2019-07-25, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Anklagar du dem för att ha haft stort tålamod nu också och när du gör det överdriver du tiden. Tidigare i tråden har ni afghanälskare sagt att killen nitades efter 5-7 minuter.

Har jag aldrig sagt! Däremot är ju ASAP Rockys video så sönderklippt så att jag kan förstå att folk tror det!
Citera
2019-07-25, 21:42
Medlem
Det alla verkar ta för givet är att Rocky och hans gäng är världens modigaste killar som inte kan känna någon rädsla.

Det finns många tjejer som går med nyckelknippan redo påväg hem.

Men att Rocky tar upp en flaska det har man ingen förståelse för.

Afghanen var tidigare dömd för att ha knivhuggit folk och betedde sig otäckt som fan när han aldrig gav upp.
Senast redigerad av Cxme 2019-07-25 kl. 21:45.
Citera
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Lät ju på dig som att dom stötte på två potentiella seriemördare...
Jo, det är ju faktiskt så här att narkotikapåverkade personer är fullständigt oberäkneliga. En narkotikapåverkad kan vara en potentiell seriemördare, massmördare eller bara en vanlig mördare. Det är liksom det som är det luriga med narkotika förstår du.

Eller ska jag rita en teckning och faxa den till dig så du hänger med bättre i resonemanget?
Citera
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Jag tittade på deras karta och där framgår det att det är 7 minuter. Någon annan uppgift jag läst säger 5 minuter men tidsstämplarna på kartan får jag till 7 minuter.

Videorna på tjafset är 3:44 , att det inledande tjafset vi inte ser+promenaden bara skulle pågått i ~2 min känns inte direkt troligt.
Citera
2019-07-25, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Haha, så de hade till och med tagit DNA-test på en flaska. Samtidigt lägger polisen ned förundersökningar om grövre brott på löpande band. Men det handlar om en kändis så finns det resurser.

Men snälla vän! Att göra ett DNA-test i ett fall och att lägga ned ett annat fall, har väl ingenting med varandra att göra???
Citera
2019-07-25, 21:44
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
”Hela filmen”

https://youtu.be/OEOguwN8i8U?t=3

Negrerna säger ju konstant att de ska sluta följa efter dem samt att de inte vill bråka.

Jag tycker det är uppenbart att det är skäggbarnen som är orsaken till att det blir bråk. Han borde släppas omedelbart. Det är en dunderskandal utan dess like om han inte frias.

Kulturmarxisterna kan inte ha det lätt just nu. Ska de sympatisera med negern eller med afghanen?
Citera
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Har jag aldrig sagt! Däremot är ju ASAP Rockys video så sönderklippt så att jag kan förstå att folk tror det!

Hursomhelst är det ingen som fantiserat ihop att förloppet skulle tagit en timme, utom du. Vi vet heller inte med säkerhet om killen hade en kniv eller inte, han skulle kunnat ha dumpat den.
Citera
Medlem
Citat:
Men snälla vän! Att göra ett DNA-test i ett fall och att lägga ned ett annat fall, har väl ingenting med varandra att göra???
Du fattar väl att detta fall är prio? Men du verkar trög som fan så du fattar väl inte det.
Citera
2019-07-25, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Jo, det är ju faktiskt så här att narkotikapåverkade personer är fullständigt oberäkneliga. En narkotikapåverkad kan vara en potentiell seriemördare, massmördare eller bara en vanlig mördare. Det är liksom det som är det luriga med narkotika förstår du.

Eller ska jag rita en teckning och faxa den till dig så du hänger med bättre i resonemanget?

Mmmm säkert, säkert. MEN DET HÅLLER INTE FÖR NÖDVÄRN, FÖR I SÅFALL SKULLE JAG KUNNA NITA VARJE MISSBRUKARE ELLER FD KRIMINELL JAG SER!!!!!

Fortsätt du att rita, låt inte mig störa!
Citera
2019-07-25, 21:47
Medlem
Citat:
Mmmm säkert, säkert. MEN DET HÅLLER INTE FÖR NÖDVÄRN, FÖR I SÅFALL SKULLE JAG KUNNA NITA VARJE MISSBRUKARE ELLER FD KRIMINELL JAG SER!!!!!

Är du säker på att du inte bara är kränkt att afghanen fick spö?
Citera
2019-07-25, 21:47
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Videorna på tjafset är 3:44 , att det inledande tjafset vi inte ser+promenaden bara skulle pågått i ~2 min känns inte direkt troligt.
Och vad grundar du den slutsatsen på? Polisen har rekonstruerat händelseförloppet men du håller inte med. Rimligen har du ny information som säkert är intressant för åklagaren att ta del av. Dela med dig.
Citera
2019-07-25, 21:48
Medlem
Citat:

Svenska pundare brukar inte följa efter folk och leta bråk. Däremot afghanska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in