2019-06-26, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnieWithRPG
Danskarna spränger bron.

Odds på det innan 2030?

Nä.
Om något kan de barrikera sin sida av bron men annars är bron en miljon/miljard(affär) till Danmark. Hade gärna sett att de tar över mitt kära Skåne men då har de en ganska lång landmassa som gränsar Sverige och det hade varit ett problem, danska blattar hade tagit hand om Malmö blattarna - om nu inte regeringen i Danmark hade sopat rent staden med deras 2030 ghetto direktiv.

Intressant framtid.
Citera
2019-06-26, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OlafRagnar
Att döma av Aftonbladets / Ekstrabladets foton.

Fönsterrutorna på BOs bil är nervevade, både på passagerarsidan men även bakre passagerarsidan.
På bilderna finns det redan en GM vid platsen som håller på med sin mobil (Ger klartecken att det är fritt fram till resterande (?) eller tar bilder på BO han skjutit(?)

GM 1: Telefonkillen
GM 2: Killen med AK
Resterande GM.

Min spekulation:

BO1/2 hade planerat möte med GM1 och detta visste GM 2 och resterande om.

GM 1 kom överens med GM 2 och resterande att han skulle ta livet av BO1/2 och sålde ut dessa.
Han förföljde dealen och gick till träffen som dom hade planerat, kom till fönsterrutan på passagerarsidan för att snacka med BO1/2, när rutorna väl är nervevade, tar han handen bakom rygg, tar fram en pistol och skjuter BO1/2 då dessa inte är beredda på det.

Sedan går han till bakre delen av bilen, ger klartecken till via mobiltelefon men med tanke på skottlossningen så reagerade redan resterande GM inklusive GM2 att det är fritt fram för dom att dyka upp.

Då kommer GM2 fram för att vara säker på att dessa är döda och avrättar dom med egna kulor från sin AK.

BO1/2 lär haft problem med GM2/resterande GM medan GM1 är använd i denna situation som lockbete.

Skulle tippa du har 70-80 procent rätt...

Men vem faan sålde han ut dom för? Måste ju vara nån Malmö/HBG connection som betalat dom lokala danskarna duktigt för.

Isåfall är det ju fullt krig att vänta.
Senast redigerad av SkinnieWithRPG 2019-06-26 kl. 21:02.
Citera
2019-06-26, 20:59
Medlem
DeMo_Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Problemet är kvinnorna. De tycker dessa kriminella skitar är "häftiga" och det pirrar till därnere när de läser om dem. Utan deras beundran hade dessa as antagligen ägnat såg åt något annat.

Kvinnorna tror ju dem är lika coola när de hänger med dem, men de drar bara på linorna och kukarna som bjuds. För det mesta. Finns ride or die chicks också, men de flesta är hoes.
Citera
2019-06-26, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnieWithRPG
Skulle tippa du har 70-80 procent rätt...

Men vem faan sålde han ut dom för?

Om vi räknar BO 1 som Franky så tror jag att han hade väldigt väldigt många fiender
Kan vara vem som helst egentligen.
Spekulationen om A2 kan mycket väl stämma.

Kan mycket väl även vara något annat mord som vi vanliga människor inte skulle ha tanke om att Franky varit inblandad i, något mord utanför Rinkeby/Tensta eller själva Järvaområdet.
Kan likagärna handla om pengar och knark, behöver inte vara just för t.ex. ett mord.

BO2 tror jag bara hängde med fel person vid fel tillfälle.
Citera
2019-06-26, 21:03
Medlem
Ah som du säger,,, Franky blev såld! Trap .....

Hoppas polisen får tag på gm annars vet nog speciifkt inte de som vill hämnas vem som gjorde det eftersom de har så många fiender.

Men skönt att det vart lite planerat iallafall så ingen oskyldig fick råka illa ut
Citera
2019-06-26, 21:06
Bannlyst
Citat:
Om vi räknar BO 1 som Franky så tror jag att han hade väldigt väldigt många fiender

Kan mycket väl även vara något annat mord som vi vanliga människor inte skulle ha tanke om att Franky varit inblandad i, något mord utanför Rinkeby/Tensta eller själva Järvaområdet.
Kan likagärna handla om pengar och knark, behöver inte vara just för t.ex. ett mord.

