Citat:
Ursprungligen postat av
Jamesbergsjon
För dig är dessa parasiter
Men för andra är dom bröder söner vän pappa kusin etc etc
För mig är dom medmänniskor oavsett hudfärg kön eller religion
Eller kriminellbakrund dom levde och nu är dom döda .
Men jag gissar att du är sjuk i ditt hjärta och är empatilös och kallar folk för parasiter .
Men det finns sjukdomar som kopplas med parasiter tänk om den drabbar dig
Du är stor i orden men liten på jorden
Om du inte har empati gentemot vänner/familj
Lär dig visa respekt ! Antar att du är svensk som svår åt dina föräldrar när du inte fick lördags godis så respekten fick du aldrig lära dig
Du har rätt i att det finns rätt många här på Flashback som skriver fruktansvärda saker om invandrare. Att glädjas över någons död är motbjudande, och den som önskar att fler gängkriminella ska dödas begriper inte (eller struntar i) att detta ofta leder till ännu mera hämnd och värre kaos.
Men det finns också personer med invandrarbakgrund här på Flashback, och jag gissar att du är en av dem, som uttrycker förbehållslös sympati med djupt kriminella ihjälskjutna invandrare. Ni säger saker som "Det spelar ingen roll vad han har gjort, han är ändå någons bror och son och vi älskar honom".
Ert stöd till dessa grovt kriminella män hjälper dem att fortsätta med sin samhällsförstörande verksamhet.
För att återgå till topic, vad gjorde två män från Rinkeby i Köpenhamn? Och varför färdades dessa två Rinkeby-killar i en kriminell Malmöbos bil?