2019-07-19, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Självklart, det finns trots allt en stor del slödder som lyssnar på pinsamheter som rap och hiphop. Det finns även en betydande del som bryr sig om vem Bianca Ingrosso knullar med eller huruvida Kim Kardashian har rövimplantant eller inte. Inte mindre pinsamt för det.

Hemskt nyfiken hur det kan vara pinsamt att lyssna på rap eller hiphop, bara den åsikten är bra mycket mer pinsam och det är fakta.
Citera
2019-07-19, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Trump har ingenting att säga till om när det gäller svenskt rättsväsende.Så USA ska skall bara knipa käft se bara på hur länge dom höll Annika Östberg inspärrad trots att det inte var hon som mördade någon.

USA är ett knäppt land verkligen i det avseendet.

Enkla poäng dock att hämta hos den svarta befolkningen och ställer de demokratiska kandidaterna i en knepig position, då de behöver de rösterna.

Han kör ju redan hårt på "lägsta arbetslösheten bland svarta någonsin".
Citera
2019-07-19, 13:10
Bannlyst
GW tyckte det skulle bli intressant att se hur åklagarbögen skulle klara sig ur det här!
Svaret blev att han tog semester.
Vilken besvikelse, GW vs åklagarbögen var ju halva nöjet.
Citera
2019-07-19, 13:12
Bannlyst
SVT play och TV4 play sänder live nu.
Citera
2019-07-19, 13:14
Medlem
Pfaltzs avatar
Oavsett eventuell skuld och gärning så måste detta vara guld värt för den tidigare okände rapparen. Nu vet alla vem han är - marknadsföringsakrobatik på hög nivå.
Citera
2019-07-19, 13:16
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Nyss skrev du att det självklart var Karlsson. Lite ödmjukhet om vad du vet är kanske inte så fel.

Ha Ha, det jag iofs svarade på var att det med all säkerhet inte var riksåklagaren som tog beslut om en häktingsframställan och på den punkten hade jag rätt (i vanlig ordning). Om du förväntar dig ödmjukhet från någon med mitt nick kommer jag göra dig besviken då det är långt utanför min comfort zone. Men för att försöka tillmötesgå ditt krav så ställer jag följande fråga: Hur vill du att jag formulerar en ursäkt på ett ödmjukt sätt så att du blir nöjd?

/Provokatör
Senast redigerad av Provokatör 2019-07-19 kl. 13:43.
Citera
2019-07-19, 13:18
Avstängd
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Oavsett eventuell skuld och gärning så måste detta vara guld värt för den tidigare okände rapparen. Nu vet alla vem han är - marknadsföringsakrobatik på hög nivå.

Javisst är det så! Gratis reklamtid
Citera
2019-07-19, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jj299792458
Min åsikt:

När jag hörde åklagare säger "den här så kallade artisten" på ett nedvärderande sätt, tänkte jag att åklagaren är rasist och ser på ASAP som de somaliska rapparna.

Finns ingen skäl att häkta ASAP. Dag efter dag är jag mer övertygad att Sverige inte en stat, eller ett land av lag. Sverige är ett land där individer är som bestämmer.

Han låter och ser ut som en bög
Citera
2019-07-19, 13:20
Medlem
Otroligt hur ni svänger kappan efter vinden, hur kan ni ha någonsomhelst självrespekt ?

I vanliga fall hyllas Amerika i detta forum, som svaret på allt, men så fort ni får chansen så kastar ni er in i er favoritsyssla att hata svarta.

Inser ni att desperationen som Sverige visar upp nu är så pinsam.
Vi försvarar alltså våra demokratiska ideal genom att skydda en grupp som inte har rätt att vara här som har lurat oss ekonomiskt, gruppvåldagit barn, knivhuggit både poliser och andra, dödat gamla damer osv, allt utan urskiljning och uppenbart ingenting vi har klarat av att hantera, jag menar skiten har pågått i över 5 år.

Nästa ingen av dessa vuxna män har dömts till någonting.

Men nu ska vi visa vad vi går för, sååå pinsamt, försvarar ni er själva när ni försvara Afghanerna, eh, ja det gör ni för att förklara för er själva hur vi lät dessa barbarer ta över våra gator och torg bokstavlingen.

så när en individ reagerar adekvat på det vansinne som vi tydligen har accepterat så ska han straffas, "för vi kan ju aldrig göra fel"

Är inte imponerad inte ett dugg och jag har full förståelse för att delar av världen känner likadant.

Vet
Citera
2019-07-19, 13:20
Medlem
Snygg-Anderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Trump har ingenting att säga till om när det gäller svenskt rättsväsende.
Kanske inte i ett så här offentligt fall men det är BS att USA inte kan fippla med i princip vad som helst var som helst:

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Egyptenavvisningarna
Citera
2019-07-19, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Ha Ha, det jag iofs svarade på var att det med all säkerhet inte var riksåklagaren som tog beslut om en häktingsframställan

Nej!
Citera
2019-07-19, 13:22
Medlem
Igni-ferroques avatar
För att bedömma om artisten behandlas annorlunda än andra så måste man ju titta på tidigare fall. Har det funnits utländska medborgare som suttit häktade i fall gällande misshandel av normalgraden tidigare, just med take på flyktrisk?

Har inte läst hela tråden så beklagar om frågan redan ställts och besvarats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in