Dom olösta morden mellan DP å Shottaz i nordöstra Sthlm skall vi nog inte blanda in i denna danska soppa.

Det här är bara pengar, och skåningarna blev vansinniga över vad våra fina järvapöjkar höll på med.

Kan det ev. vara några av dom gamla Albanfalangerna i Malmö som styrt upp detta?

Dvs. dom ville ha lite piece of THE action på det som somalierna fraktar upp till Mälardalen.
Senast redigerad av SkinnieWithRPG 2019-06-26 kl. 21:16.
Citera
2019-06-26, 21:13
Medlem
Citat:

Ja, det finns nog många alternativ. Vi vet ju att halva orten var på dp:s sida. De kan ha åkt ner själva eller hyrt någon i Malmö eller Köpenhamn.

Vi har Mahmoud Shakirs pappa som gnällt över att han åkte in pga en blåsning i Rinkeby. Hans son sköts på Nydala av en snubbe som var facebookvän med Franky. Han har nyligen släppts ur buren.

Vi har A2s kompisar i Malmö. Mekky är nog överspelad men det finns fler med våldskapital. Någon kan ha satt ett pris på Frankys huvud.

En skuld i DK orsakad av något av polisens tillslag i Stockholm.

Eller annat.
Citera
2019-06-26, 21:18
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insdel
SVT försöker desperat spinna det hela och indirekt beskylla diverse svenska myndigheter för gängledarens död eftersom de inte gav honom den "avhoppar-hjälp" han krävde.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/uppgift-tva-unga-med-koppling-till-kriminell-grupp-i-rinkeby-mordade
Precis då valde han att bli informatör/golare.
Citera
2019-06-26, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stepthefuckback666
Vad f-n skulle han tjäna på att sälja ut Shottaz? Mest troligt skulle dom väl slutföra affären...

Dom här somalierna lär ju ha gjort detta flera gånger innan. Det är väl därför vissa falanger i skaune är så upprörda att dom valde att blanda in kompis 5.56...

kompis 5.56?

7.62
Citera
2019-06-26, 21:24
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeMo_D
Denna passa bra ändå tycker jag, det är ju hans manager:

https://www.youtube.com/watch?v=E7iEg0_1jIs

Dags Yasin, åk ner till malmö och fixa
Yasin är den största fjanten av dem all nu kommer han gömma sig i ngn kloak
Citera
2019-06-26, 21:24
Bannlyst
Ajaj.. Ska bli intressant att se vad som händer med jaffar och yasin som var skyddade från DP av franky/shottaz.
Citera
2019-06-26, 21:25
Medlem
Jamesbergsjons avatar
Citat:

Fälla 100 procent och tror att dessa väntar på någon och personen som sköt först måste har varit någon som dom kände sig trygga med .och för att säkerställa så kom Ak 47 fram och avslutade uppdraget klart planerat och uppsåtligt agerat .
Dessa killar blev tyvärr lurade och spår finns att hämta via deras telefoner men knappast att polisen kommer åt dom .
Men det måste ha ringts fram och tillbaka
Åker väl inte till Köpenhamn utan att ha kontakt med folk plus obeväpnade var dom också .detta är planerat och folk i Stockholm vet i den undrevärlden vilka som har gjort detta det pratas säkert i detta nu via telefonen och polisen lyssnar
Det kan komma till lösning !!!!
Personligen tycker jag att någon som gör sådana fällor är en riktigt horunge .
Att fienden kan döda en är nåt som man få räkna med men en någon nära en som skrattar med dig och bror hit bror dit en minut senare ligger han bakom ditt död vilken horunge .
Och tyvärr så finns detta bland somalier
Somalier har ett sådant beteende skrattar med dig men hugger dig så fort man chansen sådana fällor har hänt i Göteborg oxå och dom som vet dom vet att somalier har varit inblandad .
Och det är inte alla somalier som är såna typer men detta beteende finns hos somalier 🇸🇴 Mesta del .
Jag gör ingen attack på somalier
Säger bara att fällor är överrepresenterade hos somalier
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in