2019-07-19, 11:36
Medlem
dialektikers avatar
Hur fan kan man tro att det finns flyktrisk för ASAP? Ni säger ju här att nivån på misshandeln han gett endast motsvarar bötesstraff. Men skulle rättsväsendet då kunna tycka att den är kompatibel för ett fängelsestraff?
Om inte, så är det jävligt orättvist att endast personer som det finns flyktrisk för får sitta i häkten som är ett straff i sig. Häkten har en mycket sämre miljö än fängelser.
Citera
2019-07-19, 11:38
Bannlyst
Jaha, där ser man, han får sitta en vecka till.

Är Daniel Suneson han bögen?
Citera
2019-07-19, 11:39
Medlem
Has the identity of the Afghans been revealed? Surely someone must be able to find their profile on social media?
Citera
2019-07-19, 11:39
Medlem
Sverige skämmer ut sig här även om återfallsförbrytaren förtjänar att vara inlåst. Han får ju mer straff än en afghan som gruppvåldtar.
Citera
2019-07-19, 11:40
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
ASAP Rocky begärs häktad ytterligare en vecka.
Åklagaren har lämnat in en begäran om förlängd åtalstid till och med torsdag den 25 juli...
=Dom behöver mer tid för att leta reda på afghanen.

Tror Elvis-afghanen ligger och suger i sig drinkar på Ibiza tsm med kammaråklagare Fredrik Karlsson.

Va, har de inte hittat denne? Nu hänger jag inte med. Han var ju inne på sjukhus en sväng.
Citera
2019-07-19, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Va, har de inte hittat denne? Nu hänger jag inte med. Han var ju inne på sjukhus en sväng.

En som tafsade på tjejerna, ja han har blivit tagen
Citera
2019-07-19, 11:43
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foreknowledge
En som tafsade på tjejerna, ja han har blivit tagen

Men är det kompisen de vill ha tag på som vittne eller?
Senast redigerad av dialektiker 2019-07-19 kl. 11:47.
Citera
2019-07-19, 11:46
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Men är de kompisen de vill ha tag på som vittne eller?

Vittne samt få mer kött på benen kring vad som hände innan det hela skulle jag gissa på, kan även vara för att hämta in honom också vilket inte är helt omöjligt om det har framkommit saker som vi inte vet om
Citera
2019-07-19, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Men är du trög din jävla tomte? Rubriceringen är sedan länge ändrad till misshandel av normalgraden, inte grov.

Jag sa ingenting om vad det rubriceras som, jag framförde en åsikt angående vad det bör rubriceras som. Bättre kan du.
Citera
2019-07-19, 11:47
Medlem
bitchassnigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syrinx32123
Cardi B has cancelled her Way Out West festival headlining performance:

https://www.instagram.com/p/B0Ftl31CynL/

Patetisk, vem fan bryr sig. Sverige ska inte vika sig, för att usla artister blir arga när vi låser in en neger.
Citera
2019-07-19, 11:48
Medlem
Vad fan är det som händer i detta vedervärdigt sjuka land? Att 2 st illegala tallibaner får springa lösa i Sverige är upprörande nog men det jag stör mig mest på, efter att ha sett videomaterielet, är att svenska rättsväsendet tar parti för dessa afghanhundar som trakasserar (i detta fallet) oskyldigt men berömt folk på gatan.
Sverige behöver en god man på samma sätt som en utvecklingsstörd kvinna tilldelas i ung ålder. Faktum är att Sverige borde fråntas rätten till sina egna gränser.
Enda vägen till ett bättre samhälle för våra avkommor är en annektering av detta skithål till nation.
Senast redigerad av Brölbrutus 2019-07-19 kl. 11:51.
Citera
2019-07-19, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry
Sen kan jag bara tillägga att detta stärker Sveriges rättsystem gör du ett brott får du stå för det även om man är världskändis med massa pengar.Äntligen lite positiva grejer i detta trasiga land.

Den här vice utrikesministern kan inte göra ett skit. Vi har vårat rättsystem och samma gäller för alla . Här visar vi att Sverige är en rättvis stat. Det är inte som alla tror du kan göra vad du vill. Torskar du så torskar du och det är samma villkor för alla vem du än är (förutom kungen då självklart) .

Lol när en vanlig människa blir misshandlad eller våldtagen eller nerslagen av polisen så läggs målet ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in