2019-07-14, 20:53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Skulle inte bli jättechockad om det var nått metoo el spritorgieaktigt som orsak. Men Linderborg samtidigt? Svårt få ihop de där två i nått sammanhang?
Har Mattsson våldtagit Linderborg?? 🤖
Knappast. Åsa hade sänkt den lilla puttefnaskern med en halvträff.
Citera
2019-07-14, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Haha kanske men liten till växten är han inte, snarare modell valross.
Citera
2019-07-14, 22:13
Medlem
arjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenHundkex
Expressens chefredaktör Thomas Mattsson kastar in handduken, förklaring anges ej. Hur kommer detta sig?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/kJB49v/expressens-chefredaktor-lamnar-tidningen

Hallelujah - there is a god !
Citera
2019-07-14, 22:44
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arjon
Hallelujah - there is a god !

Ja Mattsson verkar ha varit en kall jäkel - dock kommer jag sakna Åsa Linderborg, en pärla på många vis. Men vad är väl en bal på slottet.
Citera
2019-07-14, 23:44
Medlem
PaigeOwenss avatar
OK på vilken plattform ska den jäveln uppenbara sig på snart? Hade varit bättre om han suttit kvar och gett folk tid att genomskåda hans lögner.
Citera
2019-07-14, 23:46
Medlem
PaigeOwenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Haha sant. Åsa må ha fel åsikter men kroppen är helt ok.
Citera
2019-07-14, 23:56
Medlem
Så han går. Jag kommer inte att sakna honom. Hej då, Mattsson!

Hoppas bara att han inte flyttar över till public service! Så att han och Jan Helin bildar ett public service-par!

Och även om Thomas Mattsson går, så kommer Expressen att var en jobbig tidning så länge David Baas går på ständig SD-skandal-jakt där.
Citera
2019-07-15, 08:16
Medlem
Nu verkar EXPO storma in och kapa Expressen. - Precis som förutspått.- EXPOs chefredaktör Daniel Phool har hoppat av och EXPO-nätverket av scientologisk Neomarxistisk struktur saknar plötsligt chefsredaktör! - Expressen/Bonniers RADIKALISERAS i tron. Dag för dag. Detta sker precis när man trodde att Södermalm inte kunde bli galnare. - Om Phool ramlar in på Bonniers är det förutspått av mig är på FB. - Nu får vi se vilket schackdrag Bonniers gör och sedan får vi se varför.

https://expo.se/2018/12/expo-s%C3%B6ker-en-ny-chefredakt%C3%B6r
Citera
2019-07-15, 11:46
Medlem
Tanuss avatar
Hur länge kan man ha Mattsons jobb utan att ett par omvälvande saker går upp för en?
Att vara ashkenazklanen Bonniers topdog medför insyn och till slut förståelse.
Jag tror att Mattson tittat för djupt ned i kaninhålet.
Det här gått upp för Thomas Mattson vad ashkenazisk finans och mediemaffia är för något.
Han har också greppat att Ashkenazer inte är semiter.
Han har också fattat att folkslaget ashkenazer genomförde världshistoriens största rån och folkmord, den sk "ryska revolutionen".
Han har fattat att Ashkenazer med hjälp av smoke and mirrors och en enorm mängd mördade palestinier, egyptier, syrier, libaneser ja semiter helt enkelt lyckats lägga beslag på ett eget land (Israel) långt från trakterna där de själva har sitt ursprung(Georgien/Tjetjenjen)
Han har också fattat att Ashkenazer har designat den samhälleliga cancern kulturmarxismen som syftar till att slå sönder fundamenten för europeisk kultur, familjen och nationen.
Han har också fattat att det är ashkenazer som driver på, hotar och mutar svenska politiker att fylla Sverige med oassimilerbara prehominider.

