2019-06-28, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorraSidan187
Troellerinte040 har redan droppat sanningen här. Jag vet inte ens varför jag skriver men det är för att jag är trött på folk som Donronaldinho som försöker spela att dom vet allt men inte vet ett skit egentligen. Franky blev klippt för att han var delaktig i mordet på A2 samt att han rånade en av Mekkys killar i Stockholm på 80 kassar röka. Dom använde killens encro och beställde saker i hans namn medan dom hade han kidnappad.

Vad det gäller Shottaz-DP-kriget kan det gå hur som helst men shottaz är bra mycket mer folk och i slutändan lär dom stå kvar.

Mer än så här skriver jag inte. Det jag berättat nu vet redan alla som är ute på gatan på riktigt så det är ingen grov läcka direkt.

Jag är alban och gillar inte Mekkys gäng eller ngra som är vänner me dem eller något med dom att göra thats the truth...

jag vill att alla som ligger bakom mina albanska bröder mord ska straffas ni somv et ni vet.
Citera
2019-06-28, 00:04
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieFoxtrot01
Vad ser man? Kommer man få psyiska problem om jag ser bilden?
Du ser en kille med röda fläckar (typ som när man tappat jordgubbar till midsommarsnapsen på sin vita skjorta) liggandes under en bil med huvudet, ungefär så som när man mekar. Det ser även ut som han mekar, och ber någon räcka honom en hylsnyckel eller liknande.

Så nej, jag garanterar att du inte får psykiska problem.
Citera
2019-06-28, 00:08
Avstängd
puterealbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorraSidan187
Troellerinte040 har redan droppat sanningen här. Jag vet inte ens varför jag skriver men det är för att jag är trött på folk som Donronaldinho som försöker spela att dom vet allt men inte vet ett skit egentligen. Franky blev klippt för att han var delaktig i mordet på A2 samt att han rånade en av Mekkys killar i Stockholm på 80 kassar röka. Dom använde killens encro och beställde saker i hans namn medan dom hade han kidnappad.

Vad det gäller Shottaz-DP-kriget kan det gå hur som helst men shottaz är bra mycket mer folk och i slutändan lär dom stå kvar.

Mer än så här skriver jag inte. Det jag berättat nu vet redan alla som är ute på gatan på riktigt så det är ingen grov läcka direkt.

Vilken gata är det du talar om, herr? Jag kommer dit ögonaböj och visar Mökmecky vart skåpet ska stå! Ge mig namnet på gatan så är jag där inom två timmar!

Citat:
Ursprungligen postat av CharlieFoxtrot01
Vad ser man? Kommer man få psyiska problem om jag ser bilden?

Nej du kommer bara att se en neger som ligger delvis under ett bil. inga fula hål orsakade av skott kan ses, bara lite röd kladd på kläderna och bilen. Du har sett tusen gånger värre saker i vilken actionfilm som helst.
Citera
2019-06-28, 00:12
Avstängd
puterealbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
På bilden kan man se genom bilens fönster att Audin fortfarande är kvar i bakgrunden, det var bilden som en av mördarna tog och som sedan spreds.

Edit: Ja det är Franky på bilden.

Men i videon är väl dörren öppen mot gatan och inte mot trottoaren?!
Citera
2019-06-28, 00:20
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Men i videon är väl dörren öppen mot gatan och inte mot trottoaren?!
Finns ingen video, det är ett bildspel. De skjutnas bil är där öppen på passagerarsidan vad jag ser.
Citera
2019-06-28, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
På bilden kan man se genom bilens fönster att Audin fortfarande är kvar i bakgrunden, det var bilden som en av mördarna tog och som sedan spreds.

Edit: Ja det är Franky på bilden.

Lite väl smal för att vara Franky? Det ser ut att vara Gucci enligt mig.
Citera
2019-06-28, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hunchohoudini

F dog på plats. G linkade iväg enligt vittne som uttalade sig i dansk media. Dog först på sjukhuset.
Citera
Medlem
Citat:

Hur kan du avgöra skillnaden? Vet du hur ''gucci'' ser ut?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troellerinte040
https://anonfile.com/66ydO6wanf/96D92569-2444-4F25-871F-AC8A48F71DE9_jpeg
Tacka mej senare 😁😁😁

Är det verkligen Franky? Tycker killen ser för liten ut? Det kan inte vara Gucci?
Citera
2019-06-28, 00:43
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Reagerade också på det, franky var ju lite åt det runda hållet o inte ett benrangel som 99% av standardsomaliern brukar se ut
Citera
2019-06-28, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boxlunch
Hur kan du avgöra skillnaden? Vet du hur ''gucci'' ser ut?

Det finns en bild där båda står bredvid varandra.
Citera
2019-06-28, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
F dog på plats. G linkade iväg enligt vittne som uttalade sig i dansk media. Dog först på sjukhuset.

Hur vet vittnet vem som är F och G?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in