2019-07-11, 14:59
Medlem
J.P och E.S är en sida och M.K och J.W den andra sidan om jag får spekulera fritt....

Högg J.P M.K och M.K svarade med pistolen får vi en helt annan lägesbild.... E.S kan ju ha förlorat en vän och inte var den som utdelade huggen... Då är livet just nu väldigt surt för honom.... Och är det så händelseförloppet varit så kanske M.K får ner det till nödvärn...
Citera
2019-07-11, 16:13
Medlem
Mig veterligen så är JN och MK ett par.
Citera
2019-07-11, 17:09
Medlem
Lyyn-Xs avatar
JNs far var väl en känd pundare, sen är MK oxå känd för att gilla lukta på olika substanser
Citera
2019-07-11, 17:48
Medlem
Hört ryktesvägen att JN och JP haft någon typ av kortvarig relation och att MK var JN’s ex.
Citera
2019-07-11, 18:14
Medlem
Hört nått om att BO ska ha anklagats för någon form av sexuellt våld mot någon av MGM?
Citera
2019-07-11, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyyn-X
JNs far var väl en känd pundare, sen är MK oxå känd för att gilla lukta på olika substanser
Med betoning på Var. Han har levt ett väldigt stökigt liv tidigare och var lite ökänd i stan på den tiden, men hade skärpt till sej och levde ändå ett väldigt städat liv och var omtyckt av många. Vad det nu hade med att JN hamnat i trubbel vet jag inte men hon har nog hamnat i fel sällskap tråkigt nog
Citera
2019-07-11, 19:05
Medlem
MK har väl alltid varit en rätt snäll partyprisse, lite åt wt hållet. Kanske barkat ur senaste åren? Att han springer med pistol skulle jag aldrig trott.

JN (JW) är väldigt glad i benzo och annat. Helt väck imellanåt. Hänger runt med massa pundare.
Citera
2019-07-11, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alandriel
Med betoning på Var. Han har levt ett väldigt stökigt liv tidigare och var lite ökänd i stan på den tiden, men hade skärpt till sej och levde ändå ett väldigt städat liv och var omtyckt av många. Vad det nu hade med att JN hamnat i trubbel vet jag inte men hon har nog hamnat i fel sällskap tråkigt nog

JN både hade fel sällskap och var själv fel sällskap så att säga.
Så trött på att tjejer alltid alltid i alla sammanhang ska utmålas som stackare som aldrig gör nåt dåligt själva utan bara är ”offer” för de sällskap de hamnar i. Eget ansvar för sitt sällskap och sina handlingar alltid alltid , gäller oavsett kön.
Citera
2019-07-11, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Så trött på att tjejer alltid alltid i alla sammanhang ska utmålas som stackare som aldrig gör nåt dåligt själva utan bara är ”offer” för de sällskap de hamnar i. Eget ansvar för sitt sällskap och sina handlingar alltid alltid , gäller oavsett kön.
Försöker absolut inte utmåla henne som offer eller så jag inte alls haft koll på henne eller ens känner henne, bara mött på henne och kanske sagt hej eller pratat lite allmänt möjligtvis där hon jobbar. Har nog mer koll på hennes familj för där har jag släkt. Men det du säger stämmer antagligen. De jag pratat med som känner JN bättre säger att dom inte är förvånade alls över detta så jag får utgå från att hon både var det dåliga sällskapet och hängde med detsamma 😊
Citera
2019-07-11, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss

Jag håller fullständigt med. Det finns fall där tjejer smed trasslig uppväxt kunnat hitta på vad som helst i ren mytomanstil och gemene man köper det rakt av utan källkritik. Jag säger inte att JN/JW är en sådan person, jag säger bara att de tjejerna existerar. Ofta är de uppviglare av sällan skådad art och ofta kommer de som sagt från krångliga uppväxtförhållanden. Det är inte för inte att personer av denna typ gärna dras till varanda. Lika barn leka bäst eller hur det hette en gång i tiden.
Citera
2019-07-11, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
Jag håller fullständigt med. Det finns fall där tjejer smed trasslig uppväxt kunnat hitta på vad som helst i ren mytomanstil och gemene man köper det rakt av utan källkritik. Jag säger inte att JN/JW är en sådan person, jag säger bara att de tjejerna existerar. Ofta är de uppviglare av sällan skådad art och ofta kommer de som sagt från krångliga uppväxtförhållanden. Det är inte för inte att personer av denna typ gärna dras till varanda. Lika barn leka bäst eller hur det hette en gång i tiden.

Det kallas personlighetsstörning och det absoluta namnet är Borderline. De flesta spärrar är borta och det växlar fort från idealisering till hat. Mest brudar som lider av detta tyvärr
Citera
2019-07-11, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joccsen
Det kallas personlighetsstörning och det absoluta namnet är Borderline. De flesta spärrar är borta och det växlar fort från idealisering till hat. Mest brudar som lider av detta tyvärr

Borderline stämmer alldeles utmärkt. Att få in en sådan personlighet i ens liv kan lätt och snabbt bli det värsta som någonsin kan hända. De är skadliga både för 1:a och 2:a person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in