Allt detta kunde gå att bära en begränsad tid mot god ekonomisk ersättning. Till slut räcker inte pengarna längre. Landsförräderi driver suicid oavsett betalning. Mattson har dessutom två barn, han ser vad han lämnar för land till dem och jämför det med vilket land han fick ärva av sina föräldrar. Att se barnen rånade, misshandlade, hotade och kallade för svennefittor har ett pris som inte går att mäta i kronor.
Att säga till Karl-Johan Bonnier att jag ser och förstår detta och önskar kliva av är att underteckna sin dödsdom.
Om jag vore Thomas skulle jag springa. Ashkenazen Robert Aschberg (Obadia Asch's barnbarn) har ett sonderkommando för apostater.
Citera
2019-07-15, 12:29
Medlem
blajkontos avatar
Verkar som Mattsson ställde till det i Almedalen....

Förutom diverse seminarier höll han och några från Bonniers på med ett affärsupplägg, sen blev det fylla och i detta slarvade han bort mycket känsliga dokument, som man sen sprang runt och letade efter.
Han ska ha varit mycket stressad i samband med Dagens medias seminarie med mycket spring i kulisserna.

https://www.dagensmedia.se/marknadsforing/marknadsforing/viktigt-att-utomhus-valjer-bort-viss-spelreklam/

Om dokumenten sen kom fram är det ingen som vet, däremot har det funnits ett rykte sen några år tillbaka att Bonnier kört med dubbla räkenskaper, i samband med att dom blev blåsta på en fiktiv värdering av betalkanalen C More, där Bonnier bara lyckades få tillbaka en del efter rättsliga tvister bakom lyckta dörrar. Om nu delar av denna "lösning" var med bland dessa dokument kan det bli svettigt eftersom preskriptionstiden brukar vara 10 år om skattmasen gör en eftersyn.
Senast redigerad av blajkonto 2019-07-15 kl. 12:35.
Citera
2019-07-15, 12:38
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blajkonto
Verkar som Mattsson ställde till det i Almedalen....

Förutom diverse seminarier höll han och några från Bonniers på med ett affärsupplägg, sen bli det fylla och i detta slarvade han bort mycket känsliga dokument, som man sen sprang runt och letade efter.
Han ska ha varit mycket stressad i samband med Dagens medias seminarie med mycket spring i kulisserna.

https://www.dagensmedia.se/marknadsforing/marknadsforing/viktigt-att-utomhus-valjer-bort-viss-spelreklam/

Om dokumenten sen kom fram är det ingen som vet, däremot har det funnits ett rykte sen några år tillbaka att Bonnier kört med dubbla räkenskaper, i samband med att dom blev blåsta på en fiktiv värdering av betalkanalen C More, där Bonnier bara lyckades få tillbaka en del efter rättsliga tvister bakom lyckta dörrar. Om nu delar av denna "lösning" var med bland dessa dokument kan det bli svettigt eftersom preskriptionstiden brukar vara 10 år om skattmasen gör en eftersyn.
Länken visar bara att TM varit i Almedalen. Jag kan inte alls branschen. Men jag tror det kan vara efterhandskonstruktion. Inga källor för påståendena. Vi vet ännu inte orsaken till hans uppsägning, är min bedömning.
Citera
2019-07-15, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Nu verkar EXPO storma in och kapa Expressen. - Precis som förutspått.- EXPOs chefredaktör Daniel Phool har hoppat av och EXPO-nätverket av scientologisk Neomarxistisk struktur saknar plötsligt chefsredaktör! - Expressen/Bonniers RADIKALISERAS i tron. Dag för dag. Detta sker precis när man trodde att Södermalm inte kunde bli galnare. - Om Phool ramlar in på Bonniers är det förutspått av mig är på FB. - Nu får vi se vilket schackdrag Bonniers gör och sedan får vi se varför.

https://expo.se/2018/12/expo-s%C3%B6ker-en-ny-chefredakt%C3%B6r

Pool är djupt alkad och åkte dit i me too så han är nog inte aktuell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in