Citat:
Eftersom du redan har lyckats reta upp mig, så kommer jag inte kunna stanna nu. JAG ÄR INTE JEWELS!!!! Vi är födda under 80-talet båda två, dock med ungefär 50 mil mellan oss. JAG ÄR KILLE. Jag hade mitt första jobb när jag fyllde 15. Jag hade mitt första företag när jag var 23. Tog min första högskoleexamen när jag var 23, efter det har det blivit 4 till. Jag har arbetat relativt konstant sedan jag var 15, med ett undantag 2006 och 2008 när jag var heltidsarvoderad politiker under en kort period, och 2008 när jag hade svårt med studierna jag bedrev då.
Eftersom jag nu faktiskt blivit less på att du håller på att efterforska vem jag är, så ska jag vara ärlig med dig, ser jag fortsätta försök och gissningar från dig på ämnet, ämnar jag helt enkelt att anmäla dina inlägg för regelbrott, och hoppas att modsen stänger av dig från forumet, för nu får det ärligt talat vara nog.
Förresten, bara för att spä på lite på din misstanke, även jag är sjukskriven just för tillfället, för samma sak som Jewels, och man håller nu på att utreda min arbetsförmåga.
Eftersom jag nu faktiskt blivit less på att du håller på att efterforska vem jag är, så ska jag vara ärlig med dig, ser jag fortsätta försök och gissningar från dig på ämnet, ämnar jag helt enkelt att anmäla dina inlägg för regelbrott, och hoppas att modsen stänger av dig från forumet, för nu får det ärligt talat vara nog.
Förresten, bara för att spä på lite på din misstanke, även jag är sjukskriven just för tillfället, för samma sak som Jewels, och man håller nu på att utreda min arbetsförmåga.
Oj men det var ju konstigt du får ha din teori medans andra är fel du har inte heller träffat dessa två personer och du verkar ha argument om pappan som visat dockment och hatar honom utan orsak. Du ska alltid ha rätt i din teori alla ska hålla med dej låter som en vis youtuber namn som vid talar om.
Du fortsätter stryka andras teori och man ska gå på din teori du skriver nästan som det är dej det handlar om.
Blev du sur nu bara föra sanningen kom fram,kanske.
Bara för du och jewles går inom samma sak betyder inte att det stämmer. Med hennes historia vid det här tillfället borde hon ha visa papperna på att hon inte kan jobba men hon kan fortfarande göra en dagsyssling det kan vi alla då kan du inte sitta skriva här nu