2019-07-31, 07:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Haha så jävla svenskt att fly och sen gråta ut i sitt jävla safespace

Ska man istället bråka med blatteklanen och kanske bli mördad? Värt det?
Citera
2019-07-31, 07:44
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxpowerakaHomer
Halloj.
Skriver detta i ren frustration.
Men hur kommer det sig att araber i grupp inte kan uppföra sig.
Varför går dessa avarter till människor på bio.
Bion hann inte ens börja innan hela jävla salongen lät som ett böneutrop.
Jag och frun gick tillsammans med de andra två vita i salongen efter 3 min.
Nej, det hade inte gått att göra något, nej jag är inte rädd.
Myten om att utländska ungdomar är väluppfostrade är så jäkla skev.
Min fråga. Varför är det alltid blattar som håller på och förstör?

Tvivlar filmen intresserade gruppen, mer intressant hänga och kaoza.
Svårt se varför de skulle betala in sig där utan intresse av filmen. Finns det nått aktivitetsstöd som ger de fri inträde?
Citera
2019-07-31, 07:45
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlensPizza
Ska man istället bråka med blatteklanen och kanske bli mördad? Värt det?

Du hade inte blivit mördad. Jag har varit på bio när araber stökat och sagt till. Fått mothugg men det leder oftast till att fegisarna i salongen som satt tysta också säger till, och då blir det ofta bra resultat.

Men varför skulle man konfrontera någon IRL när man har en trygg plats på internet bland andra fegisar där man kan diskutera landets kommande undergång hahah
Citera
2019-07-31, 08:22
Medlem
Du kan kräva pengarna tillbaka för besöket.

Det hände oss att en väns flickvän fick popcorn på sig när dom kaozade några stolar upp.

Då vrålade min vän dampbarnet som han e "VEM KASTADE ERA HORUNGAR KOM, KOM UT NU JA SKA KNULLA ER ALLA" och de blev tysta och bajsade på sig.

Flickvännen lugnade ner han och så kom biovärdarna in och slängde ut ungdomarna.

Verkar som att man tyvärr måste bete sig som dom för att de ska visa respekt och hålla käften.
Du måste förklara för dom att de kommer dö om de håller på så på ett ickepedagogiskt sätt.

Förstår om du är närmare 40 och inte vill vara sån medan vännen då var runt 24 och tränade 6 pass thaiboxning i veckan.

Håller med om att det inte ska behöva vara så, men tyvärr så släcker du eld med eld nuförtiden.

Självklart är en risk att kaozarna är ett gäng tradd-torskar som bär på pistol som i värsta fall ska skydda sin heder när man precis skämt ut de för en biosalong men men, är det värt och leva ett liv där man inte ens kan gå på bio med sin fru?

Edit:
Om det är så att du gick därifrån utan att säga någonting och kom hit och bölade så tycker jag du gjort fel.
DU eller någon annan kan inte förvänta sig någon förändring när ni inte säger ifrån.
Ni kan åtminstone säga åt biopersonalen och blir det tillräckligt mycket klagomål och reklamationer så lär de peta in vakter i biosalongen.

Du kommer iallafall inte förändra något härigenom.
Senast redigerad av internetfargo 2019-07-31 kl. 08:31.
Citera
2019-07-31, 08:53
Moderator
Carlboms avatar
Trådar sammanfogade.

/Moderator
Citera
2019-07-31, 10:48
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Kan det vara något med fodringen på fåtöljerna?

Förnekelsen är stark hos dig. Du behöver bekanta dig med kaosblattens natur. Kaosblattar är inte som vi är. Att jämföra oss med kaosblattar är som att jämföra alver med orcher.

Det kanske är en PK-brud som tänder på barbarerna. Då kan det vara svårt att se verkligheten.
Citera
2019-07-31, 11:01
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xertion
Har varit med om detta ett flertal gånger. Jag såg "I Love You Phillip Morris" med Jim Carrey på bio. En film om ett homosexuellt par.

Det började redan under reklamen och trailers. Två invandrarkillar satt bredvid mig och min tjej och pratade högljutt om hur de skulle knulla tjejen i reklamen med mera. Jag vände mig då till killarna och sa "Jag hoppas inte att ni tänker fortsätta prata såhär under filmen".

Så fort filmen började och homosexuella akter påbörjades så började killarna skrika "Bögjävlar" och liknande nedsättande kommentarer om filmkaraktärerna. Jag sa åt dom igen och de började skrika att de skulle spotta på mig.

Vid det laget gav jag upp och försökte se filmen. När filmen var slut så var killarna tvugna att passera mig för att komma ut. Jag ställde mig då och blockerade gången och sa lugnt "Killar vänta lite innan ni går så kan vi prata... Förstår ni inte att ni förstör en hel föreställning för dussintals människor som vill se en film? Varför går ni på en film om homosexuella när ni skriker sådana där kommentarer?".

De vägrade svara på mina frågor och det blev tjaffs. Då kom min flickvän med personalen på biografen som ledde killarna ut och sa att dom inte var välkomna tillbaka. Efter det så samlades det ett invandrargäng utanför biografen som stod och väntade på mig och min tjej.

Personalen lät oss använda bakvägen ut på andra sidan byggnaden.

Riktigt tragiskt...

I dagsläget så bor jag i Asien. Att gå på bio här är en dröm jämfört med Sverige. I somras var jag på besök i Sverige och jag och min tjej tog ett biobesök. Jag skämdes verkligen över att visa min tjej hur det är att gå på bio där...

Det bästa med att gå på bio i Asien är att det är extremt sällan jag ser "barn" (under 18 år). I stort sett alltid så är det universitetsstudenter eller vuxna som går på bio. Det händer att folk viskar lite väl högt till varandra ibland, men inga allvarliga störande moment. Love it.

Exakt så funkar bajsrasisterna från öknen.
Citera
2019-07-31, 11:32
Medlem
Vill även bara tillägga att hade jag varit solo eller med kamrater hade jag inte haft några problem att säga till eller om dom attackerat slagit ner dom. Jag väger en bra bit över 100 i dagsläget och närmare 2 m. Skulle dock aldrig drömma om att utsätta frugan eller någon annan i min närhet för dessa opålitliga individer då de verkar mentalt instabila. Instabila individer har en tendens att eskalera ruff och bråk.
Så kalla mig inte feg tack.
Citera
2019-07-31, 13:08
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Kan det vara något med fodringen på fåtöljerna?

Förnekelsen är stark hos dig. Du behöver bekanta dig med kaosblattens natur. Kaosblattar är inte som vi är. Att jämföra oss med kaosblattar är som att jämföra alver med orcher.

Gud vad töntig du låter.
De är stökiga och förjävliga ungdomar med dålig uppfostran. That is all.
Citera
2019-07-31, 13:09
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
''Problemet'' med om vita ungdomar håller på är

1, Folk kommer säga till dom
2, Bio värdarna gör något åt saken

Detta sker inte när Mustaffa 14 år med mustaschen och kusinerna leker fyrtio rövare.

Då är det väl vi som är idioter som inte säger till skitungarna.
Citera
2019-07-31, 13:11
Medlem
Jon.Holmss avatar
Kan bara hålla med TS. Har själv slutat gå på bio eftersom jag inte står ut med alla störiga spännblattar i biosalongen.
Citera
2019-07-31, 14:35
Medlem
Svavelvinters avatar
Säger man till odjuren så hör man ett EEEEYYYY! Jag svär vi slås nu svenne. Jag knolla digg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in