Citat:
Ursprungligen postat av
goyimcuck
Mörkrets krafter från tredje världen verkligen tar över landbit efter landbit och infiltrerar alla institutioner i det svenska samhället och tar över. De är jättemånga och de är överallt! Malmö som jag är ofta i är redan åt helvete och även snobbkommuner där alla Nimby har flytt, typ Vellinge, Falsterbo, Torekov, Bjärred osv får nu allt mer besök av mörkrets krafter.
Åker man till Tosselilla mitt ute på Österlen, så är det nästan bara muslimer i burka som röker vattenpipa. Falsterbo och Lomma beach översvämmas av muslimer i skägg och burka, negrer som drar runt i stora klungor osv.
Vad exakt är det Svenne kommer att göra för att stoppa allt detta och skicka ut dem ur Sverige? Jag kan inte se något tecken från Svennes sida att vi kommer att vända det som sker i Sverige eller i resten av Europa. SD och AfS är ingenting.
Vad är det svensken väntar på? kan svensken ens slåss och kriga? Svensken som får ständigt styrk av muslimerna, eftersom de är många och har vapen, och gillar slåss och döda.
Jag har en gammal bekant i den delen av landet. Sist vi talades vid var han rätt oförstående över problematiken. Han hade dock mer eller mindre slutat åka till Malmö. Skönt att hans omedelbara sektor nu är hårt drabbad. Rätt åt honom. Jag kanske ska ringa honom förresten.
Citat:
Ursprungligen postat av
ikudo
Så du ska själv bli en invandrare?
De som drar det argumentet avslöjar med en gång att de själva inte begriper vad det handlar om. Bra där.
Citat:
Ursprungligen postat av
LucianMacAndrew
Testa att utbilda dig lite inom historia å samhällskunskap så trillar nog polletten ned.
Vad som händer är utveckling, till stor del till effekt av vår växande teknologi.
Detta är inte utveckling och det borde du begripa. Utveckling har få något emot egentligen. Att folk som suttit i öknen eller på jordstampade golv eller vaktat får plötsligt får idé och resurser att söka sig allra längst upp i norr sker inte av deras egna drivkraft. När de väl är här tar de som grupp inte vara på chansen utan begår brott, går på bidrag och gör sig allmänt omöjliga både på arbetsplatser och i samhället.
Det är såklart främmande intressen som vill folken i de västerländska samhällena illa. Det som sker är ren ondska. Invandrarna som kommer hit är bara brickor i ett spel.
Citat:
Ursprungligen postat av
LucianMacAndrew
Så varför samlar ni er inte för en sista motattack. Ni har väl inget att förlora eftersom det redan är kört. Skulle tro att ni alla är här på Flashback så, borde vara rätt lätt.
En sista motattack? När var den första? Har det varit fler? Jag har noterat mer eller mindre seriösa försök att få folk att samla sig, men motattack har jag inte sett någon. Lugn, bara lugn, det lär komma.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pazzamo
Sossarna stramade till invandringen rejält efter invandringskaoset 2015, många som röstade på sossarna ville detta. Det har varit störst majoritet för minskad invandring sedan lång tid tillbaka. De som röstar på M, KD och SD vill minska massinvandringen kraftigt och har det idag som huvudfråga, och många trodde att det skulle bli så efter senaste valet då de som röstade för Alliansen trodde att Alliansen skulle ta makten och fixa till invandringspolitiken. Även V vill ha reglerad och inte fri invandring. Men politiker inom S, MP, C och L driver på och styr hur invandringspolitiken har sett och ska se ut. Extremisterna inom extremistpartierna som vill ha öppna gränser pushar på och förhandlar till deras fördel. De håller i trådarna och har så gjort i åratal. Majoriteten av Sveriges befolkning som under lång tid velat ha kraftigt minskad invandring har inte fått bestämma någonting överhuvudtaget. Men svenskar har varit för naiva och låtit sig tro att det ska kunna gå vägen på demokratiskt väg. Och SD har inte släppts in i värmen vilket borde ha gjorts för längesen. Det har med andra ord försökts på demokratisk väg men inte funkat.
Stramade till rejält är ju en direkt lögn när man tittar på siffrorna totalt sett.
https://samtiden.nu/2019/01/fortsatt-kraftig-invandring-133-696-nya-uppehallstillstand-2018/