2019-06-28, 18:08
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strejtvisus
💜 لِتَكُن الجَنّةُ مَثْواهُ الأَخيرَ
Skickades dom sjukhus? Jag ber det blev snabb död så dom inte fick lida 😭
Inshallah
Ja dem dog väldigt fort med tanke på att dem har skjutit bort deras huvud på plats.
Citera
2019-06-28, 18:16
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkeby
Denna kille ska ha bra kontakter med Fayye innan han har åkt in. Men senare i kåken kommer han i kontakt med folk som står nära DP/Malmö och dem gör upp en deal att han ska se ut som en av dem men gooa på Fayye. Och man ska plocka Fayye när han är oberedd.
Det är iallafall vad det rycktas om just nu i Tensta/Rinkeby
Undrar hur länge han får leva.
Citera
2019-06-28, 18:17
Medlem
puterealbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkeby
Ja dem dog väldigt fort med tanke på att dem har skjutit bort deras huvud på plats.

Nej, det är ju bara Kukki som fått sin negerskalle sönderskjuten. Frunky fördes på bår till sjukhuset och man kan se att han vidtar med sin svarta arm i en bild där han ligger på båren så han måste ha varit vid medvetande då.
Citera
2019-06-28, 18:19
Medlem
När det gäller den överlevandes eventuella inblandning så kan vi inte veta. Det har hänt förr att folk i beskjuten bil har klarat sig, tex i Malmö. Jag tror att den övergripande bilden är denna:

Någon planerar ett attentat och bestämmer sig för att gillra en fälla. Han tar kontakt med en bruscha i Danmark. En kontakt ordnas mellan dansken och någon på Järva. En bra deal, kanske ett långsiktigt samarbete. ”Dags att träffas. Kom ner till Danmark och kolla in ett varuprov så att du ser att jag är seriös och så kommer vi överens om detaljerna samtidigt.” Mötet genomförs. När rinkebytingarna lämnar mötet lyfter dansken på luren: ”Nu åker de”.

Frågan är vem som förmedlade kontakten.
Citera
2019-06-28, 18:21
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Undrar hur länge han får leva.
Ja, vi får väl se!
Citera
2019-06-28, 18:24
Medlem
HonklerDanskes avatar
Citat:
Jag förstår inte varför man slösar stora summor för att avliva någon, och även risken att åka fast. Dessa individer är ju väldigt sugna på pengar. Det måste kosta rätt mycket att betala fyra personer för att utföra detta. Plus den som sålde ut dem, om han gjorde det.
Tycker de kriminella ska samarbeta i stället.
Är nog inga stora summor för Me**y

Enligt rykten är det sådana summor han spelar bort på några minuters nätpoker för skojs skull.
Citera
2019-06-28, 18:30
Medlem
Jag antar den här ”mekky” bara är en meme? För söker man på youtube kommer det bara videos på någon dvärg som boxar i en ring.
Citera
2019-06-28, 18:30
Medlem
Citat:
En NBA-spelare som liftat?

Ha, ha! Tycker nog att det tyder på en stockholmare. Han fattade nog inte danska så han snackade engelska istället.
Citera
2019-06-28, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
Jag antar den här ”mekky” bara är en meme? För söker man på youtube kommer det bara videos på någon dvärg som boxar i en ring.

Tror inte du använda Youtube som sökmotor och sen dra slutsatser ifrån det. Du kanske försökte dra ett skämt om hans längd, dock, det faktiskt lite oklart med tanke på vart vi befinner oss.
Citera
2019-06-28, 18:34
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Nej, det är ju bara Kukki som fått sin negerskalle sönderskjuten. Frunky fördes på bår till sjukhuset och man kan se att han vidtar med sin svarta arm i en bild där han ligger på båren så han måste ha varit vid medvetande då.
Hans armar och händer var fastspända över någon grön pryl såg det ut som på bilden. Viftade nog inte på någon arm.
Citera
2019-06-28, 18:37
Medlem
Är det här gänget shottaz?
https://youtu.be/QO_SS6syRy0
Citera
2019-06-28, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
Är det här gänget shottaz?
https://youtu.be/QO_SS6syRy0