fan är det här för jävla neger egentligen?

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/vittnet-allt-gick-sa-snabbt-vi-var-livradda

Låter som en typisk neger-somalier. Alltid så oklara och man fattar knappt vad det är hon vill säga.

Låter mer som om hon vill skydda sin neger. Ändrar sin berättelse och allt.
Jag tänker på det där matbudet med ryggan, han vände inte ens sig bakåt och tittade vad som pågick utan ställde lugnt ner sin ryggsäck och gick lugnt in angående "livrädd".
Citera
2019-08-02, 13:43
Medlem
Noble.Savages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Strömberg kan ju inte vara klok. Han måste väl känna till att afghanen redan planerat att åka till Iran och vara där på sin systers bröllop. Nu kunde han bara stanna där en vecka pga rättegången. Strömberg försöker få det till att afghanen flydde pga mediauppståndelsen och eventuell hotbild.

Bilden i artikeln skvallrar också om det havererade svenska hen-samhället. Säkerhetsvakterna är en späd svensk kvinna och en späd invandrare som är huvudet kortare än alla andra, typ 160 cm vardera. Vilket skämt Sverige är.

Den här rättegången är en freakshow på alla sätt och vis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in