2019-08-01, 15:15
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selust
Polisen får skaffa ett nummer som är lättare att komma ihåg

Eller hur? Jättesvårt att komma ihåg 112.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Dom ville kanske försöka hålla låg profil.
Så skulle aldrig en professionell livvakt agera. Det är alldeles för irrationellt.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Jag ser det inte som helt otroligt att Asap Rocky faktist släpps ur häktet i eftermiddag. Om Slobodan kräver det dvs.
Citera
2019-08-01, 15:16
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Åklagare osv vet att det är ASAP men de fick inte presentera intervjun där han säger att han kallas för Harlem

Ibland kan man bli mäktigt irriterad på den Svenska Sakligheten.
Den står bakom många långa brottslingars frihet i nuläget.

Citat:
Ursprungligen postat av GussRider
*GROVT olaga hot*

Thank you for incriminating yourself.
Citera
2019-08-01, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Och ändå gjorde inte afghanen det.
Vad skulle för övrigt Rocky säga om han hade ringt, han skulle inte ens kunna förklara var de är.

Hade du hängt med i tråden hade du vetat att det pratades om att det skulle ta jafari 5 sekunder att googla, och jag säger att detsamma gäller Rocky.
Citera
2019-08-01, 15:17
Medlem
Är det nån som tror Rapparen när han säger att han inte vet vem som kallas Harlem?
Citera
2019-08-01, 15:18
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
hjälper till med att avleda världens uppmärksamhet från de två amerikanska polismördarna i Italien samt de två avrättade barnen i Kalifornien...

It's VERY important for Trump that the world does NOT focus on That atm..
Han vill nog också rikta ljuset mot Sverige - det stora föregångslandet som han vill visa upp som den nakna kejsare han tycker det är ...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 101000111
Så Rocky var rädd för den lilla undernärda afghanen och därav allt som hände. Det kan inte vara bra för karriären om han blir rädd för detta. Borde inte han som själv sålt knark och suttit i fängelse vara lite tuffare än så, särskilt med sina livvakter (eller vad de nu är för något).

Med tanke på afganens brottsregister och vad han är kapabel till så var det helt rätt handlande av Rocky. Hade man gett det där patrasket för mycket att säga till om så vet man aldrig vad som kunnat hända.
Citera
Medlem
Har någon läst nedlagda motanmälan mot Jafari? Påstås där att livvakten attackerats två gånger, eller bara en gång (med hörlursincidenten)?

Min poäng är, att i rättegången säger Rocky att en andra attack (precis innan han kastar Jafari backen) utlöste själva försvaret / kastandet. Om det inte finns med i ovan nämnda motanmälan känns det osannolikt som det inträffat.

Tacksam om någon kan svara på detta!
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Ibland kan man bli mäktigt irriterad på den Svenska Sakligheten.
Den står bakom många långa brottslingars frihet i nuläget.

På gott och ont, det finns nog oskyldiga som har friats tack vare samma saklighet
Citera
Bannlyst
Jag vill se hur tjejen som tolkar åt Rocky ser ut, finns namn på tolkarna nånstans?
Citera
2019-08-01, 15:19
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamJesus
Jag är född i Texas, där skulle hans brottslig karriär vara över för länge sedan.

Hade ASAP överlevt en barndom i Texas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in