2019-08-01, 23:15
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Hehe jo även om jag inte vet vad feudian är t

rrrrrrrrrrrrrrrrrr

här har du några "r" till nästa gång
Citera
2019-08-01, 23:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
videorna är solklara, de använde övervåld. Det är möjligt att pojkarna var jobbiga och påstridiga, men när tre går på en person som ligger ner då är det ej självförsvar

Afghanen var påtänd och livsfarlig.
Citera
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Det som finns på film är blurrat och suddigt lyft.
Hur kunde hörlurarna gå sönder av ett armhålslyft? Dessa brukar man väl ha just runt halsen eller...
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camo
Flaskor syns på bilder i folks händer. Flaskor har krossats. Det hörs glaskross på en av klippen. En snubbe har skärskador från glas och han säger att de anfallit honom med glas. Även om det är långt ifrån 100% säkert är det bra mycket mer troligt än att någon haft en kniv.

Folk dricker öl, folk dricker läsk, folk kastar flaskor, folk tappar flaskor men det innebär inte per automatik att någon har misshandlat en annan med en flaska bara för att en flaska går sönder. Om någon blir knuffad och håller i en flaska så man tappar den så kan den också gå sönder. Du antyder att flaskor krossas med vilja men det behöver inte vara så
Citera
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Va? Vi verkar missförstå varandra. Skitsamma. Jag är intresserad av det jag skrev i förra inlägget. Alltså om mustafas kompis som ska vittna imorgon har kunnat läsa om vad som sagts i rättegången, medan han suttit häktad.

Nej. Du har missförstått mig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Afghanen var påtänd och livsfarlig.
enligt vem? Enligt dig?0
Citera
2019-08-01, 23:17
Medlem
Kolla på you tube, Negern har en flaska initialt yes, Men när han kastar afghanen i marken så gör han det det med samma hand som flaskan varit instoppad i och den finns inte där vid kastet och rocky har den handen upptagen ,alltså finns det ingen mäjlighet att någon flaska använts --båda händerna är fria från flaska vid kast med påtänd Afghan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Har du missat att Rakim gör allt för att manipulera och göra sig av med bevis? Klipper om filmerna, "tappar" sin mobil, mörkar SMS. Han har grejer att dölja, tro mig.

Det är väl inget konstigt, det är klart man inte ger rätten några indicier även om man är oskyldig.
Citera
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Moa Berglöf är en knäppgök. De flesta som har följt dagens rättegång skakar på huvudet åt farsen. Mest troligt att afghanen bättrat på skadorna efteråt.

Moa är den sämsta sortens människa. Dryg, självsäker och korkad.
Vet inte vem du pratar om eller varför du citerar mig?
Citera
2019-08-01, 23:18
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
men han har ju inte slagit någon? Han försvarade sig

Nej han blev knuffad. Han kom tillbaka och försökte slå livvakten. Det är inte samma sak som att han slår sig loss. Ena är självförsvar det andra är hämnd
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Folk dricker öl, folk dricker läsk, folk kastar flaskor, folk tappar flaskor men det innebär inte per automatik att någon har misshandlat en annan med en flaska bara för att en flaska går sönder. Om någon blir knuffad och håller i en flaska så man tappar den så kan den också gå sönder. Du antyder att flaskor krossas med vilja men det behöver inte vara så
Men läs fupen! Asap har en flaska i sin jackärm. Han och den medåtalade erkände själva att de tog upp flaskor. En assistent skriver att hon sett Harlem ta upp en flaska och slå den mot offret
Citera
Medlem
I alla andra friska länder på jorden så hade man omedelbart släppt fri hjälten Rocky.

Det ska tilläggas att jag hatar rap/hip hop och aldrig lyssnat på Rocky.

Men i friska, välmående och mer ekonomiskt starka länder hade man inte heller släppt in dessa parasiter.

De som massinvandrat Sverige, typ 9/10 av alla som kommit, under 2000-talet är det vidrigaste i världshistoriens alla sanningar.
De är värre än kackerlackor och andra skadedjur.

Fy fan vad många miljarders miljarder vi lagt på dem.
Tacken? Våldta tiotusentals svenska kvinnor, råna pensionärer, mörda, lata sig, klaga, gå på bidrag, rösta S osv. osv.

Helt jävla sjukt! Kan någon här berätta för mig hur sjuk den svensk som velat ha det här, är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in