2019-07-30, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Dom som var ansvariga för de utredningarna är endera avsatta, vittnen och/eller själv under utredning. Du gör uppenbarligen en annan analys av den informationen än vad jag gör.
Är Mike Pompeo avsatt eller under utredning? Elijah Cummings? Här listan över Benghaziutredarna

Trey Gowdy R
Susan Brooks R
Jim Jordan R
Mike Pompeo R
Martha Roby R
Peter Roskam R
Lynn Westmoreland R
Elijah Cummings D
Adam Smith D
Adam Schiff D
Linda Sánchez D
Tammy Duckworth D
Citera
2019-07-30, 10:00
Medlem
Hubers undersökning verkar stå still https://spectator.us/waiting-huber-investigation-fbi-abuse/
Citera
2019-07-30, 10:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hbphys
Kom igen nu, trappa upp! Q postar ju massor och det känns inte som du hänger med. Har du ingen som kan hjälpa till?

Kan inte du citera Q:s poster och själv ifrågasätta dem rakt av? Istället för att ifrågasätta andras kommentarer om Q:s poster? Lite mer rakt på, istället för att agera störningsmoment.

Iofs var det ju precis det jag gjorde om du följer diskussionen du just kommenterade.. Men, för att göra det är man närmast tvungen att, som jag gjorde, gå tillbaks och titta på de få och tidiga Q-poster som innehåller någon form av fakta/påståenden. Särskilt senaste årets poster har ju så gott som uteslutande handlat om tvetydigheter (dvs meddelanden som kan tolkas hur fan som helst) och meningslösa stridsrop..

Q har väl lärt sig i alla fall lite av tidigare misstag och slutat posta påståenden som alltför lätt kan motbevisas - som påståenden om arresterinfar och upprensningar exakta datum eller ”the next several days”, nattfoton på helikoptrar som påstås vara missiler, interiörbilder från airforce one klippta från gamla journalfilmer, utlovade enorma militärparader som inte ens blir av, osv osv.
Citera
2019-07-30, 10:08
Medlem
Citat:
Det finns flera anledningar att skriva så utan att direkt mena just det datumet.

Jag ställer väl samma fråga till dig som kränkte DannePanne så oerhört att han behövde svära och fäkta i flera inlägg

Jaha, började jag svära åt dig alltså? Kan du då vara så vänlig att visa en enda gång jag svor åt dig? Nej, det kan du såklart inte eftersom det är lögn. Varför har du så svårt att hålla dig till sanningen när du skriver om mig? Precis som flera Q-troende tidigare tycks liksom sanningen inte räcka till och då får man istället ljuga om de diskuterar med.
Är du precis som Q? Man vet inte riktigt när du ljuger och när du talar sanning?
Citera
2019-07-30, 10:09
Medlem
Trump retweetar George Papadopoulos, och bekräftar därigenom indirekt vilka utredningar som pågår mot bland annat deep state:

Citat:
Donald J. Trump Retweetade George Papadopoulos, 28 juli

Message to the house democrats: time to legislate not investigate. The only investigations that should be going on right now are by: Barr, Durham, Horowitz and Huber.
Citera
2019-07-30, 10:17
Medlem
Q post #3545

Citat:
Jul 29 2019

https://twitter.com/_V3RB_/status/1156032206608879616
Q

Tidigare biträdande Justitieminister Matthew Whitaker intervju med FOXnews:
Justitieminister Barr och inkommande DNI John Ratcliffe är det perfekta paret att utreda starten/initieringen av 'Russian hoax'.

https://www.youtube.com/watch?v=fzUUeOt-UaI

Citat:
Whitaker: Barr, Ratcliffe are 'perfect team' to investigate Russia probe
Citera
2019-07-30, 10:31
Medlem
Q post #3536

Citat:
Jul 29 2019

https://twitter.com/JohnBrennan/status/1155797879300210688

Thank you for confirming….
Coats BAD
Ratcliffe GOOD
Sleepers present problems re: staff fills.
More coming?
Q

Deep state ex-CIA John Brennan hyllar avgående DNI Dan Coats. Q är av en annan åsikt..
Citera
2019-07-30, 10:43
Medlem
Q post #3538

Citat:
Jul 29 2019

https://qanon.pub/data/media/29a449fffa2b7a735b9d77b2971a3acb8355c1db71669ac0f9 9961ac713c75c8.jpg

https://twitter.com/AmyMek/status/1155697241434284032

We now have plenty of space.
Q

Lägesbeskrivning från Q om Guantanamo Bay, Kuba...
Citera
2019-07-30, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q post #3538

Bra med plats till Trump klanen och dess allierade
Sedan ca 1 år tillbaka.
Citat:
U1 - utredning pågår enligt DOJ/FBI
E-mail - utredning pågår enligt DOJ/FBI
Pay and play - utredning pågår enligt DOJ/FBI

Källor finns några sidor bak i tråden.

Välj själv, vad tror du hon har störst chans att åka dit på?

U1, redan utrett ett par ggr väl?
e-mail, den är väl redan oxå utretts?
p&p, inte den blekaste aning vad det är.

Kanske dags att utreda Trump's rysskontakter igen?

Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Man får helt klart känslan av en bortskämd snorunge som börjar grina när mamma ger fel svar när du håller på så här...
Lyssna på din mamma.
Citera
2019-07-30, 11:24
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Är Mike Pompeo avsatt eller under utredning? Elijah Cummings? Här listan över Benghaziutredarna

Trey Gowdy R
Susan Brooks R
Jim Jordan R
Mike Pompeo R
Martha Roby R
Peter Roskam R
Lynn Westmoreland R
Elijah Cummings D
Adam Smith D
Adam Schiff D
Linda Sánchez D
Tammy Duckworth D

Det är bara du som pratat om Benghazi.
Citera
2019-07-30, 11:28
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q post #3538

Vad är lägesbeskrivningen? Att Qanons inte vet vilket år det är i år?
Eller varför har de annars skrivit 2018 på skylten?
Det kan i alla fall inte vara en ett år gammal bild eftersom Fischer hade inte tillträtt förrän 3 dagar senare..

https://pbs.twimg.com/media/D9XM73FXYAM4zKK?format=jpg&name=small
Citera
2019-07-30, 12:45
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Jag använde direkt svensk översättning. Ser nu att begreppet häktad är svåröversatt. Detained i Amerikanskt språkbruk kan mycket riktigt betyda att bli förhörd men inte att du är fri att när som helst gå när du vill. Detta är dock petitesser. Svara på frågan istället, HRC har alltså blivit 'detained' utan att bli arresterad enligt dig och Q. Resten av världen är ovetande. Hur är det möjligt? Varför är HRC fri att resa världen runt? Borde inte flyktrisken vara stor för en som misstänks för pedofili, barnamord mm.
Det är inte omöjligt att HRC kan bli intagen av polis utan att någon märker det. Hon jobbar inte längre i vita huset eller DC och därför är hon inte lika bevakad längre. Vet vi att hon är fri att resa världen runt? Om hon är det så kanske man ändå räknar få tag på henne på något sätt. Jag har ingen aning om hur Trump och hans gäng har planerat det här.

Även om Q's första drop var väldigt rakt på sak och sticker ut från hur Q brukar skriva så tror jag inte att det bara var en lögn baserat på luft. Det är svårt att bevisa och motbevisa påståendet om "HRC detained, not arrested (yet).". Men jag kan förstå att Q tappat mycket trovärdighet just på dessa påståenden om HRC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in