Citat:
Ursprungligen postat av
Utredaren
Vad är det med dem här tråden och Q?
Det är en salig blandning av olika händelser och anklagelser utan att man kan finna en röd tråd som har substans.
Jag intresserade mig för vad Q säger om Jeffrey Epstein och finner att pågående åtal rör New York med konspiration till "sex trafficking" också i Florida.
Det är en bit kvar till Jeffrey Epsteins ö i Karibien men helt klart så ligger det "i farans riktning" för de som varit gäster på ön.
Men hittills har inte Q visat på något som knyter besökarna till det nu väckta åtalet.
Om Jeffrey Epstein blir häktad fram till rättegång kommer han att vilja ha den så snart som möjligt då tiden arbetar emot honom när han sitter i häktet och inte kan inverka på händelseutvecklingen.
Om han blir frisläppt mot borgen och kan fortsätta "laglig verksamhet" i sin affärer vill han dra ut på tiden till rättegång så länge som möjligt. Hans modus operandi enligt åklagarna har varit att skicka pengar till potentiella vittnen mot honom, fd medhjälpare för att tysta dom. Något han skulle kunna fortsätta med om han behåller sina tillgångar och får fortsätta affärsverksamheten.
Du behöver nog sätta dig in vad Q är och det narrativ som Q drivit de senaste 2 åren för att lättare förstå vad det handlar om. Jeffrey Epstein är bara en pusselbit, dock en viktig sådan. Om du sitter med ett förstoringsglas enbart på Jeffrey Epstein kommer du inte förstå helhetsbilden. Du verkar dock sitta på mycket kunskap rörande juridik och processerna kring Epsteins fall vilket uppskattas.
Om jag ska dra en grov sammanfattning så är Q och Trump en del av att rensa upp träsket. I årtionden har USA och resten av världen styrts av en satanistisk maktelit, kalla det illuminati, frimurare, deep state, "judarna" eller vad du vill. Vad denna makt sysslar med är pedofili, ritualmord, bloddrickande och annan satanistisk aktivitet. Detta har pågått i tusentals år och fortsätter att ske idag. Världen styrs av satanister. Genom att ha kontroll över i stort sätt alla centralbanker i hela världen har de även kontroll över alla stora företag och massmedia även de stora företagen på internet som google, facebook och twitter. De motarbetar Trump med allt de har eftersom han är ett hot mot denna satanistiska världskonspiration att skapa en "new world order". De vill radera varje lands självbestämmande. De vill ha ett slags EU för hela världen, där de sitter högst upp och bestämmer.
Sedan Trump blev president har de velat få Trump avsatt genom att fabricera ihop en historia att Trumps valkampanj samarbetat med Ryssland för att vinna valet. FBI har under 2 år utrett Trump och inte hittat någonting kriminellt från hans sida. Ansvariga inom FBI och CIA, även Obama riskerar därmed att bli dömda för brott då grunden för själva utredningen var den falska och overifierade "Steele dossiern".
Allt är väldigt stort och komplext och det framstår säkert som extremt rörigt om man inte hängt med ett tag. Jag började följa Q för nästan ett år sedan men det tog yttligare några månader innan jag började förstå alla detaljer och hur det hänger ihop rörande själva utrensningen och Q och Trumps metoder att genomföra den.