Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Jag är bekväm med att vi inte ändrar lagen bara för att den våldsamme före detta crackförsäljaren och fängelsekunden ASAP Rocky hade andra planer.
Tänk att en ”rappgud” som du felaktigt kallar Rakim inte ens kunde sälja ut halva Stadion.
#FailSaleRocky
Du tror att Jesus hade lyckats sälja ut en hel stadion på sin tid?
Stjärnor lyser som klarast när mörkret gjort sig påmind om ljusets betydelse.
De enda lagar som ska ändras är de som av åklagare genom vantolkning kan användas till att utöva maktmissbruk mot folkets hjältar! #FreeASAP
Citat:
Ursprungligen postat av
a987
När du anklagar afghanerna för att ha begått brott, så bör du tänka på att du har sett en VIDEO, och att ordningen i videos kan ändras. Tex kan misshandeln i teorin ha skett först, och det gjorde afghanerna upprörda. Men det kan du säkert lätt utesluta, eller?
Hur som helst, släpp honom INNAN han dör i häktet!
Tänk vilken katastrof det hade varit. Tex att han kvävs av mat.
Jag har som många andra inte sett bara en video, utan flera. Händelseförloppet är ganska klarlagt både tidigare i denna tråden och av videos på youtube. Vissa pusselbitar saknas fortfarande men jag kan inte vara den ende som hört rykten om vad som hände innan ligistens luftfärd. Jag kommer inte skriva något här eftersom jag inte kan bekräfta vad jag hört.
Jag kan dock delge att det finns inga tvivel om att ASAP Rocky agerade 100% rätt och lagenligt ifall de uppgifter jag fått stämmer. Märk väl att åtalet bygger på videos som just råkar exkludera antagonistens konfliktupptrappning.