2019-06-28, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det finns faktiskt människor, såväl män och kvinnor, i alla åldrar som vill hjälpa andra utan att vilja få någonting i gengäld.

Det är möjligt, men det gäller sällan dessa afghanvurmande batikhäxor. De cashar in antingen sex, skattepengar eller offentliga godhetspoäng eller alltihop.
Jag känner tyvärr ett flertal av deras usla sort och jag har inget gott alls att säga om någon av dem.
En del offrar t o m sina egna barn hellre än att ge upp sina älskade hazarer. Det är ett sjukt och onormalt beteende och jag vet inte varför just dessa kvinnor blivit så felprogrammerade?
Citera
2019-06-28, 20:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nizzka
Det är möjligt, men det gäller sällan dessa afghanvurmande batikhäxor. De cashar in antingen sex, skattepengar eller offentliga godhetspoäng eller alltihop.
Jag känner tyvärr ett flertal av deras usla sort och jag har inget gott alls att säga om någon av dem.
En del offrar t o m sina egna barn hellre än att ge upp sina älskade hazarer. Det är ett sjukt och onormalt beteende och jag vet inte varför just dessa kvinnor blivit så felprogrammerade?

Dessutom orsakar de stor skada på dem som inte vill ha det så här. De tar inget ansvar för vad deras vurmande leder till för oskyldiga.
Citera
2019-06-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Nu är pajasen Lamotte i Kil och sänder live! Han har ju sin agenda!

Gäng, ungdomar har bråkat i alla tider i byhålor. Visst, det är skit med idioter som förpestar tillvaron för hederliga människor, oavsett vilken nationalitet de har.

Lamotte, åk till Karlstad, Karlskoga eller vilken stad som helst. Kolla statistik på dessa städer så kan du se vilka som mördar. De mord jag känner till i Karlstad och Karlskoga de senaste åren har begåtts av svenskar!
He he..varenda rubrik om mord så ser man numera en galen neger eller annat folkslag. Afghaner ligger i topp när det gäller att kniva polis, mörda och mördas. Nu fick en batikhäxa sätta livet till då han antagligen inte ville ligga. Eller också krävde mer betalt för uppdraget?
Citera
2019-06-28, 21:09
Medlem
BeatriceCencis avatar
Man undrar ju osökt vad det är för djävla människor som kommer hit till Sverige. Hazaren kom alltså hit i December 2015. I juni 2019 så mördar han en person ur värdfolket i det land han kommit till. Inte nog med det, han mördar dessutom en person som arbetar för att hjälpa flyktingar, en person som vill honom väl. Ja, jag vet att det inte är flyktingar som kommer hit utan lycksökare och bedragare, men ändå...

Så nu har alltså Batikhäxornas Riksförbund förlorat en medlem i Kil. Ja, dessa galna svenska kärringar som i brist på barn och barnbarn i feminismens spår gullar med dessa fula afghanhannar i stället. Och startar katthem. Det var fanimej rätt åt henne.
Citera
2019-06-28, 21:10
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Nu är pajasen Lamotte i Kil och sänder live! Han har ju sin agenda! Bara för att en epa-incident fått viral spridning och ett mord, som i princip, aldrig inträffar i Kil, så vaknar Lamotte!

Gäng, ungdomar har bråkat i alla tider i byhålor. Visst, det är skit med idioter som förpestar tillvaron för hederliga människor, oavsett vilken nationalitet de har.

Lamotte, åk till Karlstad, Karlskoga eller vilken stad som helst. Kolla statistik på dessa städer så kan du se vilka som mördar. De mord jag känner till i Karlstad och Karlskoga de senaste åren har begåtts av svenskar!

Du snackar skit. Den grova kriminalitet som på några år uppstått på svenska småorter är nästan till uteslutande del relaterad till massinvandringen år 2015. Vad vinner du på att förneka faktum och att sticka kniven i ryggen på dina landsmän? Mår du inte bra? Vilken agenda har du och varför?

OnT: det är alltid tragiskt när någon blir mördad. Tyvärr tror jag inte att empati ligger bakom BO:s "behjärtansvärda" handlingar, utan ren och skär egoism av sexuell karaktär. Har jag bevis för detta? Givetvis inte, men jag extrapolerar från liknande fall inom Sverige och resten av EU.

Samtidigt måste man kunna hålla två tankar i huvudet samtidigt och säga RIP. Darwin har slagit till igen...
Citera
2019-06-28, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Har det läckt ut några uppgifter hur BO blev mördad?

Sökte även på adressen allégatan 6 och man kan se boendet på google. Men boendet verkar inte vara registrerat som företag? Någon som vet om detta verkligen är ett stödboende för flyktingungdomar?

Ja. Det är det.
Citera
2019-06-28, 21:25
Medlem
Citat:
Nu är pajasen Lamotte i Kil och sänder live! Han har ju sin agenda! Bara för att en epa-incident fått viral spridning och ett mord, som i princip, aldrig inträffar i Kil, så vaknar Lamotte!

