2019-07-09, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GR82BSTR8
Dessa män är numera kastrerade cuckar som sköter markservicen hemma medan hon med byxorna är ute och förstör landet. Vi är med andra ord mycket rökta.

Min egen farsa hade kölhalat mig om jag höll på och spotta på grannfrun. Det kan jag lova. Och han hade gjort samma sak med mina polare.

Att hota om våldtäkt och hålla på fanns nog inte på kartan. Morsan hade fan slängt in mig på barnpsyk.
Citera
2019-07-09, 11:20
Medlem
Haha, underbart att raljera över cuckar eller att svenska män är kastrerade fjollor. Är väl inte svårt att se vad det är för område vi pratar om?

De riktiga männen skaffade sig en utbildning och flyttade bort från hålor som Grums för länge, länge sedan. Nu sitter dom på sina verandor med en öl i handen och kunde inte bry sig mindre.

Det är bara att rätta in sig i ledet. Utbildning och bra jobb = lev och må bra

Ingen utbildning och dåligt jobb = Bo kvar i ett hyreshus i Grums och lev med problemen, ingen annan bryr sig.

Välkommen till Sverige.
Citera
2019-07-09, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Ok, du förstår dig alltså inte på avancerade saker såsom procentsatser. Nu lär alla som har gått klart grundskolan förstå att man inte behöver ta dig på allvar.

Jodå, klarade av matematiken i gymnasiet också

Du borde läsa lite, så du förstår vilket helvete människor går igenom!
https://www.oddnaari.in/homepage-photos/photo/women-of-afghanistan-pictures-that-show-how-life-went-horribly-wrong-1-4729-2015-03-23

Här har du en kraftfull kvinna som kämpar!
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/unga-kvinnor-utmanar

Det är farligt med Talibaner, IS m.m. ...
https://www.omvarlden.se/Opinion/analys/afghanistan-fredsforhandlingar-med-forhinder/
Citera
2019-07-09, 11:23
Medlem
EdKempers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Men nu har aftonbladet hittat en boende i området, som inte tycker att det finns några problem:

”– Jag tycker inte att det är några problem. Förra året var det väldigt bråkigt men nu är det mycket bättre. Barnen har lärt sig svenska och leker med varandra, säger Hassan Abdi.

🤗🤗🤗
Älskar att dom lyckats intervjua en invandrare som inte tycker det finns några problem!! Fantastiskt och säger en hel del. Antingen va det et strategisk intervju av AB eller så är dom helt tappade, snarare det senare...
Citera
2019-07-09, 11:25
Medlem
kungarolfs avatar
https://www.youtube.com/watch?v=FLX-zkncojc

Det nya spännande Sverige.
Ett smakprov på hur det ser ut ute i verkligheten.

En vis man sa: Sverige har aldrig varit säkrare.
Senast redigerad av kungarolf 2019-07-09 kl. 11:33.
Citera
2019-07-09, 11:25
Medlem
Detta har säkert inte förekommit i just Grums tidigare, men tittar man på när jag växte upp så skedde det, inte i villaidyllen utanför större städer, utan inne i stan, centrum etc.
Stora gäng i åldrarna 10-16 som misshandlade, rånade m.m. "Svennehoror" skulle knullas var dag.
Föräldrar? De fanns inte då heller, de som följde med på förhör m.m satt och grät över att de kom från ett krigshärjat land och pga detta så lades all undersökning ner. Även då satt man och fikade med våldsverkarna.
Det blir endast en nyhet då problemen sprider sig, iaf enligt kvällsblaskor.
Eller man har helt totalt glömt hur det var på och runt Kungsan när en viss Paolo kallade sig för "kung"?
Citera
2019-07-09, 11:26
Medlem
Trigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pita55
Att barn slåss och slagit mindre barn (eftersom de är fega o inte vågar gå på större barn) har alltid funnits.
Ooopppss...tar absolut inte åt mig att du säger att jag är värdelös och borde omyndigförklaras!

Självfallet.

Är bara anmälningsbenägenheten som ökat.

Off topic: dö
Citera
2019-07-09, 11:34
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollabella
Precis, förekommer överallt att vissa barn beter sig illa och har alltid förekommit. Det är på inget sätt okej och ska givetvis stoppas men är nog inte bara i lilla Grums det händer, har blåsts upp oerhört i media.

Ett smakprov på hur det sur ute i verkligheten.

Det kallas hat mot svenskar.

Senast redigerad av kungarolf 2019-07-09 kl. 11:41.
Citera
2019-07-09, 11:37
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Vet man vilka pissungarna är, och vilken etnicitet de har? Finns det några mångkulturella boenden på orten?
Citera
2019-07-09, 11:39
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fartarallt
Ursprungligen postat av Salama-Blixt
Förstår inte att folk kan vara så historielösa. Detta beteende från invandrare (flyktingar!?!), skede redan på 70-talet och är grogrunden för det nynazistiska eran i Sverige.

Det är ingen lögn, det fanns även på 70-talet men dom var såklart mycket färre, cancer måste börja nånstans men märks inte så mycket när svulsterna är små.

Extremt mycket mer sällsynt, jag har aldrig någonsin hört talas om något sådant innan massinvandringen. Att något I teorin även kunde hända tidigare är inte vad som diskuteras utan om detta blivit vanligt pga invandringen, och det trots att de är mycket färre fortfarande.
Citera
2019-07-09, 11:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kexchoklad123
Haha, underbart att raljera över cuckar eller att svenska män är kastrerade fjollor. Är väl inte svårt att se vad det är för område vi pratar om?

De riktiga männen skaffade sig en utbildning och flyttade bort från hålor som Grums för länge, länge sedan. Nu sitter dom på sina verandor med en öl i handen och kunde inte bry sig mindre.

Det är bara att rätta in sig i ledet. Utbildning och bra jobb = lev och må bra

Ingen utbildning och dåligt jobb = Bo kvar i ett hyreshus i Grums och lev med problemen, ingen annan bryr sig.

Välkommen till Sverige.
Du ser inte problemet? Dessa satans svartskallar hade inte ens varit i Sverige om inte svenska män provat kjolen och gillat den.
Citera
2019-07-09, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Ett smakprov på hur det sur ute i verkligheten.

Det kallas hat mot svenskar.

Blatten som sparkar genom nedvevad sidoruta. Synd att han inte fastnade och fick åka med hängandes några hundra meter.
Huva, jag som är emot medborgargaarden blir plötsligt väldigt för sådana.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in