Citat:
Kvinnor är de värsta kvinnohatarna. Ser du män förtrycka män tillsammans med kvinnor såsom kvinnor förtrycker kvinnor för att få mäns uppmärksamhet och bekräftelse? Du har väldigt fel, för jag är själv kvinna.
Visst, kvinnor kan hata sitt eget kön. Det gör inte jag. Däremot bekymrar det mig att Sverige har släppt in så extremt många unga män från väldigt främmande kulturer, och jag tycker inte om att så pass många kvinnor ger sitt stöd till denna extremt stora "import av män".
För mig framstår det som helt klart att kvinnor som umgås alltför nära med nyanlända muslimska män tar en risk, men dessutom agerar de på ett sätt som enligt min mening inte ligger i Sveriges intresse.
Ber om ursäkt för off topic. Det förefaller som om den unge mannen som bragte Ing*id om livet påstår att hon antastade honom sexuellt, och att han (underförstått) var tvungen att försvara sig. Påståendet kan givetvis vara sant, men det finns sannolikt ingen möjlighet att bevisa det.
Det ska bli intressant att se om domstolen köper hans påstående om att Ing*id försökte tvinga sig på honom, och om de ger honom en kraftig straffreduktion därför att han dödade Ing*id "i självförsvar".
Visst, kvinnor kan hata sitt eget kön. Det gör inte jag. Däremot bekymrar det mig att Sverige har släppt in så extremt många unga män från väldigt främmande kulturer, och jag tycker inte om att så pass många kvinnor ger sitt stöd till denna extremt stora "import av män".
För mig framstår det som helt klart att kvinnor som umgås alltför nära med nyanlända muslimska män tar en risk, men dessutom agerar de på ett sätt som enligt min mening inte ligger i Sveriges intresse.
Ber om ursäkt för off topic. Det förefaller som om den unge mannen som bragte Ing*id om livet påstår att hon antastade honom sexuellt, och att han (underförstått) var tvungen att försvara sig. Påståendet kan givetvis vara sant, men det finns sannolikt ingen möjlighet att bevisa det.
Det ska bli intressant att se om domstolen köper hans påstående om att Ing*id försökte tvinga sig på honom, och om de ger honom en kraftig straffreduktion därför att han dödade Ing*id "i självförsvar".
Ja jag är också emot den manliga invandringen. Jag har läst i tidningen att han inte uppgett någon orsak alls. Unga män idag har dessutom absolut inte något problem med att falskanklaga eftersom de inte ser det som viktigt då de sällan kränkts genom verkliga övergrepp systematiskt. Men vi ska minnas att många invandrare absolut har olika upplevelser av allt från att vara prostituerade till våldtäktsoffer osv. Trauman kan utlösa våld och människor som upplevt upprepade trauman har lättare för att explodera pga paranoia etc men även för att faktiskt hamna i händerna på den ena efter den andra som är förbrytare på olika vis.
Invandrares vanligt förekommande psykiska ohälsa har sällan diskuterats lika lite som deras sexuella problem med gränser och vad som är lämpligt här. Att det finns sexualbrott slungar och även just kvinnliga sådana som utsätter människor som lever under särskilt svårare förhållanden är viktigt att belysa. Däremot inte att alla utgår ifrån att äldre kvinnor självklart är sådana för att de arbetat med sociala frågor. Trots allt är det vanligaste att det är män som söker sig till arbeten och uppdrag där de kan förgripa sig på kvinnor i beroendeställning och inte ens alla män arbetar inom omsorg av sexuella intressen. Det är faktiskt vanligast att människor som arbetar med människor INTE gör det för sexuella ändamål.
Det förekommer en särskilt ignorans gällande kompetens hos dem som arbetar med ensamkommande män men med främst betoning på att det är män som invandrat och har en mycket dålig kvinnosyn och syn på sexualitet hos kvinnor.
Senast redigerad av makullerad 2019-06-29 kl. 22:50.
Senast redigerad av makullerad 2019-06-29 kl. 22:50.
du låter annars som en nationalist? Att vi har något som förenar oss trots att vi tycker så olika är ju för att sånt här inte ska hända..