2019-07-03, 14:50
Medlem
introvertos avatar
Kanske Flashback skulle apa efter vänsterns sedvanliga metodik i snarlika scenarion och starta en insamling till ASAP, för att täcka eventuella böter och skadestånd?

Inte för att han inte har råd, utan för gesten och signalpolitiken.
Citera
2019-07-03, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Så är det. Afghanerna var fittor. Det är deras fel. Men våldet är inte proportionerligt rent juridiskt. Jag tycker det moraliskt är tveksamt också. När han slänger afghanen i marken tycker jag det hade räckt. Hade livvakten slagit tillbaks när han blev slagen innan hade det varit ok. Men att slänga nån i marken och sen springer alla fram (det syns att de gjort det förr) och sparkar och slår en snubbe, det är inte ok.

Mycket bra att de häktats. Ser fram emot fällande dom. Så hade det blivit för oss alla andra och det ska inte vara annorlunda för att man är känd. Hoppas afghanerna utvisas direkt.

De lär hävda att Asap rocky har en internationell hotbild pga att han är rik och känd, därav reagerade hans livvakt våldsamt etc.

Vilket han har och vilket högst troligt är anledningen till att han agerade våldsamt. Det ombeds flera gånger att lämna dem ifred innan de börjar slåss.
Citera
2019-07-03, 14:59
Medlem
va fan
https://www.infowars.com/watch-american-rapper-crew-brawl-with-afghan-migrants-in-sweden/
Citera
2019-07-03, 15:00
Medlem
Captain Sweden snutarna till undsättning.
De afghanska horungarna hoppas väl på skadestånd och liknande?
Citera
2019-07-03, 15:04
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Vad är det för fel i huvudet på dessa afghaner som inte inser hur klena dom faktiskt är? Jag menar, den store killen hade gjort sylta av dom själv om han hade velat. Sedan är det ytterligare 3-4 killar i det sällskapet. Deras självbild måste vara väldigt off.

Afghanerna var påtända och väntade förmodligen på uppbackning från sina landsmän som dock hade fullt upp med annat, kanske någon gruppvåldtäkt, ett personrån eller liknande. De hann inte dit i tid. Priorities, man!

Det är skrämmande hur dessa får röra sig fritt i samhället med tanke på att det inte går en jävla dag utan att afghanerna ställer till med problem i Sverige.

Vilken soptipp Sverige blivit, man skäms ju.

Polisen och politikerna kommer i vanlig ordning stå på afghanernas sida trots att Rocky med följe inte gjort något fel överhuvudtaget.

Man ser tydligt hur afghanerna bröstar upp sig och pundar omkring och söker bråk som att de äger landet. Vad fan gör de ens här?

De attackerar livvakten, de tafsar på tjejer, de hotar rapparen och söker bråk men ändå är det afghanerna vi ska tycka synd om för att de inte kan stå upp för sig när sällskapet väl tröttnar.

Det är alltså detta vi betalar skatt för.
Citera
2019-07-03, 15:08
Medlem
Citat:
Vad är det för fel i huvudet på dessa afghaner som inte inser hur klena dom faktiskt är? Jag menar, den store killen hade gjort sylta av dom själv om han hade velat. Sedan är det ytterligare 3-4 killar i det sällskapet. Deras självbild måste vara väldigt off.

Vissa drogkombinationer stänger av rädsla och andra sunda känslor rätt effektivt, och de verkar ju vara påtända.
Citera
2019-07-03, 15:14
Medlem
Enzymes avatar
Citat:

En skruv lös och/eller droger är nog svaret. Sen är de kanske vana att konfrontera svenskar som är konflikträdda och inte gör något.
Citera
2019-07-03, 15:16
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMgX
Vissa drogkombinationer stänger av rädsla och andra sunda känslor rätt effektivt, och de verkar ju vara påtända.

Ja framförallt i kombination med hjärndöd afghan.
Citera
2019-07-03, 15:18
Medlem
Miys avatar
Hur har man mage att komma till Sverige och börja sparka och slå på våra heliga afghanbarn???

Det är som att åka till Egypten och pissa på pyramiderna.
Citera
2019-07-03, 15:19
Medlem
Cloecuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shimerajigg
Många verkar övertygade om afghanerna är påverkade av droger. Kan ni förklara varför? Jag tycker ärligt talat bara att de verkar allmänt trögfattade men jag kanske är fel ute.
Man hör tydligt hur killen med hörlurarna sluddrar och släpar med rösten. Antingen så är han brutaltankad eller så har han pysslat med den afghanska nationalsporten som är intag av opiater.
Citera
2019-07-03, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloecud
Man hör tydligt hur killen med hörlurarna sluddrar och släpar med rösten. Antingen så är han brutaltankad eller så har han pysslat med den afghanska nationalsporten som är intag av opiater.

Dessa afghanpojkar är så äckligt lättpåverkade så skulle inte förvåna mig om det bara handlar om alkohol. Man har ju sett liknande beteende från andra kaosblattar när de endast förtärt alkohol.
Citera
2019-07-03, 15:27
Medlem
Smegmas avatar
En rastafläta negroid smackar på ett ensamkommande barn som i själva verket är 45 och blir hånkad och VI får stå för notan.

Usch för detta Vilda-Vänster-Svärje!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in