2019-07-05, 11:04
Medlem
100tearss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Folket ?
Vilket Folk ?
Menar du ditt gäng med nassar då eller ?

Menar du det Svenska folket, så har du fel.
Av det svenska folket så visade 8 av tio, att dom inte stöttar dina åsikter.
Det innebär att den största majoriteten av "ditt folk" inte tycker som du.

Du får nog sluta att tala om vad folket tycker, för det stämmer inte.

Läste du det på AB DN och SVT? 8 av 10 vill inte ha invadring ska det vara.
Citera
2019-07-05, 11:09
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Folket ?
Vilket Folk ?

Det finns ett enormt missnöje med massinvandringen till Sverige och Europa. Varför får du dagligen läsa att främlingsfientligheten ökar tror du? Inte ens vänstern förnekar detta.
Citera
2019-07-05, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Om potentialen finns så är den väldigt väldigt dåligt utnyttjad.
Ja, det finns utrymme för förbättring. Men faktum kvarstår: regimen fruktar oss och det är därför man vill förbjuda oss. Det säger sig självt.

Av samma anledning är "förintelseförnekelse" förbjudet i Tyskland, det vore farligt (för den nuvarande regimen) om det vore tillåtet.
Citera
2019-07-05, 11:36
Medlem
Citat:
Folket ?
Vilket Folk ?

I princip ingen svensk ville ha hit en massa svartskallar innan massinvandringen satte igång. Vad folk säger nu är irrelevant.
Citera
2019-07-05, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av YxanKlyver
I princip ingen svensk ville ha hit en massa svartskallar innan massinvandringen satte igång. Vad folk säger nu är irrelevant.

Själv vill jag inte ha folk som dig här men mitt toleranta hjärta säger mig att jag bör låta dig stanna. Det hade blivit så konstigt om vi hade börjat kasta ut folk utifrån personliga preferenser som NMR pläderar för.
Citera
2019-07-05, 11:47
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Själv vill jag inte ha folk som dig här men mitt toleranta hjärta säger mig att jag bör låta dig stanna. Det hade blivit så konstigt om vi hade börjat kasta ut folk utifrån personliga preferenser som NMR pläderar för.

Fast vi är födda här, svenskar sen urminnes tider. Med andra ord Sveriges problem så varken Somalia, Irak eller Libanons befolkning ska behöva lida för vår skull. Därför hoppas jag dom är lila ödmjuka som oss när deras invånare ska börja återvändra.
Senast redigerad av motarbetar 2019-07-05 kl. 11:49.
Citera
2019-07-05, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Vi vill att man baserar vilka som får bo i norden på rasliga kriterier, vilket är så långt från personliga preferenser man kan komma.

För övrigt finns det en massa frågor för dig att besvara några sidor bak. Lögner och skitsnack som du måste belägga. Men du verkar ju inte direkt bry dig om din trovärdighet.
Citera
2019-07-05, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Fast vi är födda här, svenskar sen urminnes tider. Med andra ord Sveriges problem så varken Somalia, Irak eller Libanons befolkning ska behöva lida för vår skull. Därför hoppas jag dom är lila ödmjuka som oss när deras invånare ska börja återvändra.

Ja om man ser att gemenskap bygger på var man är född och andra astrologiska vidskepelser så har du en poäng. Jag känner dock betydligt mycket mer gemenskap med intellektuella och välutbildade i Kairo, Teheran och Stockholm än vad jag gör med random nazistiska rednecks. Som tur är innefattar min livsfilodofi tolerans, så rednecksen får vara kvar. Fan, jag kan tom bjuda dem på en öl om de sköter sig!
Citera
2019-07-05, 12:03
Bannlyst
Citat:
Vi vill att man baserar vilka som får bo i norden på rasliga kriterier, vilket är så långt från personliga preferenser man kan komma.

För övrigt finns det en massa frågor för dig att besvara några sidor bak. Lögner och skitsnack som du måste belägga. Men du verkar ju inte direkt bry dig om din trovärdighet.

vad du vill är långt ifrån dina personliga referenser?

Jag har redan besvarat många frågor från dig redan men du har ju själv skrivit att du inte har tid att läsa svaren. Vad är det som du fortfarande undrar över, lille vän?
Senast redigerad av Krmkr 2019-07-05 kl. 12:05.
Citera
2019-07-05, 12:16
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Ändå är ni i AFA moståndrörelsens mest fanatiska följare. Varför lägga så mycket tid och fixering på en liten grupp som enligt er själva aldrig kan bli ett reellt hot?

Eftersom det är ett reellt hot mot privatpersoner, såklart. Inget annat har heller angetts.

Citat:
Ja, det finns utrymme för förbättring. Men faktum kvarstår: regimen fruktar oss och det är därför man vill förbjuda oss. Det säger sig självt.

Av samma anledning är "förintelseförnekelse" förbjudet i Tyskland, det vore farligt (för den nuvarande regimen) om det vore tillåtet.

Om det du säger vore sanning kan man fråga sig varför Säpo menar att er miljö står för det minsta hotet mot den rådande ordningen av alla våldsbejakande grupper. Är det för att dölja sanningen? Sanningen att ni blivit 500 pers på typ 30 år? Utan att flytta fram era positioner ens ett snäpp.
Citera
2019-07-05, 12:18
Bannlyst
Citat:

En liten fundering bara:

Vem skall köra våra bussar, taxibilar ?
Vem skall städa upp all skit på MC Donalds på nätter ?
Vem skall baka våra pizzor ?
Vem skall bygga våra hus, skolor ?
Tror du att majoriteten av våra topp-läkare är svenskar ? Nope.
Vem skall jobba svart åt oss och lägga om taket på våra villor ?
mm mm mm mm ……..

Hur ser eran lösning ut på alla dessa problem.

Ni kanske tycker att våra svenska 90-talist skitungar skall göra detta ?
Dom kan inte ett skit, totalt odugliga, och har en snedvriden bild av hur samhället fungerar.
Du får aldrig dom till att utföra "blattarnas" jobb, och även om du får det så är dom så jävla
hjälplösa och korkade att dom inte skulle fixa det ändå, utan mamma.

Personligen så är jag väldigt tacksam att "blattarna" utför en stor del av vårt samhälles tråkigaste arbeten, för ingen av oss blek-feta lata svenskar klarar av det.

Att det finns problem i samhället är jag väldigt medveten om, men för mig är inte lösningen att
kasta ut alla "blattar".
Citera
2019-07-05, 12:28
Medlem
HomoHitlers avatar
Ibland kan jag inte låta bli och undra om inte Nmrsledning är köpta av de judar de anklagar? För att efter 20 år endast samla så få som de är är närmast patetiskt. För helvete t om Livets ord piskade er vad gäller antalet aktiva.

Men som stor humor njuter jag av att se era auktioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in