2019-07-08, 09:34
Medlem
Vilket jävla smuts, hoppas någon tar itu med det på egen hand.
Citera
2019-07-08, 09:35
Medlem
Stones avatar
Varsågoda, nästa gång kan du välja mellan att rösta på S eller kasta rösten i papperskorgen. Det spelar ingen roll, om ni inte vill förrändra något så gör det inte. Det kommer aldrig bli bättre förrän man får ut de minst önskade elementen ur Sverige. Dessa 10-åringar kommer inte bli bättre, de kommer gå vidare till tyngre brottslighet..
Citera
2019-07-08, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Plötsligt just nu är detta toppnyhet på nätversionen av både AB (andranyhet) och Expressen (förstanyhet).

Men naturligtvis inte ett enda ord där att det handlar om MENA-inavel...
Citera
2019-07-08, 09:36
Medlem
JumpingJacks avatar
Ämnen sammanfogade. / Moderator
Citera
2019-07-08, 09:36
Medlem
Socialchefen säger ju att de ska ha fler trygghetsvandringar så då är ju problemet så gott som löst.
Citera
2019-07-08, 09:41
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Men att utvisa kriminella hade varit en bra början. Samt att åsiktsklimatet måste ändras för det är pga eran värdegrund som ingen vågar göra något. Hade folk satt ner foten hade det inte utvecklats så här.

Bespara mig dina sjuka halmgubbar.
Att utvisa alla invandrare som begår minsta lilla brott, även om de så bara är åtta år gamla, hade varit en bra början ja. Något säger mig att det inte är det som står på tapeten dock.

Halmgubbe? Det var inte riktat åt dig, eller någon annan för den delen. Jag bara reserverade mig för att det kan finnas andra lösningar men att dessa är onödigt komplicerade och verklighetsfrånvända.
Citera
2019-07-08, 09:42
Medlem
Det jag hatar med svenska systemet att saker och ting tar sådan jävla tid. Hade jag varit politiker så hade jag låst in dessa människor med barnen i ett åt så dem lär sig något. Både svenska och hur man beter sig. Dock vet jag inte om det är ett sätt för barnen som eventuellt har blivit utsatta för sexuella saker under deras resa till Sverige och har fått men för livet
Citera
2019-07-08, 09:44
Medlem
Stones avatar
När jag var liten var invandrare en liten minoritet. De kunde anpassa sig till Sverige. De såg en majoritet som fick en god uppfostran och som var hyggliga killar och tjejer. Men nu är det inte så. I utsatta områden finns inte det förhållandet längre. Det kommer aldrig heller bli så. Det finns inget svensk parti som kan agera som Trump i USA.
Citera
2019-07-08, 09:44
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Varsågoda, nästa gång kan du välja mellan att rösta på S eller kasta rösten i papperskorgen. Det spelar ingen roll, om ni inte vill förrändra något så gör det inte. Det kommer aldrig bli bättre förrän man får ut de minst önskade elementen ur Sverige. Dessa 10-åringar kommer inte bli bättre, de kommer gå vidare till tyngre brottslighet..
Värst är att de kommer gå vidare till att rösta på S.
Citera
2019-07-08, 09:45
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hahahahahahaha
Det jag hatar med svenska systemet att saker och ting tar sådan jävla tid. Hade jag varit politiker så hade jag låst in dessa människor med barnen i ett åt så dem lär sig något. Både svenska och hur man beter sig. Dock vet jag inte om det är ett sätt för barnen som eventuellt har blivit utsatta för sexuella saker under deras resa till Sverige och har fått men för livet

Ähh, titta på de länder de kommer ifrån. Det är kaos och har alltid varit kaos. De behöver inte sexuella övergrepp för att kuka ur. Det ligger i deras sätt att vara män. Det är en inlärningsprocess som kommer från deras föräldrar.
Citera
2019-07-08, 09:46
Medlem
Det är kanske det dem får hemma och därför tar ut det utåt. Ett rop på hjälp
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Eller så beror det på att de svartmuskiga barnens föräldrar inte förstår hur ett normalt samhälle fungerar och inte kan uppfostra sina dampungar.

Svartmuskiga skitungar borde få stryk.
Citera
2019-07-08, 09:47
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Det är helt otroligt - dessa patrask kan inte ens BO! De förpestar allt som har en fredlig klang kring sig. De säger sig fly krig till fredliga länder, men skapar ALLTID nya dit de kommer. Eld och kaos är deras livsluft, inte fred och frihet! Det enda som hjälper är att ge dem ett rejält kokt stryk, det är det enda som de reagerar på...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in