Citat:
Ursprungligen postat av
Hs187
Hur menar du med att få utbrott? Han skriver som vanligt. Dessutom twitter är hans kontakt med hans väljare. Han använder direktkontakt dvs socialmedia istället massmedia och massmedia ogillar det för de kan inte tala hur vi ska tänka.
Twitter är lysande. Mindre risk för misstolkningar som det blir när MSM skall skriva om och redigera uttalandena.
I detta hänseende är Trump klok. Mycket klok.
Vänster dårarna må gny, men till vilken nytta?