2019-06-27, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PepparPaj
https://minfil.com/b7g5H4w6n5/IMG_20190627_004518_854_jpg

Vad är det som stoppar dig ifrån att slaska upp rullen här då?
Citera
2019-06-27, 00:53
Medlem
Citat:
https://minfil.com/b7g5H4w6n5/IMG_20190627_004518_854_jpg
Den där har alla sett, den är från aftonbladet och är inte ett videoklipp, det är skärmdumpar från övervakningsfilmen
Citera
2019-06-27, 00:57
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Den där har alla sett, den är från aftonbladet och är inte ett videoklipp, det är skärmdumpar från övervakningsfilmen
Om du scrollar ner så finns det en play-knapp i bilden, kan betyda att det finns en film i omlopp
Citera
2019-06-27, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Om du scrollar ner så finns det en play-knapp i bilden, kan betyda att det finns en film i omlopp

Finns ju en playknapp i bilden PGA att han öppnat upp videon ifrån aftonbladet i mobilen..

Äpplet faller inte långt ifrån trädet va?
Citera
2019-06-27, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Åker utanför rikets gränser för att göra affärer/träffa vänner tar man väl inte med sig vapen eller?
Känns som om det va det som va tanken .och att sitta parkerad i en bil med vapen är inget man bara gör om man annar att det kan komma att skjutas .
Då är den laddad och klar i handen i princip för då är läget spent kan jag tänka mig när man tar med säg vapen det har sitt syfte .eller va tänkte du kan man tar med sig vapen för att visa upp den

Om dom åkte dit för att köpa ett stort parti hade dom verkligen fraktat det själva då?
Om svaret är nej, så kanske dom var där för att köpa vapen, för att sen utföra något i danmark.
Citera
2019-06-27, 01:01
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmerd
Finns ju en playknapp i bilden PGA att han öppnat upp videon ifrån aftonbladet i mobilen..

Äpplet faller inte långt ifrån trädet va?
Vet inget om äppelträd men svarade på ett nick som skrev att det inte fanns ett videoklipp

Edit varför bryr jag mig ens
Citera
2019-06-27, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaiaa5
https://youtu.be/P6MyJJJ2eKM

Franky ser ändå trevlig ut. Många ansikten som är suddiga, tycker gäng beteer sig udda för att vara vänner, känns stelt mellan dom nästan som om en av dom kanske är mördaren

Oskönt intryck , är det Yasin?
Senast redigerad av ignorethem 2019-06-27 kl. 01:05.
Citera
2019-06-27, 01:02
Medlem
BO2 var gift med Franky's syster och heter H*ss*n i efternamn,97:a.Jag är bekant med folk som känner honom och har själv mött honom ett par gånger.En trevlig kille och vad jag vet inte kriminell,åtminstone inte en grov en.Må han vila i frid.

Han råkade vara med sin svåger i fel plats vid fel tidpunkt.
Citera
2019-06-27, 01:03
Medlem
Citat:
Har sett videon. Gucci försöker rymma genom högra dörren men sedan hamnar han på marken och blir skottad 10 gånger

Ska du trolla och snacka skit så gör det åtminstone bra och länka inte screenshot på en Aftonbladet video som alla i tråden sett..
Citera
2019-06-27, 01:04
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Det mest fascinerande när man läser sånt här är ju faktiskt inte att se att individer från ett inavlat folkslag med extremt lågt IQ beter sig primitivt och är involverade i våld och (gäng)krigar så som de alltid har gjort.

Det är det däremot att se den obrydda svensken som nu mest bara rycker åt axlarna åt det och alla som fortsätter att rösta på Centerpartiet och hylla komplett verklighetsfrånvända PK-idioter som Annie Lööf, som tycker att all kritik blattebarbarerna är rasism.

Sen när man har varit i Stockholm så kan man höra folk som tycker det är lite hemskt med alla skjutningar i stan och i nästa stund drar de på nån sån här gangsterrappande neger från orten med IQ-fiskmås som är med i något gäng och tycks glorifiera den här gangsterkulturen som någonting jättespännande och häftigt.

Bisarrt.
Citera
2019-06-27, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppppppppppppppp
Båda MH i 20-årsåldern?
Ja
Citera
2019-06-27, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Throwawayacc1
BO2 var gift med Franky's syster och heter H*ss*n i efternamn,97:a.Jag är bekant med folk som känner honom och har själv mött honom ett par gånger.En trevlig kille och vad jag vet inte kriminell,åtminstone inte en grov en.Må han vila i frid.

Han råkade vara med sin svåger i fel plats vid fel tidpunkt.

Är det;
H_ss:n K__fi F_r_h Moh_med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in