2019-06-30, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechgodzilla
Jag läste på SVD betalkanal att Talang hade häktats i sin frånvaro i september 2018 för grovt narkotikabrott och smuggling. Han blev alltså aldrig dömd enligt SVD. Vad gäller Shobre, hur vet du att han är fri? Han sitter väl fast i Barcelona?

Shobre är ute. Dock har han lämnat landet. Men han sitter iallafall inte inne.
Citera
2019-06-30, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master21
Shobre är ute. Dock har han lämnat landet. Men han sitter iallafall inte inne.

Ok my bad, då är det bara han som är ute bland DP medlemmarna?
Citera
2019-06-30, 22:57
Medlem
Ganska komiskt nu när jag såg att Franky var Yasins manager, bestämde mig för att ta en titt på Yasins instagram, 80% av grabbarna han tagit bild på som finns på hans Insta är i stort sett döda.

Snacka om vad dum Yasin är , han hade talang för musiken miljoner med visningar på Youtube endå så ska han vara med dessa grabbar med no talent.

Yasin your next
Senast redigerad av cocobutter 2019-06-30 kl. 23:02.
Citera
2019-06-30, 23:22
Medlem
Citat:
Nedan har ni innerkärnan i Dödspatrullen in style. Först till vänster har vi "Musse" som blev skjuten fyra ggr i ljumsken och benen i Hjulsta för över två år sedan, han sitter inne 8 år för grovt narkotikabrott. Nummer två är "Shobre" som blev gripen av Guardia Civil i Barcelona november förra året, han sitter i häktet i väntan på att bli återlämnad till Sverige. Nummer tre är "Makelele" som nyss blev gripen i Danmark. Nummer fyra är "Talang" som blev gripen i Barcelona januari i år, han väntar också på att bli återlämnad till Sverige. Dödspatrullen styrs nu av mellanskiktet på 7-8 man. Rätta mig om någon uppgift är felaktig.

https://minfil.com/864b2em1ba/58BD4D89-390D-475A-B397-06EA476154DA_jpeg

Makelele och shobre sitter inte. De har setts i rinkeby och Tensta senaste tiden. De frisläpptes ett tag sen. Jag personligen har sett dem.
Citera
2019-06-30, 23:27
Medlem
788578s avatar
Kommer bli en svettig sommar
Citera
2019-06-30, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rage.Q
Makelele och shobre sitter inte. De har setts i rinkeby och Tensta senaste tiden. De frisläpptes ett tag sen. Jag personligen har sett dem.

Det stämmer att Makelele blev frisläppt efter att ha suttit inne för vapenbrott, har för mig att han kom ut i slutet av förra året? Media skriver att en av ledarna för DP blev nyligen gripen i Danmark, flera på FB skrev att det var Makelele, utgick att det var han.
Citera
2019-06-30, 23:42
Bannlyst
Citat:
Det stämmer att Makelele blev frisläppt efter att ha suttit inne för vapenbrott, har för mig att han kom ut i slutet av förra året? Media skriver att en av ledarna för DP blev nyligen gripen i Danmark, flera på FB skrev att det var Makelele, utgick att det var han.

Hur kan de promenera omkring så när det har ett rivaliserande gäng efter sig? Borde väl vara lätta att få tag i kan man tycka.
Citera
2019-06-30, 23:42
Medlem
Citat:
Nedan har ni innerkärnan i Dödspatrullen in style. Först till vänster har vi "Musse" som blev skjuten fyra ggr i ljumsken och benen i Hjulsta för över två år sedan, han sitter inne 8 år för grovt narkotikabrott. Nummer två är "Shobre" som blev gripen av Guardia Civil i Barcelona november förra året, han sitter i häktet i väntan på att bli återlämnad till Sverige. Nummer tre är "Makelele" som nyss blev gripen i Danmark. Nummer fyra är "Talang" som blev gripen i Barcelona januari i år, han väntar också på att bli återlämnad till Sverige. Dödspatrullen styrs nu av mellanskiktet på 7-8 man. Rätta mig om någon uppgift är felaktig.

https://minfil.com/864b2em1ba/58BD4D89-390D-475A-B397-06EA476154DA_jpeg

Musse och Talang sitter sina straff på 8år, Och Mohamed abdighani Ali som åkte fast i Danmark kallas för Makkan inte Makalele, Shobre är på fri fot han släpptes i början av förra månaden.
Dem har jävligt många ungar som jobbar åt dem ”Springpojkar” som sköter deras ärande medans dessa DP sköter själva konflikterna!
Citera
2019-06-30, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Hur kan de promenera omkring så när det har ett rivaliserande gäng efter sig? Borde väl vara lätta att få tag i kan man tycka.

Det du säger är sant. Enda problemet är att de sätter skräck i folk. Ingen vågar göra ett skit när de syns. Helt sjukt egentligen hur dessa individet är fruktade i orten. De ända som egentligen kunde våga göra något sitter inne eller är döda.
Citera
2019-06-30, 23:46
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troellerinte040
Musse och Talang sitter sina straff på 8år, Och Mohamed abdighani Ali som åkte fast i Danmark kallas för Makkan inte Makalele, Shobre är på fri fot han släpptes i början av förra månaden.
Dem har jävligt många ungar som jobbar åt dem ”Springpojkar” som sköter deras ärande medans dessa DP sköter själva konflikterna!

Deras tydligaste fiender som är skjutglada sitter inne eller är döda just nu. Lättare att ses i västerort då.
Citera
2019-06-30, 23:53
Medlem
Citat:

Tack för klargörandet, då kan vi vänta oss mycket bly framöver. Springpojkarna lär ju klättra upp i hierarkin nån gång.
Citera
2019-06-30, 23:56
Medlem
Citat:
Den som blev skjuten i huvudet i Blackeberg precis, är det denna konflikten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in