2019-08-01, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bamsemor777
Kommer bo kunna bo kvar i sverige? Han är ju en krister petterson nu men utan karisman.

Jag är ingen Saida men jag kan just idag se in i framtiden och jag ser för Jafari

-ny identitet
-skyddat boende
-personskydd
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lofgreno
Jo helt fri tror jag inte han blir. Men straffet blir nog inte så farligt, bara så att man slipper skadeståndskrav. Han har redan suttit av tiden i häktet och får åka hem nästa vecka. Han lär vi inte se i Sverige igen.

Det intressanta blir vad afghanen/hazaren får för skadestånd...
Tolkar ditt intresse kring skadestånd efter yrkande av summor.

Det kan absolut max, max, vara fråga om 10000 SEK, då för sveda/värk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bamsemor777
Kommer bo kunna bo kvar i sverige? Han är ju en krister petterson nu men utan karisman.

Fast å andra sidan. Hur många kommer att kunna urskilja honom om en månad från alla andra av hans landsmän som vistas på Stockholms gator.

Vet bara att om jag själv känner igen honom kommer jag hålla mig långt borta. Vilket jag iofs hade gjort ändå...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Yep, 7-8 personer i tråden har rättat mig redan angående det. Jag ligger lite efter i händelsernas tidsrymd.

Ja förlåt att jag tog upp det igen, jag hinner inte heller läsa allt!
Citera
2019-08-01, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Blir nog horsemackor för hela slanten, hörlurar finns ju gratis på affären och på folks huvuden.

Fair point.
Citera
2019-08-01, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av projectappen
Tolkar ditt intresse kring skadestånd efter yrkande av summor.

Det kan absolut max, max, vara fråga om 10000 SEK, då för sveda/värk.

Ja, du tolkar mig rätt.
Citera
2019-08-01, 16:20
Medlem
Smegmas avatar
Det mest rättvisa för Löfvens och Lööfs gudbarn vore en betald taxiresa till Arlanda med en ENKEL biljett tillbaka till semesterparadiset han nyss kom tillbaka ifrån.
Citera
2019-08-01, 16:21
Medlem
Noble.Savages avatar
Citat:
Han fortsätter berätta hur 19-åringen fortsätter följa efter dem.
– Jag ser att Rakim plockar upp en flaska så att de inte ska kunna använda dem mot oss. Och jag plockar upp två flaskor eftersom jag inte heller vill att de ska kunna användas mot oss. Och innan jag plockar upp dem så ser jag att killarna har lagt märke till flaskorna också.

Är det här ljughazaren får idén om att han blivit slagen med flaskor?
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Afghanen måste tåla stryk bra. Enligt honom själv så fick han 150-200 sparkar och slag. Slag med glasflaskor, hugg med trasiga glasflaskor om och om igen och han blev inte mer skadad än vem som helst som åker på spö.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bortamatchen
Se där.

Goda odds för att Jafari ljuger och visste precis vem Asap är.

Kan han vart en autografjägare med problem att kommunicera?
Citera
Medlem
Tycker de åtalade hittills sköter sig riktigt bra och verkar extremt trovärdiga och tålmodiga. Imponerande faktiskt (tvärtemot vad man kan säga om MÄ).

Tror inte många (inkl i denna tråd) hade väntat sig så sansade kommentarer från "hiphop-negern" & co.
Citera
2019-08-01, 16:22
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lofgreno
Fast å andra sidan. Hur många kommer att kunna urskilja honom om en månad från alla andra av hans landsmän som vistas på Stockholms gator.

Vet bara att om jag själv känner igen honom kommer jag hålla mig långt borta. Vilket jag iofs hade gjort ändå...
Går inte ens nu, dom är tusentals. Alla lika fula, alla lika fula frisyrer, exakt lika korta och byxorna nerdragna på halva obentliga rumpan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in