2019-07-21, 19:07
Bannlyst
WTF är detta? Seriöst. Är det en slump att alla araber och somalier blir väktare? Ska de vaka över oss? Jag känner mig inte bekväm med det. Är detta ännu ett tecken på ockupation? För det exakt så det ser ut.
Citera
2019-07-21, 19:17
Medlem
Voffsingens avatar
Jag har faktiskt också tänkt på det, och på de mest otippade ställen. Jag har själv aldrig haft problem med det, men flera gånger reagerat på att de uppträder provokativt och aggressivt där det överhuvudtaget inte är motiverat. Det är inte längre någon som hälsar en välkommen - utan någon som försöker hitta en anledning till att visa dominans.

Nu har till och med Aifur skaffat låtit sina gäster berika sin upplevelse med dessa. Har vid flera tillfällen sett dem utan synbar anledning trakassera turister, och gärna turistande tjejer.
Citera
2019-07-21, 19:18
Medlem
ms18s avatar
Hade en väktare bakom mig i kön till konsum i går. Dock var han väldigt svensk.
Citera
2019-07-21, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voffsingen
Jag har faktiskt också tänkt på det, och på de mest otippade ställen. Jag har själv aldrig haft problem med det, men flera gånger reagerat på att de uppträder provokativt och aggressivt där det överhuvudtaget inte är motiverat. Det är inte längre någon som hälsar en välkommen - utan någon som försöker hitta en anledning till att visa dominans.

Nu har till och med Aifur skaffat låtit sina gäster berika sin upplevelse med dessa. Har vid flera tillfällen sett dem utan synbar anledning trakassera turister, och gärna turistande tjejer.
Deras morsor gick med banankorgar på huvet i hemlandet, Här får dom pröva både att köra åsna med motor osv, Statusyrke-för MENA som kan inta en härskarroll i sina erövrade länder.
Citera
2019-07-21, 19:26
Medlem
Cloecuds avatar
Väktarna som patrullerar Täby Centrum är svenskar för det mesta. En eller annan mellanösting ser man ibland, men svenskarna är absolut i majoritet.
Citera
2019-07-21, 19:26
Avslutad
Alla taxichauförer också.
Och dom 97% av kebabnissarna och pizzanissarna.
Och en majoritet av städpersonal..

Det är så det blir
och snart finns vi inte mer
Poff borta emigrerat eller blivit utrotade vem vet
Citera
2019-07-21, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla

Det är så det blir
Apotek
7-11
Lokaltrafik / Buss-Tunnelbana
Restauranger
Burger hak
Överallt !
Sverige är det nån maträtt ? Typ
Senast redigerad av Monday1 2019-07-21 kl. 19:34.
Citera
2019-07-21, 19:32
Medlem
julernsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
WTF är detta? Seriöst. Är det en slump att alla araber och somalier blir väktare? Ska de vaka över oss? Jag känner mig inte bekväm med det. Är detta ännu ett tecken på ockupation? För det exakt så det ser ut.

Nej, det är ingen slump. Väktare med MENA-bakgrund får antagligen mer respekt av stökiga invandrarungdomar än vad svenska väktare får.
Det är ju skitbra att de har hittat ett jobb där de för en gångs skull gynnas av sin härkomst. Vad är problemet?
Citera
2019-07-21, 19:33
Medlem
Jag har alltid tyckt väktare har bestått av svenskar. Men nu på senare tid börjar många invandrare bli väktare, jag tror det är på grund av hur lätt det är att bli väktare genom att betala väktarutbildningen på väktarskolan. Har själv noterat en förändring när man ser en vaktbil fara omkring eller i galleria.
Citera
2019-07-21, 19:35
Medlem
julernsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla

Det är så det blir

Du kan väl ta och flytta till Ungern då om du är så jävla skraj för att stöta på människor med annan etnicitet i din vardag.
Citera
2019-07-21, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimmelshow
Jag har alltid tyckt väktare har bestått av svenskar. Men nu på senare tid börjar många invandrare bli väktare, jag tror det är på grund av hur lätt det är att bli väktare genom att betala väktarutbildningen på väktarskolan. Har själv noterat en förändring när man ser en vaktbil fara omkring eller i galleria.
Har du tänkt på att dom ALDRIG blir hundförare ! Hundar ingår i deras basföda i vissa länder eller är smutsiga djur!
Citera
2019-07-21, 19:40
Medlem
undercover-racists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC

Haha herregud vilken pajas. Bli väktare då om du kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in