Citat:
Ursprungligen postat av
OlafRagnar
Om vi räknar BO 1 som Franky så tror jag att han hade väldigt väldigt många fiender
Kan vara vem som helst egentligen.
Spekulationen om A2 kan mycket väl stämma.
Kan mycket väl även vara något annat mord som vi vanliga människor inte skulle ha tanke om att Franky varit inblandad i, något mord utanför Rinkeby/Tensta eller själva Järvaområdet.
Kan likagärna handla om pengar och knark, behöver inte vara just för t.ex. ett mord.
BO2 tror jag bara hängde med fel person vid fel tillfälle.
Fälla 100 procent och tror att dessa väntar på någon och personen som sköt först måste har varit någon som dom kände sig trygga med .och för att säkerställa så kom Ak 47 fram och avslutade uppdraget klart planerat och uppsåtligt agerat .
Dessa killar blev tyvärr lurade och spår finns att hämta via deras telefoner men knappast att polisen kommer åt dom .
Men det måste ha ringts fram och tillbaka
Åker väl inte till Köpenhamn utan att ha kontakt med folk plus obeväpnade var dom också .detta är planerat och folk i Stockholm vet i den undrevärlden vilka som har gjort detta det pratas säkert i detta nu via telefonen och polisen lyssnar
Det kan komma till lösning !!!!
Personligen tycker jag att någon som gör sådana fällor är en riktigt horunge .
Att fienden kan döda en är nåt som man få räkna med men en någon nära en som skrattar med dig och bror hit bror dit en minut senare ligger han bakom ditt död vilken horunge .
Och tyvärr så finns detta bland somalier
Somalier har ett sådant beteende skrattar med dig men hugger dig så fort man chansen sådana fällor har hänt i Göteborg oxå och dom som vet dom vet att somalier har varit inblandad .
Och det är inte alla somalier som är såna typer men detta beteende finns hos somalier 🇸🇴 Mesta del .
Jag gör ingen attack på somalier
Säger bara att fällor är överrepresenterade hos somalier