Lamottes show blev ganska misslyckad i Kil. Det var inte många som hade samlats för att möta honom och ännu färre ville tala med honom. Man fick ändå ganska bra uppfattning av dem som hade samlats där för att möta honom. De var till större del sådana som man, föraktfullt, kallar för WT. Feta kvinnor med hundar, raggare och ungdomar som inte klarar av att gå i skolan. Afghanen, hazaren, som i slutet av filmen talade med Lamotte hade faktiskt en självklar poäng som varken Lamotte eller de flesta på Flashback aldrig kommer att fatta. Han undrade varför han skulle ta på sig någon skuld för ett brott, som en person som han inte känner och som han inte har någonting gemensamt med, har begått. Det räcker ju inte att man kommer från ett land för att man ska anses vara skyldig för olika brott som andra personer från det landet begått. Om så var var fallet skulle nästan ingen svensk man få visum till Thailand.
Citera
2019-06-28, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
https://www.nyatider.nu/tog-ensamkommande-i-sitt-hem-blev-mordad/
Vilket omaka par. Klart han inte mådde bra i sänghalmen. Han ser ju helt uppgiven ut på bilden medan hon är vulgär och påstridig.
Senast redigerad av gurkelurkan 2019-06-28 kl. 21:33.
Citera
2019-06-28, 21:28
Medlem
Herr Vrånglunds avatar
Min teori då. Med reservation för att jag inte läst hela tråden...
Han började nog inse att det barkade åt nekat uppehållstillstånd och risk för utvisning. Vi kan nog börja se en tendens där man resonerar som så att om man klubbar ihjäl någon här i Sverige så kan man ju få några år extra med tak över huvudet och gratis mat innan det blir foten ut ur landet. Tragiskt men inte oväntat.
Citera
2019-06-28, 21:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Lamottes show blev ganska misslyckad i Kil. Det var inte många som hade samlats för att möta honom och ännu färre ville tala med honom. Man fick ändå ganska bra uppfattning av dem som hade samlats där för att möta honom. De var till större del sådana som man, föraktfullt, kallar för WT. Feta kvinnor med hundar, raggare och ungdomar som inte klarar av att gå i skolan. Afghanen, hazaren, som i slutet av filmen talade med Lamotte hade faktiskt en självklar poäng som varken Lamotte eller de flesta på Flashback aldrig kommer att fatta. Han undrade varför han skulle ta på sig någon skuld för ett brott, som en person som han inte känner och som han inte har någonting gemensamt med, har begått. Det räcker ju inte att man kommer från ett land för att man ska anses vara skyldig för olika brott som andra personer från det landet begått. Om så var var fallet skulle nästan ingen svensk man få visum till Thailand.

Inga svenskar kommer dock bli medborgare i Thailand. Klart inte en enskild ta ta ansvar men om tillräckligt många beter sig illa så kan det landet bara porta dom som grupp.

Grejen är ju varför fortsätter dessa ensamkommande komma hit där en stor andel kommer ställa till problem. Även om de flesta sköter sig så kommer den där afghanen som sa att han jobbade ta ett jobb från en svensk och har inget i landet att göra. Om de var så drivna har de ett helt eget land att jobba i och förändra till det bättre. Om det är någon det är synd om i det landet skulle det vara kvinnorna men de kommer ju inte hit.

Att de fortsätter komma hit dessa unga män beror ju på sådana här personer som den här pensionären. Sabbar både upp gällande att en stor andel kommer begå skit som att sno resurser från svenskar och i förlängningen sabba upp den svenska demografin. Nu drabbade det henne men det kommer ju tyvärr inte minska vansinnet hos övriga som lär fortsätta arbeta för att fler unga män ska komma hit.
Citera
2019-06-28, 21:35
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Om hon inte varit så kåt så skulle hon levt idag.

Att som svensk kvinna beblanda sig med lågintelligenta afghanhannar med medeltidssyn på kvinnor, är ju att likställa med att krypa ned i en grop med giftormar eller in i en lejonbur. Jag tror hon fattade det, och det här är svenska galenkärringars sätt att leka med döden. Följaktligen så gick det som det gick.

Ännu en afghan som kommer att kosta rättsväsendet och kriminalvården 10-tals miljoner. Batikhäxan är väl ingen vettig människa som sörjer. Afghanen som mördade henne sparade ju in de pensionspengar batikhäxan skulle ha fått, samt all den åldringsvård och sjukvård hon troligen skulle ha fått på sin ålders höst, så invandringsförespråkarna kan ju hävda att invandringen åtminstone går jämnt upp, när vi sparar på de äldre genom att de mördas i förtid av invandrare.
Citera
2019-06-28, 21:40
Medlem
Infams avatar
Hon har definitivt inte levt förgäves.

Hon blir nämligen ett varnande exempel för alla kärlekskranka pensionärskvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in