Citat:
Ursprungligen postat av
Hyrr
Är inte mycket för Trump men när han gör folkförrädare som Theresa May upprörd blir man glad.
Även den där galna kvinnan på Nya Zeeland blir givetvis rabiat.
I framtiden tycker jag vi ska göra en utvärdering hur det egentligen gick när kvinnor fick rösträtt samt engagera sig politiskt.
De blir inte "upprörda". De spelar bara sin roll i denna hegeliska charad. Trump är skurken såklart som är ute efter de stackars nobla hjältinnorna Cortez, Omar och de andra två jag inte kommer ihåg namnet på just nu.
Det är så plastigt, manufakturerat, regisserat och genomskinligt alltihop. Lite som ett avsnitt utav The Apprentice typ.
I själva verket sitter Trump, May, Macron, Orban, Putin, Netanyahu, Salvini, Trudeau, Soros och resten utav dessa gangsters bakom kulisserna till denna WWE-fars och skrattar arslet av sig tillsammans och skålar champagne ihop över hur lättlurade och styrda både ni rabiata vänstermiffon och hjärndöda högerpuckon är.
Jag skiter i om ni kallar mig "foliehatt" eller "konspirationsteoretiker". Det tar jag bara som en komplimang vid det här laget.